HR & Office Manager
Miejsce pracy: Wrocław
Nr Ref.: (102/01))
Opis Stanowiska:
Poszukujemy HR & Office Managera, który pomoże w organizacji nowego wrocławskiego biura międzynarodowej firmy zajmującej się tworzeniem oprogramowania. Oferujemy bardzo samodzielne stanowisko, obejmujące zarówno obszar HR, jak również sprawy administracyjne związane z funkcjonowaniem biura. Osoba na tym stanowisku będzie komunikowała się bezpośrednio z zarządzem, dlatego wymagana jest bardzo dobra znajomość języka angielskiego.
Obowiązki:
- Rekrutacja oraz onboarding pracowników
- Współpraca z zewnętrznymi dostawcami usług rekrutacyjnych
- Zarządzanie obiegiem dokumentów związanych z zatrudnieniem pracowników
- Dbanie o komunikację oraz atmosferę wśród pracowników
- Administrowanie obszarem wynagrodzeń oraz benefitów zgodnie z polityką firmy
- Udział w spotkaniach
- Planowanie i wdrażanie (w porozumieniu z zarządem) standardów i procedur związanych z funkcjonowaniem oddziału
- Zarządzanie obiegiem informacji dotyczących funkcjonowania wrocławskiego oddziału firmy
- Zaopatrzenie biura, nadzorowanie potrzeb związanych z wyposażeniem biura, sprzętem oraz innymi udogodnieniami
Wymagania:
- 3+ lata doświadczenia zawodowego w obszarze HR i/lub administracji biurowej
- Doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji w branży IT
- Doświadczenie w prowadzeniu procesu rekrutacyjnego na wszystkich jego etapach
- Wiedza na temat prawa pracy oraz procesów kadrowo-płacowych
- Samodzielność w działaniu i doskonała organizacja czasu
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz interpersonalne
- Wykształcenie wyższe
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Oferta:
- Wynagrodzenie w przedziale 3 500 - 5 000 zł netto na umowę o pracę, w zależności od posiadanego doświadczenia
- Pakiet benefitów
- Samodzielne stanowisko i duża niezależność
- Realny wpływ na rozwój całego oddziału firmy