Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
HR Manager
Job location: Pruszcz Gdański
Nr ref.: 4-12-47055/PC
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, poszukujemy osoby na stanowisko HR Manager.
Miejsce pracy: Pruszcz Gdański
Zadania:
Miejsce pracy: Pruszcz Gdański
Zadania:
- nadzór i opieka nad działem kadr i płac
- nadzór nad obszarem procesów kadrowo- płacowych w zakładach firmy
- realizacja strategii polityki personalnej wspomagającej cele biznesowe firmy oraz wspieranie wartości i kultury organizacyjnej
- współpraca z kadrą zarządzającą, Plant Managerem i Dyrektorem HR
- opracowanie i realizację polityki szkoleń, ocen pracowników, polityki wynagrodzeń i rozwoju pracowników, stanu i struktury zatrudnienia
- prowadzenie projektów rekrutacyjnych
- prowadzenie programów rozwojowych dla pracowników firmy
- nadzór nad budżetem działu
- współpraca z innymi działami HR grupy
Requirements:
- preferowane wykształcenie wyższe kierunkowe w obszarze HR lub prawa
- bardzo dobra wiedza z obszaru prawa pracy, naliczania wynagrodzeń i kwestii powiązanych, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego- warunek obligatoryjny
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- kilkuletnie dośw. na analogicznym stanowisku, w firmie produkcyjnej lub FMCG, w obszarach: rekrutacji, oceny pracowników, polityki wynagrodzeń, szkoleń i rozwoju pracowników, oraz kadr i płac- warunek obligatoryjny
- kompetencje w zarządzaniu: przywództwo, zdolność oceny sytuacji, umiejętność motywowania, budowania dobrych relacji oraz angażującego środowiska pracy
- znajomość przepisów polskiego prawa pracy, nowoczesnych narzędzi i trendów w obszarze HR
- umiejętność analitycznego myślenia, znajomość Excela oraz zdolności komunikacyjne
Benefits:
- udział we wdrażaniu ciekawych projektów
- atrakcyjne miesięczne wynagrodzenie + bonus roczny
- samochód służbowy
- pakiet szkoleń miękkich związanych z zarzadzaniem ludźmi
- możliwość dofinansowania nauki języka angielskiego lub studiów podyplomowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie do karty Multisport
- wsparcie finansowe przy relokacji przez okres 3 mies.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".