Najnowsze oferty pracy

  • Junior Helpdesk Asisstant

    DXC Technology Polska Sp. z o.o.   mazowieckie    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Job description: Providing assistance and support to store and non-store users regarding issues related to Ariba system. Main responsibilities: Jira tickets solving if in scope of Helpdesk. Jira ticket assigning to the right group if out of scope of Helpdesk. Effective communication in English with...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Aplikacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 godz.
    Forma współpracy: umowa o pracę Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku: ​Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów. Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami...
  • Konsultant Wsparcia Technicznego

    Praca.pl   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zakres obowiązków: Pomaganie klientom w rozwiązywaniu technicznych kłopotów. Wysyłanie zapytań do odpowiednich zespołów. Komunikowanie się po angielsku z zespołem i klientami. Szybka reakcja na zlecenia.
  • Junior Supporter – IT Service Desk

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Danish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
  • Pracownik HelpDesk'u

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    (UMOWA NA ZASTĘPSTWO) DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od...
  • Pracownik HelpDesk'u

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od potrzeby przekazywanie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji - Dział IT

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Będziesz odpowiedzialny/a za: komunikację z klientem wewnętrznym i dostawcami; wytwarzanie dokumentacji; opracowanie pism, regulaminów, procedur, umów; planowanie ogólnego przebiegu małych i średnich projektów; zbieranie informacji, pomoc pracownikom; negocjacje warunków z dostawcami;...
  • Technical Customer Service Specialist with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your responsibilities Providing customer support in the installation and operation of security cameras; Answering customer inquiries - phone/chat/email; Entering data into the system;
  • Młodszy Specjalista Service Desk

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń wsparcia (1-wsza i 2-ga linia) od klientów wewnętrznych (pracowników ADS), administracja systemami IT, pisanie raportów SQL, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników, proponowanie optymalnych rozwiązań dla klientów, udział w testach...
  • Młodszy Specjalista Service Desk

    Asseco Data Systems S.A.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń wsparcia (1-wsza i 2-ga linia) od klientów wewnętrznych (pracowników ADS), administracja systemami IT, pisanie raportów SQL, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników, proponowanie optymalnych rozwiązań dla klientów, udział w testach...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Pracownik help desk Warszawa
Helpdesk Specialist (pierwsza i druga linia wsparcia)

Helpdesk Specialist (pierwsza i druga linia wsparcia)

TeamQuest
Warszawa
praca stacjonarna
1295 dni temu
TeamQuest jest polską, dynamicznie rozwijającą się firmą, od ponad 10 lat zajmującą się kompleksowymi usługami doradztwa personalnego, w szczególności w rekrutacji specjalistów IT.
Naszym Klientem jest jedna z najbardziej rozpoznawalnych na świecie Fundacji, która zrzesza prawników, zajmujących się ochroną środowiska. Dzięki połączeniu prawa, nauki i polityki publicznej mierzą się z największymi problemami środowiska naturalnego na całym świecie, tworząc globalne rozwiązania.
Helpdesk Specialist (pierwsza i druga linia wsparcia)
MIASTO Warszawa
Nr ref.: 42750#20120057
Zakres obowiązków:
  • Będziesz pracować pod nadzorem Kierownika IT
  • Bycie pierwszym punktem kontaktowym i zapewnianie wsparcia wszystkim pracownikom we wszystkich biurach w zakresie zapytań informatycznych, aby zapewnić sprawne działanie naszych systemów i pomagać kierownikowi IT i administratorowi systemu w ogólnym działaniu systemów IT
  • Podstawowe rozwiązywanie problemów informatycznych, w tym telefonów, laptopów, urządzeń mobilnych, sprzętu konferencyjnego i drukarek
  • Codzienne monitorowanie pulpitu pomocy technicznej IT
  • Konfiguracja nowych kont pracowników w systemach IT, przygotowanie nowych stanowisk startowych i urządzeń
  • Zapewnianie oboardingu IT i szkolenia dla początkujących
  • Codzienne monitorowanie i konserwacja wszystkich urządzeń IT używanych przez personel
  • Przejęcie odpowiedzialności za kwestie wsparcia i staranie się o zamknięcia, upewniając się, że procedury są przestrzegane, z eskalacją bardziej złożonych zapytań, jeśli to konieczne
  • Pomoc w instalacji, konfiguracji i wdrażaniu nowego i istniejącego sprzętu i oprogramowania
  • Aktualizacja rekordu zasobów IT i innej dokumentacji
  • Wspieranie zespół IT za pomocą systematycznych ulepszeń i innych zadań doraźnych, gdy jest to wymagane
Wymagania:
  • Doświadczenie w roli obsługi klienta, w pomaganiu współpracownikom / użytkownikom lub na podobnym stanowisku
  • Doświadczenie w rozwiązywaniu problemów IT
  • Dobra znajomość infrastruktury Microsoft, takiej jak Active Directory i Microsoft Exchange.
  • Znajomość obsługi stacjonarnych systemów operacyjnych (Microsoft Windows 10)
  • Doświadczenie z produktami Microsoft Office (2016-2019), w tym pocztą e-mail Outlook i kalendarzem
  • Doświadczenie z podstawową infrastrukturą sieciową (DHCP, DNS, przełączniki i zapora)
  • Płynny język polski i angielski
  • Rzetelność i dotrzymywanie terminów
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne, umożliwiające budowanie pozytywnych relacji oraz pracę zespołową


Dodatkowe atuty:

  • Doświadczenie w pracy w organizacji charytatywnej, organizacji non-profit lub środowisku prawnym
  • Znajomość obsługi i administrowania Microsoft SharePoint
  • Znajomość technologii wirtualizacji, w szczególności Hyper-V
  • Doświadczenie z VOIP i systemami wideokonferencyjnymi
  • Doświadczenie z serwerowymi systemami operacyjnymi (Microsoft Windows 2016)
Oferujemy:
  • Wieloletnią współpracę
  • Pracę w międzynarodowym środowisku
  • Wynagrodzenie na poziomie 5 000 - 8 000 zł brutto
  • Współpracę na podstawie umowy o pracę
  • Na czas Covid19 onboarding online oraz pracę hybrydową
  • Elastyczne godziny pracy z core hours 10:00 - 16:00
  • Pracę dla renomowanej, globalnej fundacji, uznanej na całym świecie
  • Fantastyczną atmosferę
  • Dodatkowe dni wolne w ciągu roku, przyznawane okazjonalnie (np. Święto Dziękczynienia, czy w tym roku dodatkowy dzień na odwiedzanie grobów bliskich w związku z Dniem Zmarłych)
  • Dynamiczny proces rekrutacyjny:
    • e-mail z assesment'em (link do formularza)
    • Spotkanie online w języku angielskim z Administratorem Systemu
    • Spotkanie online z IT Managerem z Belgii
W przesłanych materiałach prosimy o dopisanie klauzuli następującej treści: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych z 29 sierpnia 1997r Dz. Ust. Nr 133 poz. 883" Potwierdzam prawdziwość powyższych danych i zgadzam się na przetwarzanie i administrowanie moimi danymi, które podałam/em do wiadomości TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814 Warszawa ul. Miedziana 3a/21 do celów rekrutacji pracowników. Jednocześnie oświadczam, że zostałam/em poinformowana/iż administratorem moich danych jest TeamQuest Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 00-814 Warszawa ul. Miedziana 3a/21 oraz że moje dane mogą zostać przekazane potencjalnym pracodawcom oraz, że mam prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich poprawiania, prawo sprzeciwu wobec ich przetwarzania w wyżej opisanym celu oraz wobec przekazywania danych innym podmiotom, a także prawo zażądania zaprzestania przetwarzania moich danych osobowych ze względu na moją szczególną sytuację. Podanie danych jest dobrowolne. Jednocześnie wyrażam zgodę na podejmowanie czynności mających na celu weryfikacje prawdziwości przekazanych przeze mnie dokumentów i informacji w nich zawartych.
TeamQuest został wpisany do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 11118

 

Podobne oferty

  • Junior Helpdesk Asisstant

    DXC Technology Polska Sp. z o.o.   mazowieckie    praca zdalna   za 3 dni wygasa
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Job description: Providing assistance and support to store and non-store users regarding issues related to Ariba system. Main responsibilities: Jira tickets solving if in scope of Helpdesk. Jira ticket assigning to the right group if out of scope of Helpdesk. Effective communication in English with...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Aplikacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 godz.
    Forma współpracy: umowa o pracę Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku: ​Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów. Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami...
  • Konsultant Wsparcia Technicznego

    Praca.pl   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zakres obowiązków: Pomaganie klientom w rozwiązywaniu technicznych kłopotów. Wysyłanie zapytań do odpowiednich zespołów. Komunikowanie się po angielsku z zespołem i klientami. Szybka reakcja na zlecenia.
  • Junior Supporter – IT Service Desk

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    How you will make an impact: Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Danish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
  • Pracownik HelpDesk'u

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    (UMOWA NA ZASTĘPSTWO) DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od...
  • Pracownik HelpDesk'u

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od potrzeby przekazywanie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji - Dział IT

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Będziesz odpowiedzialny/a za: komunikację z klientem wewnętrznym i dostawcami; wytwarzanie dokumentacji; opracowanie pism, regulaminów, procedur, umów; planowanie ogólnego przebiegu małych i średnich projektów; zbieranie informacji, pomoc pracownikom; negocjacje warunków z dostawcami;...
  • Technical Customer Service Specialist with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   7 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Your responsibilities Providing customer support in the installation and operation of security cameras; Answering customer inquiries - phone/chat/email; Entering data into the system;
  • Młodszy Specjalista Service Desk

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń wsparcia (1-wsza i 2-ga linia) od klientów wewnętrznych (pracowników ADS), administracja systemami IT, pisanie raportów SQL, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników, proponowanie optymalnych rozwiązań dla klientów, udział w testach...
  • Młodszy Specjalista Service Desk

    Asseco Data Systems S.A.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń wsparcia (1-wsza i 2-ga linia) od klientów wewnętrznych (pracowników ADS), administracja systemami IT, pisanie raportów SQL, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników, proponowanie optymalnych rozwiązań dla klientów, udział w testach...