W PwC naszym celem jest budowanie społecznego zaufania i rozwiązywanie kluczowych problemów.
Jesteśmy siecią firm działającą w 155 krajach. Zatrudniamy ponad 284 tys. osób, które dostarczają naszym klientom najwyższej jakości usługi w zakresie doradztwa biznesowego, technologicznego, podatkowo-prawnego oraz audytu.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Rola:
- bieżący udział i wsparcie HR Business Partnera w codziennej współpracy z liderami i pracownikami dedykowanego działu
- aktywny udział / koordynacja procesów HR: procesu stawiania celów, ocen pracowniczych, przeglądu talentów, reward
- udział w projektach HR realizowanych na potrzeby działu/ zespołów biznesowych
- współpraca z innymi zespołami HR
- przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby projektów realizowanych w obszarze HR oraz przygotowanie wniosków i analiz na podstawie tych danych
- aktywny udział w procesie planowania i kontroli budżetu kosztów ludzkich
- Inicjowanie nowych rozwiązań oraz wdrażanie najlepszych praktyk z zakresu HR
- Przeprowadzanie exit interviews i analiza wyników
Profil:
- minimum 2-letnie doświadczenie w zespole HR, w szczególności w roli HR Generalist / Specjalisty ds personalnych lub podobnej
- doskonałe umiejętności interpersonalne oraz budowania relacji, wysoka kultura osobista
- doskonała znajomość MS Excel i umiejętność pracy na dużych zbiorach danych
- umiejętność syntezy i analityki danych oraz wnioskowania
- znajomość obowiązujących przepisów prawa pracy
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- bardzo dobra organizacja pracy własnej
- samodzielność w realizacji zadań i umiejętność pracy bez ścisłego nadzoru
Oferta:
- umowa o pracę i pakiet świadczeń socjalnych,
- konkurencyjne wynagrodzenie
- prywatna opieka medyczna dla pracownika i członków rodziny
- punkty multikafeterii
- praca w dynamicznym zespole
- zdobycie przekrojowego doświadczenia w HR w międzynarodowym środowisku
- możliwość elastycznej pracy/hybrydowej
- dostęp do bogatej oferty well-being
W przypadku wystąpienia problemów przy składaniu aplikacji skontaktuj się z nami pod adresem mailowym:pl_karieraeksperta@pwc.com
Poznaj
PwC
Dlaczego warto?
PwC Polska jest częścią globalnej sieci firm świadczących usługi audytu, doradztwa podatkowego i doradztwa biznesowego oraz technologicznego.
Naszym celem jest pomaganie klientom w osiąganiu ich celów poprzez dostarczanie kompleksowych rozwiązań i specjalistycznej wiedzy branżowej.
Stawiając na innowacyjność i współpracę, umożliwiamy naszym pracownikom wywieranie znaczącego wpływu i wprowadzanie pozytywnych
zmian w świecie biznesu. W PwC oferujemy dynamiczne i integracyjne środowisko pracy, które sprzyja rozwojowi zawodowemu.
Zapewniamy szkolenia i zasoby wspierające rozwój kariery naszych pracowników, umożliwiając im budowanie z nami udanej i satysfakcjonującej kariery.
Dołącz do nas w PwC i uwolnij swój potencjał na świetlaną przyszłość w świecie profesjonalnych usług.
Proces rekrutacji - Studenci i absolwenci
- Krok Aplikacja online
- Krok Game-Based Assessment
- Krok Weryfikacja języka w formie video
- Krok Assessment Center / Rozmowa kwalifikacyjna
Proces rekrutacji - Profesjonaliści
- Krok Aplikacja online
- Krok Telefoniczna rozmowa kwalifikacyjna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne