Najnowsze oferty pracy

  • Members Support Agent with Dutch

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support. Maintain master data. Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams. Verify...
  • Specjalista ds. Aplikacji Biznesowych

    Wawel SA   Dobczyce    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków wsparcie użytkowników w ramach systemu ERP oraz innych aplikacji biznesowych analiza i zrozumienie wymagań, optymalizacja procesów, konfiguracja, testy współpraca z dostawcami oprogramowania rozwiązywanie bieżących zgłoszeń od użytkowników Wymagania: wykształcenie...
  • Specjalista ds. IT / Key User

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Bielany Wrocławskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Zapewnienie wsparcia IT dla użytkowników końcowych systemu WMS oraz MS Office (odpowiadanie na pytania, rozwiązywanie problemów) Szkolenie użytkowników w zakresie funkcjonowania i obsługi systemu oraz zainstalowanego oprogramowania; Wspieranie projektów...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...
  • Młodszy Specjalista ds. Informatycznych

    KRAUS FOLIE Sp. z o.o.   Kalisz    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Charakter pracy: Helpdesk: Rozwiązywanie codziennych problemów sprzętowo/programowych użytkowników, Diagnostyka i podstawowy serwis sprzętu IT, Opieka nad drukarkami biurowymi i produkcyjnymi, Nadzór nad infrastrukturą fizyczną (okablowanie), Prowadzenie i aktualizacja ewidencji sprzętu,...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Solina    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie, Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami, Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu...
  • Pracownik HelpDesk'u

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    8 dni
    (UMOWA NA ZASTĘPSTWO) DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od...
  • Pracownik HelpDesk'u

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od potrzeby przekazywanie...
Zobacz więcej ofert pracy

Helpdesk Specialist

Jutro Medical Sp z o.o.
Warszawa
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B
praca stacjonarna
rekrutacja online
742 dni temu
Helpdesk Specialist
Miejsce pracy: Warszawa

Wyobraź sobie świat, w którym wykrywamy i leczymy choroby zanim staną się zagrożeniem dla zdrowia.

 

Jutro Medical to start-up z ponad setką ludzi na pokładzie z branży medyczno-technologicznej, który rewolucjonizuje oblicze polskiej opieki zdrowotnej.

 

Jutro Medical to również nowoczesna Przychodnia Podstawowej Opieki Zdrowotnej (POZ), w której Pacjenci, w ramach świadczeń Narodowego Funduszu Zdrowia, mogą odbyć wizytę lekarską oraz wykonać konieczne badania. Przychodnia jest dostępna dla wszystkich Pacjentów objętych państwowym ubezpieczeniem zdrowotnym, bez konieczności opłacania dodatkowych abonamentów.

 

Nasza modelowa Przychodnia Przyszłości mieści się na warszawskim Żoliborzu, przy ul. Powązkowskiej 44. Leczymy w niej tysiące pacjentów miesięcznie!

 

Wspierają nas Aniołowie Biznesu oraz najlepsze fundusze Venture Capital - Kogito Ventures, Market One Capital, Inovo Venture Partners oraz niemiecki fundusz Rheingau Founders. W poprzedniej rundzie inwestycyjnej pozyskaliśmy kwotę 27 mln złotych i wciąż mamy apetyt na więcej.

Poznaj naszego dyrektora medycznego oraz lekarzy pracujących w warszawskich placówkach Jutro Medical:
Jakie zadania na Ciebie czekają:
  • dobór, zakup i konfiguracja sprzętów (Windows, MacOS, Linux) dla nowych pracowników - w tym również techniczny onboarding odnośnie obsługiwania sprzętu, czy też używanych na co dzień w pracy aplikacji

  • prowadzenie inwentaryzacji sprzętu firmowego, w tym również dokumentacji, czy protokołów odbioru sprzętu

  • wsparcie techniczne dla pracowników, instalowanie dodatkowego software’u

  • zarządzanie call center i siecią voip - konfiguracja telefonów i baz yealink, stworzenie i rozwijanie kolejki oczekujących na połączenie, ale też dodawanie nowych kont do dzwonienia dla pracowników

  • proste zadania związane z siecią LAN w placówce i biurach - konfigurowanie sieci, rozwijanie jej, zapewnienie bezpieczeństwa, dobór urządzeń, dostawcy internetu

  • bieżące rozwiązywanie problemów zaistniałych w placówce, zgłaszanie problemów do zarządcy budynku

  • rozwijanie współprac z firmami zajmującymi się zaopatrywaniem placówek medycznych, pocztą polską, dostawcami sprzętu komputerowego

Co musisz mieć ze sobą?
  • podejście ownershipowe - przejmiesz kilka różnych tematów z działania firmy i zaopiekujesz się nimi w pełni

  • znajomość obsługi różnych systemów komputerowych (Windows, MacOS, Linux)

  • podstawowa znajomość dotycząca działania sieci LAN, VLAN

Jeszcze lepiej jak:
  • studiujesz, lub ukończyłeś studia techniczne
  • pracowałeś już w placówce medycznej
Spodoba Ci się u nas jeśli:
  • lubisz brać odpowiedzialność za duże projekty i entuzjastycznie podchodzisz do wyzwań, których jest u nas sporo, nie są Ci one straszne, nie traktujesz ich jak problem

  • mocno stawiasz na rozwój, a ambicję masz we krwi, co przekłada się na dużą chęć przyswajania nowej wiedzy

  • dbasz o szczegóły, a dokładność to Twoje drugie imię, bo czujesz satysfakcję, kiedy coś jest dobrze zrobione

  • zdajesz sobie sprawę, że jak to w start-upie, nie wszystko jest idealne i perfekcyjne, dużo się dzieje, ad-hock i ASAP nie są Ci straszne

  • masz w sobie głód przygody, potrafisz zapałać entuzjazmem do idei, zajawić się pomysłem

  • komunikacja i otwarty dialog są z Tobą na Ty, a oprócz tego lubisz jasny i precyzyjny przekaz

  • budzisz się rano i zastanawiasz się, jaki wpływ na świat ma Twoje życie i co w nim robisz

  • jesteś gotowy/a walczyć o poprawę jakości polskiej opieki zdrowotnej i chcesz nam pomóc ratować życie setek tysięcy osób oraz sprawiać, że nasi Pacjenci będą mogli cieszyć się lepszym zdrowiem

Co gwarantujemy?
  • 20 dni pełnopłatnej przerwy w świadczeniu usług

  • pełnopłatne urlopy chorobowe (100%)

  • konsultacje medyczne z pierwszej ręki :)

  • kulturę pracy opartą na otwartej komunikacji, ciągłym usprawnianiu współpracy w zespole, indywidualnym podejściu do rozwoju

  • no dress code policy i nieformalną atmosferę pracy

  • nielimitowany dostęp do platform edukacyjnych

  • liczne okazje do wspólnego spędzania czasu w ramach integracji zespołowych i ogólnofirmowych

Poznaj nasz zespół

Więcej informacji o firmie i naszych pracownikach znajdziesz na stronie:
www.jutromedical.com/kariera/dev
 

Poznaj

Jutro Medical Sp z o.o.

Jesteśmy przychodnią POZ oferującą wizyty refundowane przez NFZ. Zmieniamy przyszłość opieki zdrowotnej. Mamy prospektywne spojrzenie na pacjenta. Wykorzystując najnowsze technologie wspieramy pracę naszego zespołu medycznego. Stawiamy na nowoczesne przychodnie i gabinety. Tworzymy wyjątkową atmosferę – opartą o szacunek, regularny feedback, efektywne współdziałanie oraz wzajemną pomoc.

Podobne oferty

  • Members Support Agent with Dutch

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support. Maintain master data. Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams. Verify...
  • Specjalista ds. Aplikacji Biznesowych

    Wawel SA   Dobczyce    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków wsparcie użytkowników w ramach systemu ERP oraz innych aplikacji biznesowych analiza i zrozumienie wymagań, optymalizacja procesów, konfiguracja, testy współpraca z dostawcami oprogramowania rozwiązywanie bieżących zgłoszeń od użytkowników Wymagania: wykształcenie...
  • Specjalista ds. IT / Key User

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Bielany Wrocławskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Zapewnienie wsparcia IT dla użytkowników końcowych systemu WMS oraz MS Office (odpowiadanie na pytania, rozwiązywanie problemów) Szkolenie użytkowników w zakresie funkcjonowania i obsługi systemu oraz zainstalowanego oprogramowania; Wspieranie projektów...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Diagnoza i naprawa sprzętu komputerowego zainstalowanego w oddziale Instalacja...
  • Młodszy Specjalista ds. Informatycznych

    KRAUS FOLIE Sp. z o.o.   Kalisz    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Charakter pracy: Helpdesk: Rozwiązywanie codziennych problemów sprzętowo/programowych użytkowników, Diagnostyka i podstawowy serwis sprzętu IT, Opieka nad drukarkami biurowymi i produkcyjnymi, Nadzór nad infrastrukturą fizyczną (okablowanie), Prowadzenie i aktualizacja ewidencji sprzętu,...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Solina    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie, Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami, Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu...
  • Pracownik HelpDesk'u

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    8 dni
    (UMOWA NA ZASTĘPSTWO) DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od...
  • Pracownik HelpDesk'u

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od potrzeby przekazywanie...