BĘDZIESZ ODPOWIADAĆ ZA:
- Zarządzanie całościową agendą HR, działając jako doradca w sprawach prawa pracy, jako pierwszy punkt kontaktu pracowników, jako ambasador globalnych i lokalnych polityk HR.
- Wdrażanie i realizację rozwiązań z obszaru HR, wspierających realizację strategicznych celów biznesowych w podległych obszarach.
- Wspieranie kierowników w procesach HR (rekrutacja, szkolenia, planowanie sukcesji, zarządzanie talentami, rozwiązywanie konfliktów pracowniczych, planowanie zatrudnienia, dbanie o pozytywne środowisko pracy).
- Wspieranie wewnętrznej komunikacji (zbieranie informacji zwrotnej od pracowników, udział w spotkaniach z pracownikami, planowanie spotkań integracyjnych).
- Raportowanie i śledzenie wskaźników HR oraz proponowanie rozwiązań naprawczych.
- Poprawność danych w programach HR (lokalnym i globalnym).
- Masz przynajmniej 5 lat doświadczenia w obszarze HR jako HR Business Partner lub pokrewne.
- Znasz prawo pracy.
- Proaktywnie podchodzisz do rozwiązywania problemów.
- Masz umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków.
- Twoją mocną stroną jest komunikacja i umiejętność wpływania na postawy pracownicze.
- Lubisz pracę w dynamicznym i zmiennym środowisku.
- Wierzysz, że każdy jest w stanie przenieść góry, jeśli tylko tego chce.
- Twoim drugim językiem jest angielski na poziomie komunikatywnym.
- Pracę pełną wyzwań i niezależności w pełnym wymiarze godzin.
- Możliwość rozwoju poprzez udział w wielu ciekawych I międzynarodowych projektach.
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji (premię roczną, opiekę medyczną, ub. na życie, program kafeteryjny, PPE program).
- Samochód służbowy z możliwością użytkowania do celów prywatnych.
Jako organizacja globalna oraz część grupy CMA CGM, różnorodność ma kluczowe znaczenie dla naszego sukcesu; tylko odzwierciedlając kulturę, języki i lokalną wiedzę o naszych klientach, możemy odnieść sukces. Zatrudniając ludzi z różnym doświadczeniem i umiejętnościami, poszerzamy wiedzę oraz zwiększamy naszą kreatywność i innowacyjność.
Uwaga: Procesy rekrutacyjne w CEVA Logistics obejmują komunikację z kandydatami za pośrednictwem oficjalnych mediów społecznościowych, takich jak LinkedIn lub za pośrednictwem adresu e-mail firmy o następującym schemacie: imię.nazwisko@cevalogistics.com. Zalecamy, nie odpowiadać na propozycje biznesowe i/lub oferty pracy pochodzące od niezaufanych nadawców.
Poznaj
CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.
ul. Hodowców 37, 43-300,
CEVA Logistics Poland
Dlaczego warto?
CEVA jest wiodącym globalnym operatorem logistycznym, dostarczającym dedykowane rozwiązania w zakresie logistyki kontraktowej, frachtu lotniczego i morskiego, dystrybucji i zarządzania transportem swoim klientom na wszystkich kontynentach.
Powyżej 40,000 specjalistów jest zaangażowanych w obsługę naszych klientów. Wdrażamy najlepsze praktyki, dzięki czemu dostarczamy JAKOŚĆ i DOSKONAŁOŚĆ. Stale pracujemy nad swoim rozwojem, co przekłada się na rozwój naszej Firmy.
Proces rekrutacji
- Krok Przesłanie aplikacji
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne
Opinie o pracodawcy
-
Katarzyna Szpałek
L&D Coordinator Poland, Polska ponad 20 lat doświadczenia w CEVA
Mam za sobą ponad 20 lat doświadczenia w CEVA. Praca w Ceva dostarcza mi ciągłych wyzwań, daje mi dużą satysfakcję i motywuje mnie do działania.
-
Magda Kwiatkowska
Junior Financial Controller Air&Ocean E&CE, Polska 3 lata doświadczenia w CEVA
W firmie Ceva Freight Poland jestem zatrudniona od ponad trzech lat. Praca dała mi ogromną mozliwość rozwoju, zarówno zawodowego jak i osobistego.
Jedną z rzeczy, które bardzo sobie cenię to, że firmę tworzą ludzie- zgrane zespoły, profesjonaliści w swoich dziedzinach.
Ceva stara sie przyciągać oraz kierować na drogę rozwoju swoich najlepszych pracowników. Dzięki temu jesteśmy w stanie połączyć wyjątkową atmosferę jak i najwyższą wydajność. -
Peter Püringer
Air & Ocean Manager, Austria 21 lat doświadczenia w CEVA
Pracę w CEVA najbardziej cenię za różnorodność codziennych zadań, świetną pracę zespołową oraz zróżnicowany charakter pracy w globalnym otoczeniu.