Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 20329)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 20329)
HR Manager
Miejsce pracy: Łódź
Nr ref.: 9-14-58643
Dla naszego Klienta z branży medycznej, znanej i prestiżowej, wysoko specjalistycznej sieci klinik medycznych, poszukujemy doświadczonych kandydatów na stanowisko HR Managera.
Zadania:
- Ujednolicenie wewnętrznej grupowej polityki HR oraz wewnętrznych procedur w obszarze HR;
- Implementacja nowych rozwiązań w obszarze HR i wdrażania innowacyjnych rozwiązań w aspekcie zarządzania zasobami ludzkimi;
- Samodzielne prowadzenie, wdrażanie i rozwój procesów w obszarze miękkiego HR tj.: rekrutacja & onboarding, szkolenia & rozwój, zarządzanie talentami, employer branding, opisy stanowisk pracy/zakresy obowiązków;
- Zarządzanie i współpraca z Działem Kadr;
- Opracowanie koncepcji, wdrażanie oraz nadzór nad polityką wynagrodzeń, zatrudniania, szkoleń, rozwoju pracowników w firmie;
- Doradztwo merytoryczne oraz wsparcie rekrutacyjne dla kadry zarządzającej w obszarze HR;
- Współpraca z zewnętrznym dostawcami przy okazji prowadzonych projektów HR;
- Raportowanie do Prezesa Zarządu.
Wymagania:
- Ponad 7letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
- Doświadczenie w realizowaniu projektów HR;
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
- Wykształcenie wyższe kierunkowe: socjologia, ZZL, psychologia;
- Znajomość j. angielskiego na poziomie dobrym;
- Doświadczenie w pracy w firmie o strukturze rozproszonej – mile widziane;
- Znajomość branży medycznej, doświadczenie we współpracą z kadrą medyczną- mile widziana;
- Znajomość „twardego” HR – mile widziana
- Elastyczność;
- Mobilność;
- Gotowość do wyjazdów służbowych w teren woj. łódzkiego, śląskiego, warmińsko-mazurskiego oraz lubelskiego.
- Umiejętność współpracy;
- Nastawienie na cel i realizację zadań;
- Aktualna wiedza HR;
- Nastawienie na nowoczesne rozwiązania.
Informacje dodatkowe:
- Umowa o pracę lub umowa B2B;
- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji i o bardzo znanej marce;
- Atrakcyjne wynagrodzenie;
- Samochód służbowy;
- Pracę pełną wyzwań;
- Elastyczne godziny pracy;
- Stabilne zatrudnienie;
- Samodzielne stanowisko.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".