Nr ref.: HDS/04/2017
Helpdesk Specialist
Warszawa
Oferujemy:
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
- Realne możliwości rozwoju w dużej renomowanej firmie z branży TSL,
- Pracę w miłej atmosferze,
- Umowę o pracę,
- Pakiet świadczeń pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta Multisport, wczasy pod gruszą i inne).
Zadania:
- Obsługa pierwszej linii kontaktu: przyjmowanie, rejestrowanie, analizę i klasyfikację zgłoszeń od pracowników firmy,
- Wsparcie techniczne dla pracowników firmy,
- Usuwanie doraźnych problemów związanych z działaniem oprogramowania i sprzętu IT,
- Współpracę z działami serwisowymi i helpdesk dostawców sprzętu i usług IT,
- Udział we wdrożeniach nowych rozwiązań informatycznych.
Wymagania:
- Wykształcenie informatyczne lub udokumentowane doświadczenia w pracy w obszarze informatyki,
- Wysoka kultura osobista, komunikatywność, zdolności interpersonalne,
- Gotowość do pracy w zmiennych godzinach: 7-15 lub 10-18,
- Doświadczenie na podobnym stanowisku (helpdesk, wsparcie techniczne) będzie dodatkowym atutem,
- Dobra znajomość systemów klienckich Microsoft – Windows, Office,
- Znajomość Microsoft ActiveDirectory (obsługa kont, zarządzanie uprawnieniami użytkowników, konfigurowanie stacji roboczych),
- Podstawowa znajomość zagadnień sieciowych,
- Umiejętność konfiguracji i instalacji sprzętu IT klasy PC,
- Umiejętność szybkiego identyfikowania, diagnozowania i rozwiązywania problemów,
- Podstawowa znajomość języka angielskiego, w zakresie właściwego rozumienia komunikatów oraz nazewnictwa urządzeń i podzespołów komputerowych,
- Pożądana praktyczna znajomość biblioteki ITIL w obszarze Service Support / Service Operation,
- Pożądane doświadczenie i wiedza w zakresie profesjonalnej obsługi klienta,