Cześć!
Jesteśmy polskim software housem, współpracujemy ze startupami, SaaSami i eCommerce’ami z całego świata. Specjalizujemy się w technologiach open-source.
Od 2006 roku wiele nauczyliśmy się o branży IT, dlatego doceniamy Twój czas i wiemy, że oczekujesz konkretnych informacji dotyczących stanowiska, na które aplikujesz.
Helpdesk Specialist [Rekrutacja online]
Miejsce pracy: Warszawa
Jeśli:
- Znasz systemy Linux, Windows, MacOS.
- Budowa komputerów stacjonarnych i laptopów nie jest Ci obca.
- Znasz w stopniu minimum podstawowym zagadnienia sieciowe i bezpieczeństwo w IT.
- Wyróżnia Cię komunikatywność i wysoka kultura osobista.
- Umiesz priorytetyzować zadania.
- Znasz język angielski co najmniej w stopniu komunikatywnym.
- Umiesz przekazywać wiedzę oraz telefonicznie rozwiązywać problemy.
Aplikuj do Polcode!
Będziesz odpowiadać za:
- Przygotowywanie nowych stanowisk pracy m.in. wysyłkę sprzętu, instalację oraz konfigurację oprogramowania (Linux, Windows, MacOS), konfigurację telefonów komórkowych (Android, iOS).
- Zakup i zamawianie sprzętu; przyjmowanie zgłoszeń o potrzebach sprzętowych firmy oraz sumienne prowadzenie systemu inwentaryzacyjnego.
- Konfiguracja i zarządzaniem sprzętem sieciowym.
- Wsparcie techniczne pracowników w zagadnieniach systemowych.
- Zarządzanie licencjami, dostępami w systemach wewnętrznych oraz aktualizacja systemów operacyjnych i programów.
- Prowadzenie dokumentacji technicznej systemów wewnętrznych.
- Przestrzeganie oraz dbanie o wewnętrzną politykę bezpieczeństwa firmy.
Co oferujemy w zamian?
- Roczny budżet szkoleniowy realizowany w ramach godzin pracy.
- Możliwość rozwoju Twoich umiejętności, np. w kierunku administracji systemowej czy zagadnień devopsowych.
- Pokrycie kosztów certyfikacji.
- Możliwość wyjazdów służbowych na konferencje i eventy specjalistyczne.
- Integracje, na których przekonasz się dlaczego nasi pracownicy cenią sobie pracę w Polcode, a przyjaźnie nawiązane u nas trwają latami.
Do zobaczenia na pierwszej rozmowie!