Firma świadcząca usługi w zakresie serwisu systemów kasowych poszukuje kandydata na stanowisko
HELPDESK
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- rejestrowanie i przekazywanie nadchodzących zgłoszeń
- prowadzenie odpowiednich zapisów do baz danych
- wsparcie techniczne dla klientów
- wykształcenie minimum średnie techniczne (elektronika, informatyka lub pokrewne)
- znajomość pakietu MS Office.
- biegła znajomość środowiska Windows ( głównie 2000, XP)
- bardzo dobra praktyczna znajomość sprzętu komputerowego
- podstawowa wiedza z zakresu konfiguracji i analizy sieci komputerowych
- umiejętność dobrego radzenia sobie w sytuacjach stresowych
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
- znajomość języków programowania i systemów baz danych (Delphi, MySql) będzie dodatkowym atutem.
- stabilne warunki zatrudnienia
- kontakt z najnowszymi technologiami
- współpracę ze światowymi liderami branży