specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Naliczanie wynagrodzeń i prawidłowe sporządzanie list płac pracowników, zatrudnionych na podstawie umów zlecenie i umów o pracę, Sporządzanie deklaracji ZUS Sporządzanie korekt dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych, Sporządzanie informacji o dochodach oraz o pobranych zaliczkach...
Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej; naliczanie wynagrodzeń; bieżąca obsługa kadrowa pracowników; prowadzenie rozliczeń z ZUS, Urzędem Skarbowym, GUS, PFRON; weryfikacja danych oraz ich aktualizacja w systemie kadrowo-płacowym; prowadzenie spraw związanych z...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
obsługa płacowa pracowników i zleceniobiorców w tym m.in. terminowe naliczanie i wypłacanie wynagrodzeń oraz pochodnych, prawidłowe naliczanie należnych składek na ubezpieczenia społeczne, obliczanie zasiłków w tym ustalanie podstaw zasiłkowych, biegła obsługa komputera, obsługa...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
kompleksowa obsługa kadrowa pracowników, zgodnie z przepisami prawa pracy; przygotowywanie dokumentacji kadrowej oraz prowadzenie akt osobowych; obsługa wewnętrznych systemów HR (Merit, Workday);obsługa administracyjna benefitów i PPK; prowadzenie sprawozdawczości GUS; zapewnienie zgodności...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
monitorowanie i samodzielne rozliczanie czasu pracy oraz administrowanie absencjami pracowników, rozliczanie umów cywilno-prawnych, obsługa dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem i zakończeniem stosunku pracy pracowników w systemie kadrowym, sporządzanie dokumentacji ZUS, PIT, GUS,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
obsługa kadrowa pracowników; przygotowywanie dokumentacji kadrowej prowadzenie akt osobowych; obsługa wewnętrznych systemów HR (Merit, Workday) obsługa administracyjna benefitów i PPK; prowadzenie sprawozdawczości GUS; sprawdzanie zasadności faktur; prowadzenie szkoleń dla pracowników i...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Zarządzanie procesem zatrudnienia obcokrajowców. Weryfikacja dokumentów niezbędnych do legalnego pobytu i pracy cudzoziemców. Przygotowywanie dokumentów i wniosków dla pracowników — niezbędnych do uzyskania legalnego pobytu...
Zakres wykonywanych zadań: weryfikacja dowodów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, dekretacja dowodów księgowych i ich ewidencja, sporządzanie przelewów w systemie bankowości elektronicznej, przygotowywanie raportów i sprawozdań budżetowych, bieżące monitorowanie i analiza...
Twoje zadania rekrutacja pracowników na stanowiska niższego szczebla, obsługa kadrowa pracowników (zatrudnianie, prowadzenie akt, rozwiązywanie umów, przygotowywanie rozliczeń, legalizacja), aktywna współpraca z klientami, tworzenie oraz publikowanie ogłoszeń na portalach oraz w mediach...
Experis jest wyspecjalizowaną marką dedykowaną realizacji zaawansowanych usług poszukiwania i selekcji specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Experis to wynik połączenia dwóch profesjonalnych marek – Elan IT oraz Manpower Professional, które od wielu lat dostarczały swoje usługi polskim przedsiębiorstwom, a kandydatom pomagały znaleźć pracę marzeń. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
HR Administrator
Miejsce pracy: Poznań
Nr Ref.: 110836/AS
Zadania:
Zapewnienie wsparcia administracyjnego dla zespołu HR w wielu dziedzinach np. zarządzanie wydajnością, mobilnością, umowami nowych pracowników, rekrutacji CSSA, szkoleń CSSA
Tworzenie i utrzymywanie dokumentacji personalnej, w tym przetwarzanie, dystrybucja i archiwizacja wszystkich nowych dokumentów według kodeksu pracy i przepisów ochrony danych.
Administracja procesów związanych z HR, programów i baz danych, procesów rekrutacji, list płac, programów kredytowych, ubezpieczeń itp.
Przeprowadzenie analizy personelu i sprawozdawczości, przy użyciu baz danych firmy (np. PeopleNet, Cognos)
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B część etatu aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Naliczanie wynagrodzeń i prawidłowe sporządzanie list płac pracowników, zatrudnionych na podstawie umów zlecenie i umów o pracę, Sporządzanie deklaracji ZUS Sporządzanie korekt dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych, Sporządzanie informacji o dochodach oraz o pobranych zaliczkach...
Zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej; naliczanie wynagrodzeń; bieżąca obsługa kadrowa pracowników; prowadzenie rozliczeń z ZUS, Urzędem Skarbowym, GUS, PFRON; weryfikacja danych oraz ich aktualizacja w systemie kadrowo-płacowym; prowadzenie spraw związanych z...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
obsługa płacowa pracowników i zleceniobiorców w tym m.in. terminowe naliczanie i wypłacanie wynagrodzeń oraz pochodnych, prawidłowe naliczanie należnych składek na ubezpieczenia społeczne, obliczanie zasiłków w tym ustalanie podstaw zasiłkowych, biegła obsługa komputera, obsługa...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
kompleksowa obsługa kadrowa pracowników, zgodnie z przepisami prawa pracy; przygotowywanie dokumentacji kadrowej oraz prowadzenie akt osobowych; obsługa wewnętrznych systemów HR (Merit, Workday);obsługa administracyjna benefitów i PPK; prowadzenie sprawozdawczości GUS; zapewnienie zgodności...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
monitorowanie i samodzielne rozliczanie czasu pracy oraz administrowanie absencjami pracowników, rozliczanie umów cywilno-prawnych, obsługa dokumentacji związanej z nawiązaniem, trwaniem i zakończeniem stosunku pracy pracowników w systemie kadrowym, sporządzanie dokumentacji ZUS, PIT, GUS,...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
obsługa kadrowa pracowników; przygotowywanie dokumentacji kadrowej prowadzenie akt osobowych; obsługa wewnętrznych systemów HR (Merit, Workday) obsługa administracyjna benefitów i PPK; prowadzenie sprawozdawczości GUS; sprawdzanie zasadności faktur; prowadzenie szkoleń dla pracowników i...
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: Zarządzanie procesem zatrudnienia obcokrajowców. Weryfikacja dokumentów niezbędnych do legalnego pobytu i pracy cudzoziemców. Przygotowywanie dokumentów i wniosków dla pracowników — niezbędnych do uzyskania legalnego pobytu...
Zakres wykonywanych zadań: weryfikacja dowodów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, dekretacja dowodów księgowych i ich ewidencja, sporządzanie przelewów w systemie bankowości elektronicznej, przygotowywanie raportów i sprawozdań budżetowych, bieżące monitorowanie i analiza...
Twoje zadania rekrutacja pracowników na stanowiska niższego szczebla, obsługa kadrowa pracowników (zatrudnianie, prowadzenie akt, rozwiązywanie umów, przygotowywanie rozliczeń, legalizacja), aktywna współpraca z klientami, tworzenie oraz publikowanie ogłoszeń na portalach oraz w mediach...