HR Manager
Warszawa
PFJL16080
Dla naszego Klienta, jednej z najbardziej znanych i prestiżowych firm z branży consultingowej, PILNIE poszukujemy doświadczonej i gotowej na nowe wyzwania osoby na stanowisko HR Manager. Idealny Kandydat będzie w pełni odpowiedzialny za procesy rekrutacji i rozwoju pracowników wewnątrz organizacji. Klient na ten moment oferuje umowę na zastępstwo, na okres min. 12-18 miesięcy.
Opis stanowiska / Job description:
- Ścisła współpraca z Klientem wewnętrznym oraz identyfikacja potrzeb rekrutacyjnych,
- Pełna odpowiedzialność za koordynację projektów rekrutacyjnych,
- Koordynacja pracy zespołu w Polsce- dobór i zapewnienie odpowiedniej ilości osób na projektach- Staffing,
- Koordynacja procesu ewaluacji pracowników,
- Badanie potrzeb szkoleniowych i koordynacja szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
- Coaching i HR Biznes partner dla Partnerów i Konsultantów,
- Badanie satysfakcji pracowników,
- Ścisła współpraca z działami HR w Europie,
- Pełna odpowiedzialność za koordynację projektów rekrutacyjnych,
- Koordynacja pracy zespołu w Polsce- dobór i zapewnienie odpowiedniej ilości osób na projektach- Staffing,
- Koordynacja procesu ewaluacji pracowników,
- Badanie potrzeb szkoleniowych i koordynacja szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
- Coaching i HR Biznes partner dla Partnerów i Konsultantów,
- Badanie satysfakcji pracowników,
- Ścisła współpraca z działami HR w Europie,
Kogo szukamy / Profile description:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe: Zarządzanie, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi, Zarządzanie Personelem, Psychologia.
- Min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Biegła znajomość języka angielskiego i doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym jako warunek konieczny,
- Doświadczenie w pracy w consultingu będzie dodatkowym atutem,
- Biegła znajomość pakietu MS Office,
- Komunikatywność, otwartość i chęć pracy środowisku międzynarodowym,
- Wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne i umiejętność ustalania priorytetów,
- Umiejętność pracy z ludźmi, otwartość oraz wysokie zdolności interpersonalne,
- Biznesowe podejście, pro-aktywność, nieszablonowe i kreatywne myślenie,
- Umiejętność pracy pod presją czasu, terminowość.
- Samodzielność, inicjatywa, świetna organizacja pracy własnej.
- Min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- Biegła znajomość języka angielskiego i doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym jako warunek konieczny,
- Doświadczenie w pracy w consultingu będzie dodatkowym atutem,
- Biegła znajomość pakietu MS Office,
- Komunikatywność, otwartość i chęć pracy środowisku międzynarodowym,
- Wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne i umiejętność ustalania priorytetów,
- Umiejętność pracy z ludźmi, otwartość oraz wysokie zdolności interpersonalne,
- Biznesowe podejście, pro-aktywność, nieszablonowe i kreatywne myślenie,
- Umiejętność pracy pod presją czasu, terminowość.
- Samodzielność, inicjatywa, świetna organizacja pracy własnej.
Jak aplikować / How to apply: