Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik Działu wsparcia klienta

    Lynx B.V.   łódzkie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Czechy
    specjalista (mid)  umowa o pracę / o dzieło  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Główne obowiązki: Odpowiadanie na pytania klientów (odbieranie telefonów, odpowiadanie na wiadomości na czacie i e-maile) w języku polskim; Pomoc klientom w kwestiach dotyczących operacji na ich rachunku inwestycyjnym; Edukowanie klientów za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak...
  • Pracownik Sprzedaży

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Łódź, ul. Marcina Kasprzaka    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Profesjonalne doradztwo i codzienna obsługa Klientów. Sprawne uzupełnianie towaru na półkach. Dbanie o dostępność asortymentu na półkach oraz o dobre oznakowanie cenowe i ekspozycję towarów. Współdziałanie w tworzeniu wizerunku MAKRO...
  • Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży

    Alpla Opakowania z Tworzyw Sztucznych Sp. z o.o.   Radomsko    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW Poznanie strategii sprzedaży, funkcjonujących procesów, technologii produkcji oraz narzędzi pracy; Utrzymywanie kontaktu z Klientami ALPLA; Koordynowanie umów, ustalanie wymagań jakościowych; Bieżąca współpraca z Sales Managerami i innymi działami firmy, w tym z...
  • Client Service Delivery Administrator with German

    Aon   łódzkie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the DACH teams to deliver the best solutions available on the...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange

    Orange Polska S.A.   Piotrków Trybunalski, ul. Juliusza Słowackiego 123, Galeria Focus Mall    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów; Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
  • Koordynator Obsługi Klienta

    Alpla Opakowania z Tworzyw Sztucznych Sp. z o.o.   Radomsko    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Utrzymywanie kontaktów z Klientami; Potwierdzanie statusu realizacji zamówień; Udzielanie odpowiedzi na zapytania handlowe; Koordynacja przepływu informacji pomiędzy Klientem a firmą; Przygotowywanie kalkulacji cenowych oraz ofert handlowych; Przygotowywanie i nadzór nad cennikami Klientów;...
  • Doradca / Doradczyni Klienta Biznesowego

    T-Mobile Polska S.A.   łódzkie    praca mobilna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  rekrutacja online
    14 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: Aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie relacji z klientem biznesowym; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile dla klienta biznesowego; Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych; Rozwijanie swojej wiedzy poprzez m.in. udział w...
  • Handlowiec / Przedstawiciel Handlowy

    RESPOL Export - Import Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Oczekiwania: znajomość lokalnych rynków w branży grzewczej, instalacyjnej i sanitarnej, prawo jazdy kat. B i kilkuletnie doświadczenie w kierowaniu pojazdami, umiejętność pozyskiwania klientów z rynku oraz nawiązywania i utrzymywania relacji handlowych, umiejętność przygotowania ofert i...
  • Account Manager

    Portal Praca.pl   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa, Ursynów
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Twoje najważniejsze zadania: Poszerzanie grona partnerów biznesowych praca.pl poprzez pozyskiwanie nowych klientów serwisu; Monitorowanie rynku i konkurencji oraz podejmowanie odpowiednio dopasowanych aktywności w oparciu o status klientów; Szerokie wyjście na rynek przy wykorzystaniu...
  • Contact Center Representative with Dutch

    Aon   łódzkie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
Zobacz więcej ofert pracy

HR Contact Center Advisor with French

Philips Health Systems
łódzkie
praca stacjonarna
2781 dni temu
HR Contact Center Advisor with French

Location: Piła
Organization: Philips Poland Sp. z o.o.
Job ID no: 224339


Philips is a diversified Health and Well-being company, focused on improving people’s lives through timely innovations. As a world leader in healthcare and lifestyle, Philips integrates technologies and design into people-centric solutions, based on fundamental customer insights.

 

Philips People Services (PPS) is the organization delivering common HR administrative & payroll services to Philips employees, managers and HR business partners, according to world class standards, in line with business requirements, leveraging PPS Centers and cooperating with external partners; thus leading to increased customer satisfaction and lower cost.

 
Your challenge:


Philips challenges you to use your communication skills to help colleagues from all over Europe with HR related questions. You will be the contact point for General Management, HR managers and Employees. Embrace the challenges of communicating with at least 9 different countries: United Kingdom, Belgium, Germany, Austria, France, Spain, Italy, Russia, Poland, while working in an international team.

 

Your team:


The Philips People Services Center Europe is based in Piła, Poland, and is part of Philips People Services. PPS is the Human Resources Shared Services organization of Philips. A team of HR professionals delivering HR Services to Philips employees and managers at all stages of the career cycle. PPS delivers cost-effective people services by leveraging economies of scale, globalizing processes and simplifying the ways of working, while delivering superior HR experiences by listening and acting on our customers’ feedback.

 
Your responsibilities:
  • Ensure that incoming enquiries to the Service Centers are answered in a professional and efficient manner (e.g. via e-mail, telephone, or chat)
  • Gather all required information as the first point of contact to ensure that customer enquiry can be resolved at earliest opportunity with minimal handoffs, capture an accurate record of a customer enquiry in the case management system
  • Adequate understanding, interpreting and managing incoming enquiries to the HR Contact Center
  • Provide support to employees, line managers and HR Business Partners to enable them to effectively use the HR Portal and other relevant on-line tools for completing transactions
  • Provide proper feedback to the customer if problem is referred
  • Contribute to continuous improvement activities in the PPS Center through identification of recurring employee/line manager/HRBP issues to simplify and enhance policies, processes and technologies
  • Provide support during the implementation of new initiatives, programs, policies, and services by acting as an employee’s first line of contact
We are looking for people with:
  • Graduate with Bachelor or equivalent degree
  • Fluent knowledge of French is a must (both orally and in writing)
  • Fluent knowledge of English (both orally and in writing)
  • At least 2 years of progressive work experience in a Customer Service environment
  • Ability to multi-task and good time management skills
  • Demonstrated effectiveness when dealing with demanding customers
  • Personal integrity when handling confidential information
  • Highly developed interpersonal skills and analytical thinking skills
  • Ability to understand and interpret incoming enquiries to the Service Center
  • Computer literate; experience of Case Management tools and HR IT systems is an additional asset
  • Understanding of HR processes is an additional asset
We offer a range of fringe benefits:
  • Relocation package applicable for people moving in from outside of Pila region
  • Yearly bonus based on performance achieved
  • Private medical care with option to extend it to family members
  • Benefit System cards
  • Discount for Philips’ products.



Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."
 

Podobne oferty

  • Pracownik Działu wsparcia klienta

    Lynx B.V.   łódzkie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Czechy
    specjalista (mid)  umowa o pracę / o dzieło  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Główne obowiązki: Odpowiadanie na pytania klientów (odbieranie telefonów, odpowiadanie na wiadomości na czacie i e-maile) w języku polskim; Pomoc klientom w kwestiach dotyczących operacji na ich rachunku inwestycyjnym; Edukowanie klientów za pośrednictwem różnych kanałów, takich jak...
  • Pracownik Sprzedaży

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Łódź, ul. Marcina Kasprzaka    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Profesjonalne doradztwo i codzienna obsługa Klientów. Sprawne uzupełnianie towaru na półkach. Dbanie o dostępność asortymentu na półkach oraz o dobre oznakowanie cenowe i ekspozycję towarów. Współdziałanie w tworzeniu wizerunku MAKRO...
  • Młodszy Specjalista ds. Sprzedaży

    Alpla Opakowania z Tworzyw Sztucznych Sp. z o.o.   Radomsko    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW Poznanie strategii sprzedaży, funkcjonujących procesów, technologii produkcji oraz narzędzi pracy; Utrzymywanie kontaktu z Klientami ALPLA; Koordynowanie umów, ustalanie wymagań jakościowych; Bieżąca współpraca z Sales Managerami i innymi działami firmy, w tym z...
  • Client Service Delivery Administrator with German

    Aon   łódzkie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the DACH teams to deliver the best solutions available on the...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprzedaży w Salonie Firmowym Orange

    Orange Polska S.A.   Piotrków Trybunalski, ul. Juliusza Słowackiego 123, Galeria Focus Mall    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze Klientów; Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
  • Koordynator Obsługi Klienta

    Alpla Opakowania z Tworzyw Sztucznych Sp. z o.o.   Radomsko    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Utrzymywanie kontaktów z Klientami; Potwierdzanie statusu realizacji zamówień; Udzielanie odpowiedzi na zapytania handlowe; Koordynacja przepływu informacji pomiędzy Klientem a firmą; Przygotowywanie kalkulacji cenowych oraz ofert handlowych; Przygotowywanie i nadzór nad cennikami Klientów;...
  • Doradca / Doradczyni Klienta Biznesowego

    T-Mobile Polska S.A.   łódzkie    praca mobilna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  rekrutacja online
    14 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: Aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie relacji z klientem biznesowym; Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile dla klienta biznesowego; Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych; Rozwijanie swojej wiedzy poprzez m.in. udział w...
  • Handlowiec / Przedstawiciel Handlowy

    RESPOL Export - Import Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Oczekiwania: znajomość lokalnych rynków w branży grzewczej, instalacyjnej i sanitarnej, prawo jazdy kat. B i kilkuletnie doświadczenie w kierowaniu pojazdami, umiejętność pozyskiwania klientów z rynku oraz nawiązywania i utrzymywania relacji handlowych, umiejętność przygotowania ofert i...
  • Account Manager

    Portal Praca.pl   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa, Ursynów
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Twoje najważniejsze zadania: Poszerzanie grona partnerów biznesowych praca.pl poprzez pozyskiwanie nowych klientów serwisu; Monitorowanie rynku i konkurencji oraz podejmowanie odpowiednio dopasowanych aktywności w oparciu o status klientów; Szerokie wyjście na rynek przy wykorzystaniu...
  • Contact Center Representative with Dutch

    Aon   łódzkie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...