Grupa Kapitałowa IGLOTEX to czołowy producent i dystrybutor żywności mrożonej w Polsce. Jesteśmy niekwestionowanym liderem specjalizującym się w dystrybucji produktów mrożonych, chłodzonych, towarów suchych oraz ryb i owoców morza – zarówno w kanale detalicznym jak i gastronomicznym.
W swoich strukturach posiadamy 4 zakłady produkcyjne oraz 22 oddziały dystrybucyjne. Obecnie zatrudniamy łącznie ponad 3000 wykwalifikowanych pracowników na terenie całego kraju.
W związku z dynamicznym rozwojem Spółki poszukujemy kandydatów na stanowisko:
-
koordynację wszelkich działań HR w obsługiwanym regionie (woj. wielkopolskie, dolnośląskie, lubuskie i część zachodniopomorskiego),
-
proaktywne wsparcie realizacji celów biznesowych poprzez wdrażanie nowoczesnych standardów ZZL,
-
realizację projektów w obszarze: rekrutacji i selekcji, oceny pracowniczej, szkoleń i szeroko rozumianego rozwoju, zmiany kultury organizacyjnej, rozwoju przywództwa oraz wzmacniania wizerunku marki pracodawcy,
-
wspieranie menedżerów w zarządzaniu trudnymi sytuacjami pracowniczymi.
-
minimum 2-letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku lub widoczny potencjał liderski,
-
doświadczenia w zakresie rekrutacji i selekcji, wdrażania systemów motywacyjnych, wdrażania rozwiązań i procedur z zakresu ZZL,
-
praktycznej znajomości prawa pracy,
-
nastawienia na cel oraz szybkiego i efektywnego wdrażania zmian,
-
prawa jazdy kat. B oraz dyspozycyjności w zakresie wyjazdów na terenie obsługiwanego obszaru,
-
samodzielności i inicjatywy w działaniu,
-
kreatywności, otwartości i elastyczności na nowe rozwiązania,
-
wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych i interpersonalnych,
-
budowania relacji oraz umiejętność współpracy w zespole,
-
mile widziana praktyczna znajomość metodyki LEAN MANAGEMENT.
-
dużą możliwość rozwoju zawodowego,
-
samodzielność w działaniu,
-
pracę w dynamicznym i zorientowanym biznesowo środowisku,
-
narzędzia niezbędne do wykonywanej pracy,
-
miejsce pracy: biuro w Poznaniu.