Wiemy, że firma to ludzie, dlatego szczególnie ważne są dla nas przyjazne relacje i zrównoważony rozwój. To szacunek do drugiego człowieka wyznacza standardy naszej pracy.
BEST S.A. to jedna z czołowych polskich firm finansowych, od 1997 roku notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Zarządzamy dużymi portfelami wierzytelności nieregularnych, rozwiązując problem braku terminowości rozliczeń między stronami umów i przywracając równowagę na rynku usług finansowych. Jesteśmy ekspertami w swojej dziedzinie, a naszą działalność prowadzimy w oparciu o 3 kluczowe wartości: WIEDZĘ, ETYKĘ, SKUTECZNOŚĆ.
Nasza praca nie zawsze jest łatwa, ale wiemy, że to, co robimy, ma ogromne znaczenie.
Do naszego zespołu HR poszukujemy otwartej i komunikatywnej osoby na stanowisko HR Business Partner.
- współtworzenie oraz wdrażanie strategii HR;
- efektywną współpracę z menedżerami, pracownikami firmy oraz współpracownikami w Pionie HR;
- codzienne doradztwo i wsparcie w zakresie rozwiązań oraz narzędzi HR;
- przeprowadzanie szerokiej gamy działań związanych z procesami personalnymi: rekrutacja, onboarding, szkolenia i rozwój, performance management, zarządzanie polityką płacową, szkolenia, komunikacja wewnętrzna i wiele innych.
- min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku;
- bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, otwartość na różne wymagania klienta wewnętrznego, cierpliwość;
- autentyczna samodzielność, umiejętność radzenia sobie ze złożonymi, wielowątkowymi zadaniami;
- inicjatywa i odwaga w podejmowaniu decyzji;
- znajomość nowinek ze świata HR;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- biegła obsługa MS Office;
- prawo jazdy kat. B.
- stabilne zatrudnienie,
- elastyczne godziny pracy i możliwość pracy zdalnej,
- prywatną opiekę medyczną,
- kafeterię My Benefit (w tym dofinansowanie do karty Multisport),
- program Work-Life Balance (m.in. owocowe środy, grywalizacja firmowa Play BEST),
- dodatkowe benefity dla Pracowników z orzeczeniem o niepełnosprawności,
- pracę w grupie pasjonatów i profesjonalistów,
- przyjazną kulturę organizacyjną,
- udział w projektach strategicznych,
- szkolenia, programy rozwojowe, kulturę dzielenia się wiedzą.
Zespół HR w GK BEST to grupa doświadczonych osób, których praca codziennie wspiera liczne grono menedżerów i pracowników. Bierzemy udział we wszystkich znaczących procesach w firmie, jesteśmy blisko spraw naszych współpracowników, służąc im pomocą i wsparciem w postaci nowoczesnych narzędzi HR. Realizujemy działania z każdej dziedziny zarządzania zasobami ludzkimi, często kreując także własne, autorskie rozwiązania – takie są zwykle najlepiej dopasowane do naszej organizacji. Pracujemy w Grupie Kapitałowej, która jest świadoma i wie jak ważną rolę w zarządzaniu odgrywa HR.
Kliknij w ikonę i dowiedz się więcej o benefitach pracy w BEST
OPERACJEDołącz do Grupy BEST i spójrz na pracę inaczej!
Poznaj
BEST S.A.
Jesteśmy jedną z wiodących firm na polskim rynku usług finansowych, liderem technologicznym w branży zarządzania wierzytelnościami, od 1997 roku notowanym na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Zarządzamy dużymi portfelami wierzytelności nieregularnych, rozwiązując problem braku terminowości rozliczeń między stronami umów i przywracając równowagę na rynku usług finansowych. Jesteśmy ekspertami w swojej dziedzinie, a naszą działalność prowadzimy w oparciu o 3 kluczowe wartości: WIEDZĘ, ETYKĘ, SKUTECZNOŚĆ. Nasza praca nie zawsze jest łatwa, ale wiemy, że to, co robimy, ma znaczenie. Posiadamy siedziby w dwóch lokalizacjach: w Gdyni oraz w Elblągu, a w naszych strukturach zatrudniamy około 500 osób. Wiemy, że firma to ludzie, dlatego szczególnie ważne są dla nas przyjazne relacje i zrównoważony rozwój. To szacunek do drugiego człowieka wyznacza standardy naszej pracy. Razem tworzymy dynamiczną organizację opartą o wieloletnie doświadczenie rynkowe, nowoczesne technologie i przyjazną kulturę organizacyjną. Dbamy o rozwój naszych pracowników, dajemy możliwość angażowania się w innowacyjne i rozwojowe projekty oraz wspieramy w realizacji osobistych pasji i zainteresowań.