HR Business Partner
Praca Stała
Miejsce pracy: Wrocław
Nr Ref.: HRB/049/OQQ
- Zarządzanie współpracą z agencjami rekrutacyjnymi
- Prowadzenie rozmów i procesu oceny Kandydata
- Koordynacja procesu zatrudnienia, przygotowywanie dokumentów kadrowych (umowy, urlopy, wynagrodzenia, L4 itd.)
- Obsługa działań operacyjnych w ramach HR - wsparcie w tworzeniu i stosowaniu narzędzi menedżerskich na rzecz rozwoju potencjału pracowników i realizacji przez nich celów zawodowych (rekrutacja, adaptacja, szkolenia, ocena, rozwój)
- Przygotowywanie raportów - monitorowanie kluczowych wskaźników HR w danym obszarze, wpływających na wzrost konkurencyjności i efektywności organizacji
- Planowanie i realizacja zadań koncepcyjnych - współpraca z kadrą menedżerską i pracownikami, ukierunkowana na budowanie relacji i kultury organizacyjnej, projektowanie adekwatnych rozwiązań wspierających budowanie zaangażowania, odpowiedzialności i przedsiębiorczości pracowników, wdrażanie inicjatyw wynikających ze strategii HR
- Wykształcenie wyższe (preferowane: psychologia, socjologia, zarządzanie, ZZL)
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Minimum 3 lata doświadczenia w międzynarodowej firmie w dziale HR - preferowany w branży produkcyjnej (automotive)
- Znajomość procesów z zakresu miękkiego i twardego HR (znajomość polskiego rynku i prawa pracy oraz technik oceny i selekcji Kandydatów)
- Doświadczenie w środowisku projektowym, będzie dodatkowym atutem
- Przedsiębiorczość inicjatywa i zdolność do współpracy
- Umiejętności symultanicznego działania w różnorodnych obszarach
- Rozumienie modelu biznesowego oraz strategicznego spojrzenia na procesy zachodzące w organizacji i jej otoczeniu
- Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie produkcyjnej
- Rozbudowany pakiet benefitów (między innymi: opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, Multisport, fundusz emerytalny)
- Szkolenia w kraju i za granicą
- Duża możliwość dynamicznego rozwoju
- Nowoczesne środowisko pracy z przyjazną, otwartą polityką
- Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia i posiadanych umiejętności
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.