Nr ref.: HDS/WAW/08/16
Helpdesk Specialist
Warszawa
Zadania:
- Obsługa pierwszej linii kontaktu: przyjmowanie, rejestrowanie, analizę i klasyfikację zgłoszeń od pracowników firmy
- Wsparcie techniczne dla pracowników firmy
- Usuwanie doraźnych problemów związanych z działaniem oprogramowania i sprzętu IT
- Współpracę z działami serwisowymi i helpdesk dostawców sprzętu i usług IT
- Udział we wdrożeniach nowych rozwiązań informatycznych
Wymagania:
- Wykształcenie informatyczne lub udokumentowane doświadczenia w pracy w obszarze informatyki
- Wysoka kultura osobista, komunikatywność, zdolności interpersonalne
- Gotowość do pracy w zmiennych godzinach: 7-15 lub 10-18
- Doświadczenie na podobnym stanowisku (helpdesk, wsparcie techniczne) będzie dodatkowym atutem
- Dobra znajomość systemów klienckich Microsoft – Windows, Office
- Znajomość Microsoft ActiveDirectory (obsługa kont, zarządzanie uprawnieniami użytkowników, konfigurowanie stacji roboczych)
- Podstawowa znajomość zagadnień sieciowych
- Umiejętność konfiguracji i instalacji sprzętu IT klasy PC
- Umiejętność szybkiego identyfikowania, diagnozowania i rozwiązywania problemów
- Podstawowa znajomość języka angielskiego, w zakresie właściwego rozumienia komunikatów oraz nazewnictwa urządzeń i podzespołów komputerowych
- Pożądana praktyczna znajomość biblioteki ITIL w obszarze Service Support /Service Operation
- Pożądane doświadczenie i wiedza w zakresie profesjonalnej obsługi klienta
Oferujemy:
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia
- Udział w ciekawych projektach wdrożeniowych
- Pracę w stabilnej firmie