PROFIT HR (Certyfikat 8985) to platforma usług personalnych. Specjalizujemy się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych będących profesjonalistami w swojej branży.
MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY! Nasza baza specjalistów budowana jest na bieżąco. Współpracujemy tylko z profesjonalistami, którymi są zarówno firmy, jak i kandydaci.
Obecnie poszukujemy dla międzynarodowej spółki akcyjnej (ponad 1000 pracowników w Polsce) z centralą w Niemczech, kandydata/kandydatki posiadającej doświadczenie w zarządzaniu działem personalnym, w tym działem kadr i płac, na stanowisko:
z j. angielskim (k/m)
IDEALNY KANDYDAT lub KANDYDATKA, którego zatrudnimy:
- Zarządzał/a działem personalnych, w tym obszarem kadrowo- płacowym,
- Posiada doświadczenie zawodowe w dużej spółce z kapitałem zagranicznym o profilu usługowym,
- Zna bardzo dobrze j. angielski (potrafi łatwo wypowiadać się zarówno w mowie, jak i piśmie w tym języku),
- Jest osobą samodzielną, stanowczą i dyskretną,
- Cechuje go/ją inicjatywność w działaniu i tworzeniu strategii personalnych,
- Posiada wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne,
- Jest otwarty/a na ludzi, umiejętnie i asertywnie reaguje na ich zachowania, posiada empatię i zainteresowanie człowiekiem w całym spektrum jego funkcjonowania w ciągu życia, w szczególności relacji z otoczeniem, zwłaszcza zawodowym,
- Posiada charyzmatyczną osobowość, potrafiąca wpływać na innych i motywować ich do konkretnych działań,
- Jest sumienny/a i systematyczny/a w działaniu oraz skuteczny/a w wykonywaniu powierzonych obowiązków i odporny/a na stres,
- Reprezentuje umiejętności organizacyjne i zdolność pracy zarówno w grupie jak i na indywidualnej pozycji,
- Chce rozwijać się wraz z rozwojem firmy; jest przedsiębiorcą w przedsiębiorstwie,
- Umiejętnie słucha, rozróżnia ważności zjawisk i podejmuje trafne decyzji oraz dokonuje obiektywnej oceny faktów i osób z nimi związanych,
- Myśli analitycznie i perspektywicznie, w procesie doboru kandydatów do pracy czy w opracowywaniu strategii personalnych przedsiębiorstwa,
- Posiada kreatywność i elastyczność myślenia
- Jest dyspozycyjny do odbycia podróży służbowych.
NA KANDYDATA/ KANDYDATKĘ CZEKAJĄ CIEKAWE ZADANIA I WYZWANIA:
- Tworzenie i kontrola procesów związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi oraz strategii personalnej na rynku polskim, bazując na standardach i wytycznych firmy matki w Niemczech,
- Zarządzanie działem kadr i płac,
- Wsparcie w wyborze, selekcji i rekrutacji pracowników na terenie całej Polski i w projektach poza granicami,
- Tworzenie umów i stosownych regulaminów wewnątrz firmy,
- Pełnienie nadzoru nad prawidłowym zastosowaniem prawa pracy,
- Odpowiedzialność za prowadzone procesy i budowa zespołu działu personalnego wraz z rozwojem firmy (kadry i płace, rekrutacja, logistyka personalna),
- Planowanie potrzeb szkoleniowych i wsparcie kadry menadżerskiej oraz średnich i podstawowych stanowisk pracy
- Opracowywanie i wdrażanie procedur wewnętrznych,
- Dbałość o prawidłową komunikację wewnętrzną,
- Współtworzenie projektów w ramach działu HR,
- Ścisła współpraca z zarządem i managerami w Polsce i w centrali w Niemczech.
FORMALNIE KANDYDAT POWINIEN POSIADAĆ:
- Wykształcenie wyższe (preferowana ekonomia, zarządzanie zasobami ludzkimi, prawo, psychologia),
- Minimum 5 – letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branży handlowej lub usługowej w międzynarodowej rozproszonej organizacji,
- Bardzo dobrą znajomość prawa pracy,
- Doświadczenie w budowaniu polityki personalnej,
- Praktyczną znajomość obszarów: Modern HR, Performance, Employer Branding,
- Doświadczenie w prowadzeniu projektów rekrutacyjnych, szkoleniowych i motywacyjnych,
- Bardzo dobrą znajomość j. angielskiego,
- Umiejętność podejmowania strategicznych decyzji biznesowych,
- Rozwinięte umiejętności menadżerskie i interpersonalne,
- Zaangażowanie i odpowiedzialność.
MY GWARANTUJEMY:
- Umowę o pracę,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Udział w tworzeniu strategii biznesowej i polityki personalnej firmy,
- Pracę w międzynarodowym środowisku,
- Szkolenia dostosowane do potrzeb stanowiska,
- Ubezpieczenie zdrowotne,
- Narzędzia służbowe (samochód, telefon, laptop).