Najnowsze oferty pracy

  • Doradczyni / Doradca Klientów Biznesowych

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Piotrków Trybunalski    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Zakres obowiązków: Zarządzanie przypisanym portfelem Klientów biznesowych (firmy na uproszczonej księgowości i pełnej do 4 mln przychodów rocznie); Kompleksowa współpraca i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów dla firm (w tym również Wspólnoty i AGRO); Aktywne...
  • Specjalista / Specjalistka ds. kontaktu z klientem w języku niemieckim

    Dobre Biuro sp z o.o.   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    PRACA ZDALNA WYNAGRODZENIE: możliwe do 10.000 tysięcy zł. Brutto| miesiąc| działalność lub zlecenie Twój zakres obowiązków: Telefoniczna obsługa klientów polskich; Realizacja usług dla naszych klientów w niemieckich urzędach i instytucjach; Praca z komputerem, obsługa programów...
  • Doradca Klienta w Salonie Sprzedaży

    Styl Drzewa Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Opis stanowiska Doradztwo oraz aktywa sprzedaż produktów z marki premium (drzwi, schody i podłogi dębowe). Budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji z Klientem poprzez najlepszą obsługę klienta na każdym etapie sprzedaży (kontakt bezpośredni, mailowy oraz telefoniczny). Aktywne...
  • Konsultant / Konsultantka ds. obsługi klienta i sprzedaży​

    T-Mobile Polska   Łódź, ul. Żeligowskiego 8/10    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   4 800 - 7 200 zł brutto/mies.
    20 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile; Zadbasz o dobre...
  • Specjalista ds. windykacji telefonicznej

    specjalista mid / senior  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Twój zakres obowiązków Telefoniczny kontakt z dłużnikami, Negocjowanie, ustalanie warunków oraz monitorowanie spłaty zobowiązań, Realizacja wyznaczonych celów ilościowych i jakościowych, Wyjaśnienie przyczyn opóźnień w zakresie braku płatności, Skuteczne motywowanie do dokonania...
  • Konsultant Finansowy

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  kontrakt B2B  pełny etat / tymczasowa/dodatkowa
    1 dni
    Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
  • Customer Service Specialist with Czech

    Foundever   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals for...
  • Specjalista ds. sprzedaży produktów hipotecznych

    Bank Pocztowy S.A.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów; nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami i aktywną sprzedaż produktów hipotecznych; realizacja celów sprzedażowych; kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsług;
  • Specjalista ds. sprzedaży produktów finansowych - Kasjer

    SKOK im. Z. Chmielewskiego   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: sprzedaż kredytów, pożyczek, kart i innych produktów finansowych, rozmowy sprzedażowe, doradztwo, sporządzanie niezbędnej dokumentacji, transakcje gotówkowe i bezgotówkowe.
  • Customer Service Specialist with Czech, Slovak and English

    Foundever   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service connected to technical support; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
Zobacz więcej ofert pracy

HR Contact Center Advisor (Dutch Speaking)

Philips
łódzkie
praca stacjonarna
2456 dni temu
HR Contact Center Advisor (Dutch Speaking)
Location: Piła
Organization: Philips Polska Sp. z o.o.


At Philips Lighting, we’ve been revolutionizing lighting for over 125 years, bringing electric light to everyone and leading the way in LED.  Now, as the global leader in lighting, we are extending our leadership into connected lighting systems and the Internet of Things. In today’s digital age, lighting is being redefined. It’s no longer just about illuminating. It’s about connecting, responding and transforming.  We are at the forefront of this wave of innovation and we’re developing technologies and systems that are changing how people see and experience their world. Lighting really can make an impact on people’s lives. And you can help us make it happen. 

 

Currently we are looking for somebody who could join us as HR Contact Center Advisor with Dutch language, based in Pila, Poland. You can join the leading lighting company for the digital world, and help us unlock the extraordinary potential of light for brighter lives and a better world.

 

Let us tell a little bit more about our team:

 

HR Services is the organization delivering common HR administrative & payroll services to Philips employees, managers and HR business partners, according to world class standards, in line with business requirements, leveraging HR Services Centers and cooperating with external partners; thus, leading to increased customer satisfaction and lower cost.

HR Services Center Europeis based in Piła, Poland and is part of HR Services. HR Services is the Human Resources Shared Services organization of Philips. A team of HR professionals delivering HR Services to Philips employees and managers at all stages of the career cycle. HR Services delivers cost-effective people services by leveraging economies of scale, globalizing processes and simplifying the ways of working, while delivering superior HR experiences by listening and acting on our customers’ feedback.

 

Your challenge:


Philips challenges you to use your communication skills to help colleagues from all over Europe with HR related questions. You will be the contact point for General Management, HR managers and Employees. Embrace the challenges of communicating with at least 7 different countries: United Kingdom, Belgium, Germany, France, Spain, Poland, Netherlands while working in an international team.

 

It is a great opportunity to develop a career in the world’s leading company. There is no better feeling than seeing faces of your friends, when you tell them that you work at Phillips. A lot of exciting and challenging work in a dynamic, international team is waiting for you.

 

Philips challenges you to use your communication skills to help colleagues from all over Europe with HR related questions. You will be the contact point for General Management, HR managers and Employees. Embrace the challenges of communicating with at least 7 different countries: United Kingdom, Belgium, Germany, France, Spain, Poland, Netherlands while working in an international team.

It is a great opportunity to develop a career in the world’s leading company. There is no better feeling than seeing faces of your friends, when you tell them that you work at Phillips. A lot of exciting and challenging work in a dynamic, international team is waiting for you.

 

Your responsibilities:

  • Ensure that incoming enquiries to the Service Centers are answered in a professional and efficient manner (e.g. via e-mail, telephone, or chat)
  • Gather all required information as the first point of contact to ensure that customer enquiry can be resolved at earliest opportunity with minimal handoffs, capture an accurate record of a customer enquiry in the case management system
  • Adequate understanding, interpreting and managing incoming enquiries to the HR Contact Center
  • Provide support to employees, line managers and HR Business Partners to enable them to effectively use the HR Portal and other relevant on-line tools for completing transactions
  • Provide proper feedback to the customer if problem is referred
  • Contribute to continuous improvement activities in the PPS Center through identification of recurring employee/line manager/HRBP issues to simplify and enhance policies, processes and technologies
  • Provide support during the implementation of new initiatives, programs, policies, and services by acting as an employee’s first line of contact

We are looking for:

  • Graduate with Bachelor or equivalent degree
  • Fluent knowledge of Dutch language is a must (both orally and in writing)
  • Fluent knowledge of English is a must (both orally and in writing)
  • Progressive work experience in a Customer Service environment will be an asset
  • Understanding of HR processes is an additional asset
  • Ability to multi-task and good time management skills
  • Demonstrated effectiveness when dealing with demanding customers
  • Personal integrity when handling confidential information
  • Highly developed interpersonal skills and analytical thinking skills
  • Ability to understand and interpret incoming enquiries to the Service Center
  • Computer literate; experience of Case Management tools and HR IT systems is an additional asset

Our offer:

  • Philips Lighting offers full professional training and many future development opportunities within its international structures
  • Relocation package applicable for people moving in from outside of Poland region
  • Yearly bonus based on performance achieved
  • Benefit System card

We kindly inform you that we will contact only chosen candidates.

Please provide a clause: „Hereby I agree to process my personal data included in my application for requirements of the recruitment process (in accordance to Personal data Protection Act dated 29 August 1997; Official Journal no 133, item 883)”.
 

Podobne oferty

  • Doradczyni / Doradca Klientów Biznesowych

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Piotrków Trybunalski    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Zakres obowiązków: Zarządzanie przypisanym portfelem Klientów biznesowych (firmy na uproszczonej księgowości i pełnej do 4 mln przychodów rocznie); Kompleksowa współpraca i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów dla firm (w tym również Wspólnoty i AGRO); Aktywne...
  • Specjalista / Specjalistka ds. kontaktu z klientem w języku niemieckim

    Dobre Biuro sp z o.o.   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    PRACA ZDALNA WYNAGRODZENIE: możliwe do 10.000 tysięcy zł. Brutto| miesiąc| działalność lub zlecenie Twój zakres obowiązków: Telefoniczna obsługa klientów polskich; Realizacja usług dla naszych klientów w niemieckich urzędach i instytucjach; Praca z komputerem, obsługa programów...
  • Doradca Klienta w Salonie Sprzedaży

    Styl Drzewa Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Opis stanowiska Doradztwo oraz aktywa sprzedaż produktów z marki premium (drzwi, schody i podłogi dębowe). Budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji z Klientem poprzez najlepszą obsługę klienta na każdym etapie sprzedaży (kontakt bezpośredni, mailowy oraz telefoniczny). Aktywne...
  • Konsultant / Konsultantka ds. obsługi klienta i sprzedaży​

    T-Mobile Polska   Łódź, ul. Żeligowskiego 8/10    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   4 800 - 7 200 zł brutto/mies.
    20 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile; Zadbasz o dobre...
  • Specjalista ds. windykacji telefonicznej

    specjalista mid / senior  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Twój zakres obowiązków Telefoniczny kontakt z dłużnikami, Negocjowanie, ustalanie warunków oraz monitorowanie spłaty zobowiązań, Realizacja wyznaczonych celów ilościowych i jakościowych, Wyjaśnienie przyczyn opóźnień w zakresie braku płatności, Skuteczne motywowanie do dokonania...
  • Konsultant Finansowy

    Prudential Polska Sp. z o.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  kontrakt B2B  pełny etat / tymczasowa/dodatkowa
    1 dni
    Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
  • Customer Service Specialist with Czech

    Foundever   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely manner; Achieving quality goals for...
  • Specjalista ds. sprzedaży produktów hipotecznych

    Bank Pocztowy S.A.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów; nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami i aktywną sprzedaż produktów hipotecznych; realizacja celów sprzedażowych; kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsług;
  • Specjalista ds. sprzedaży produktów finansowych - Kasjer

    SKOK im. Z. Chmielewskiego   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: sprzedaż kredytów, pożyczek, kart i innych produktów finansowych, rozmowy sprzedażowe, doradztwo, sporządzanie niezbędnej dokumentacji, transakcje gotówkowe i bezgotówkowe.
  • Customer Service Specialist with Czech, Slovak and English

    Foundever   łódzkie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Your daily tasks: Providing the highest level of customer service connected to technical support; Answering incoming calls, mails and meeting targets set by our client and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...