Helpdesk z językiem słoweńskim
Nr ref.: JO-1701-346386_SZ2977PZN
Dla naszego klienta poszukujemy kandydata
Helpdesk z językiem słoweńskim
Opis stanowiska
- Udzielanie wsparcia technicznego i merytorycznego pracownikom firmy
- Określanie priorytetów nadchodzących zgłoszeń
- Analiza zgłaszanych problemów oraz działanie w celu ich szybkiego rozwiązania
- Podtrzymywanie dobrych relacji z klientami
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka słoweńskiego
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- gotowość do pracy zmianowej
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz analityczne
- Podstawowa znajomość systemu operacyjnego Windows oraz pakietu MS Office
- Doświadczenie nie jest wymagane (firma oferuje szkolenia) - mile widziane pewne doświadczenie w IT
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie z atrakcyjnym wynagrodzeniem
- Świadczenia dodatkowe (m. in. prywatna opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie na życie, wyjazdy integracyjne)
- Profesjonalne szkolenia
- Możliwość rozwoju zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowych