Lokalizacja: okolice Galerii Mokotów.
Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy z branży multimediów – poszukujemy osoby do pracy
w wewnętrznym Dziale HR.
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie w przygotowywaniu list płac (współpracę z firmą zewnętrzną w tym zakresie), kalkulowanie bonusów pracowniczych, organizację procesów rekrutacyjnych (redagowanie i publikację ogłoszeń, selekcję aplikacji, prowadzenie wywiadów, uczestnictwo w rozmowach kwalifikacyjnych, administrowanie bazą kandydatów), a także onboarding nowych pracowników, porządkowanie i archiwizację dokumentacji kadrowej czy administrowanie benefitami pracowniczymi.
W ramach pracy na tym stanowisku, przewidziane są także zagraniczne podróże służbowe do Francji – raz na 2-3 miesiące.
Dodatkowo do zadań Asystenta/tki będzie należała współpraca z administratorem budynku, organizowanie eventów wewnętrznych czy planowanie i organizowanie podróży służbowych.
Od kandydatów oczekujemy minimum rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku i biegłej znajomości języka angielskiego (ze względu na specyfikę pracy i obcojezycznego przełożonego), a także dobrej znajomości prawa pracy. Mile widziane wykształcenie kierunkowe.
Klient oferuje umowę o pracę w rozwijającej się firmie międzynarodowej, opiekę medyczną oraz kartę lunchową.