Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista z językiem niemieckim

    Kolorama   Piła    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do podstawowych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: telefoniczny i mailowy kontakt z klientem zagranicznym, nadzorowanie złożonych zamówień, współpracę z innymi działami firmy,
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Kolorama   Piła    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Opis stanowiska: Kontakt z zagranicznymi klientami telefonicznie i mailowo. Nadzorowanie realizacji zamówień. Współpraca z innymi działami firmy.
  • Doradca klienta

    PeoplePro   Czarnków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie  tymczasowa/dodatkowa / część etatu   4 000 - 7 000 zł brutto/mies.
    5 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało wsparcie zespołu sklepu w doradzaniu Klientom i sprzedaży towaru, ale także: zabezpieczanie towaru przed uszkodzeniami i kradzieżą; przyjmowanie dostaw i przygotowywanie produktów do ekspozycji; metkowanie i etykietowanie produktów; pomoc w...
  • Customer Service Specialist with Czech, Slovak and English

    Foundever   wielkopolskie    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service connected to technical support; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian (C2,...
  • Customer Service Specialist with Czech

    Foundever   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals for...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Grupa Outworking   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  tymczasowa/dodatkowa   28,10 - 38,94 zł brutto/godz.
    7 godz.
    Opis stanowiska: Odpowiadanie na zapytania dotyczące ofert i usług klienta. Promowanie i sprzedaż produktów oraz obsługa reklamacji. Praca z fakturami i umowami. Współpraca z partnerami w ramach umów. Utrzymanie standardów obsługi i zarządzanie dokumentacją. Tworzenie raportów dla...
  • Pracownik Biurowy

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Opis zadań pracownika/stażysty Bieżąca koordynacja zleceń, kontakt telefoniczny z klientami i osobami współpracującymi z firmą
  • Konsultant Oświatowy

    Centrum Kształcenia Językowego The Point   wielkopolskie    praca hybrydowa
    umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu   5 700 - 7 600 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Czym się zajmiesz? Będziesz umawiać i prowadzić rozmowy online z osobami, które chcą uczyć się w „The Point”. Przedstawisz naszą ofertę edukacyjną w szkołach – na spotkaniach z dyrekcją i społecznością szkolną. Pomożesz nam budować relacje z uczniami, rodzicami i...
  • Kupiec w Kanale Nowoczesnym

    Klient portalu Praca.pl   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Analiza Rynkowa: Monitorowanie trendów rynkowych, analiza konkurencji oraz identyfikacja potencjalnych dostawców. Negocjacje: Prowadzenie negocjacji z dostawcami w celu uzyskania najlepszych warunków handlowych. Zarządzanie Asortymentem: Planowanie i realizacja zamówień zgodnie z potrzebami...
Zobacz więcej ofert pracy

HR Contact Center Advisor with French

Philips Health Systems
Piła
praca stacjonarna
2876 dni temu
HR Contact Center Advisor with French

Location: Piła
Organization: Philips Poland Sp. z o.o.
Job ID no: 224339


Philips is a diversified Health and Well-being company, focused on improving people’s lives through timely innovations. As a world leader in healthcare and lifestyle, Philips integrates technologies and design into people-centric solutions, based on fundamental customer insights.

 

Philips People Services (PPS) is the organization delivering common HR administrative & payroll services to Philips employees, managers and HR business partners, according to world class standards, in line with business requirements, leveraging PPS Centers and cooperating with external partners; thus leading to increased customer satisfaction and lower cost.

 
Your challenge:


Philips challenges you to use your communication skills to help colleagues from all over Europe with HR related questions. You will be the contact point for General Management, HR managers and Employees. Embrace the challenges of communicating with at least 9 different countries: United Kingdom, Belgium, Germany, Austria, France, Spain, Italy, Russia, Poland, while working in an international team.

 

Your team:


The Philips People Services Center Europe is based in Piła, Poland, and is part of Philips People Services. PPS is the Human Resources Shared Services organization of Philips. A team of HR professionals delivering HR Services to Philips employees and managers at all stages of the career cycle. PPS delivers cost-effective people services by leveraging economies of scale, globalizing processes and simplifying the ways of working, while delivering superior HR experiences by listening and acting on our customers’ feedback.

 
Your responsibilities:
  • Ensure that incoming enquiries to the Service Centers are answered in a professional and efficient manner (e.g. via e-mail, telephone, or chat)
  • Gather all required information as the first point of contact to ensure that customer enquiry can be resolved at earliest opportunity with minimal handoffs, capture an accurate record of a customer enquiry in the case management system
  • Adequate understanding, interpreting and managing incoming enquiries to the HR Contact Center
  • Provide support to employees, line managers and HR Business Partners to enable them to effectively use the HR Portal and other relevant on-line tools for completing transactions
  • Provide proper feedback to the customer if problem is referred
  • Contribute to continuous improvement activities in the PPS Center through identification of recurring employee/line manager/HRBP issues to simplify and enhance policies, processes and technologies
  • Provide support during the implementation of new initiatives, programs, policies, and services by acting as an employee’s first line of contact
We are looking for people with:
  • Graduate with Bachelor or equivalent degree
  • Fluent knowledge of French is a must (both orally and in writing)
  • Fluent knowledge of English (both orally and in writing)
  • At least 2 years of progressive work experience in a Customer Service environment
  • Ability to multi-task and good time management skills
  • Demonstrated effectiveness when dealing with demanding customers
  • Personal integrity when handling confidential information
  • Highly developed interpersonal skills and analytical thinking skills
  • Ability to understand and interpret incoming enquiries to the Service Center
  • Computer literate; experience of Case Management tools and HR IT systems is an additional asset
  • Understanding of HR processes is an additional asset
We offer a range of fringe benefits:
  • Relocation package applicable for people moving in from outside of Pila region
  • Yearly bonus based on performance achieved
  • Private medical care with option to extend it to family members
  • Benefit System cards
  • Discount for Philips’ products.



Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."
 

Podobne oferty

  • Specjalista z językiem niemieckim

    Kolorama   Piła    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Do podstawowych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: telefoniczny i mailowy kontakt z klientem zagranicznym, nadzorowanie złożonych zamówień, współpracę z innymi działami firmy,
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Kolorama   Piła    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Opis stanowiska: Kontakt z zagranicznymi klientami telefonicznie i mailowo. Nadzorowanie realizacji zamówień. Współpraca z innymi działami firmy.
  • Doradca klienta

    PeoplePro   Czarnków    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie  tymczasowa/dodatkowa / część etatu   4 000 - 7 000 zł brutto/mies.
    5 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało wsparcie zespołu sklepu w doradzaniu Klientom i sprzedaży towaru, ale także: zabezpieczanie towaru przed uszkodzeniami i kradzieżą; przyjmowanie dostaw i przygotowywanie produktów do ekspozycji; metkowanie i etykietowanie produktów; pomoc w...
  • Customer Service Specialist with Czech, Slovak and English

    Foundever   wielkopolskie    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service connected to technical support; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
  • Customer Service Professional with Croatian

    Foundever   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality. What do we expect from you? Language: Proficiency in Croatian (C2,...
  • Customer Service Specialist with Czech

    Foundever   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 godz.
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals for...
  • Konsultant ds. Obsługi Klienta

    Grupa Outworking   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  tymczasowa/dodatkowa   28,10 - 38,94 zł brutto/godz.
    7 godz.
    Opis stanowiska: Odpowiadanie na zapytania dotyczące ofert i usług klienta. Promowanie i sprzedaż produktów oraz obsługa reklamacji. Praca z fakturami i umowami. Współpraca z partnerami w ramach umów. Utrzymanie standardów obsługi i zarządzanie dokumentacją. Tworzenie raportów dla...
  • Pracownik Biurowy

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Opis zadań pracownika/stażysty Bieżąca koordynacja zleceń, kontakt telefoniczny z klientami i osobami współpracującymi z firmą
  • Konsultant Oświatowy

    Centrum Kształcenia Językowego The Point   wielkopolskie    praca hybrydowa
    umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu   5 700 - 7 600 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Czym się zajmiesz? Będziesz umawiać i prowadzić rozmowy online z osobami, które chcą uczyć się w „The Point”. Przedstawisz naszą ofertę edukacyjną w szkołach – na spotkaniach z dyrekcją i społecznością szkolną. Pomożesz nam budować relacje z uczniami, rodzicami i...
  • Kupiec w Kanale Nowoczesnym

    Klient portalu Praca.pl   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Analiza Rynkowa: Monitorowanie trendów rynkowych, analiza konkurencji oraz identyfikacja potencjalnych dostawców. Negocjacje: Prowadzenie negocjacji z dostawcami w celu uzyskania najlepszych warunków handlowych. Zarządzanie Asortymentem: Planowanie i realizacja zamówień zgodnie z potrzebami...