Światowy lider w dziedzinie opakowań blaszanych i aluminiowych,
laureat konkursu ‘Inwestor w Kapitał Ludzki’ 2015
poszukuje do swojego zespołu zmotywowanej i otwartej osoby, która chce rozwijać swoje umiejętności i kompetencje zawodowe w stabilnej organizacji na stanowisku:
HR Manager
Miejsce pracy: Pruszcz Gdański
Osoba na tym stanowisku odpowiadać będzie za:
- Realizację strategii polityki personalnej wspomagającej cele biznesowe firmy oraz wspieranie naszych wartości i kultury organizacyjnej
- Współpracę z zarządem oraz kierownikami działów w zakresie zatrudniania i promowania pracowników
- Aktywne poszukiwanie, dobór i selekcję pracowników w procesie rekrutacji zgodnie z polityką firmy
- Opracowanie i realizację polityki szkoleń, ocen pracowników, polityki wynagrodzeń i rozwoju pracowników, stanu i struktury zatrudnienia
- Tworzenie planów zatrudnienia oraz kosztów płac
- Doradztwo w zakresie kadr i płac
- Budowanie pozytywnego wizerunku pracodawcy
- Bieżące doradztwo i współpracę HR w zakresie zmian organizacyjnych, rozwiązywania konfliktów i problemów personalnych
- Przygotowywanie okresowych raportów i analiz dla grupy dotyczących zasobów ludzkich, zarządzanie budżetami wynagrodzeń, szkoleń i rozwoju
- Nadzór nad obszarem kadrowo–płacowym
OFERUJEMY:
- Możliwość dalszego rozwoju i awansu
- Udział we wdrażaniu ciekawych projektów
- Stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Adekwatne do stanowiska warunki zatrudnienia wraz z pakietem socjalnym
- Samochód służbowy
- Roczny bonus
- Pakiet szkoleń miękkich związanych z zarządzaniem ludźmi
- Możliwość dofinansowania nauki języka angielskiego lub studiów podyplomowych
- Opiekę medyczną
- Dofinansowanie do karty Multisport
CZYNNIKI SUKCESU:
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunkowe: ekonomia, psychologia pracy, zarządzanie zasobami ludzkimi
- Minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, doświadczenie we współpracy z kadrą kierowniczą, związkami zawodowymi
- Praktyczna znajomość prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
- Kompetencje w zarządzaniu: przywództwo, zdolność oceny sytuacji, umiejętność motywowania, budowania dobrych relacji oraz angażującego środowiska pracy
- Doświadczenie zawodowe w obszarach: rekrutacji, oceny pracowników, polityki wynagrodzeń, szkoleń i rozwoju pracowników, oraz kadr i płac
- Znajomość przepisów polskiego prawa pracy, nowoczesnych narzędzi i trendów w obszarze HR
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej i osób współpracujących
- Umiejętność analitycznego myślenia, znajomość Excela oraz zdolności komunikacyjne
- Szczególna koncentracja na przestrzeganiu zasad BHP i ochrony środowiska