Od 2004 Sitel Polska w Warszawie aktywnie dostarcza wielojęzyczne usługi dla znanych międzynarodowych korporacji i klientów. Dzięki otwartej i szczerej współpracy, obsłudze na najwyższym światowym poziomie oraz doświadczeniu naszych pracowników nasi klienci zawsze odnoszą sukces.
W naszym zespole, jako specjalista ds.obsługi klienta, będziesz telefonicznie i mailowo wspierać polskojęzycznych użytkowników komputerów globalnej marki.
Oczekujemy:
- Zainteresowania technologiami i komputerami
- Posługiwania się poprawną polszczyzną
- Umiejętności pracy w grupie i pracy samodzielnej
- Dobrej organizacji pracy
- Otwartości i pozytywnego podejścia do ludzi
Zyskujesz:
- Stabilną formę zatrudnienia w postaci umowy o pracę lub umowy zlecenie;
- Ruch i zdrowie: zapewniamy prywatną opiekę medyczną (Medicover), dostęp do kart sportowych (Multisport);
- Dodatkowe benefity w postaci bonów na święta, dofinansowanie wypoczynku, prezenty z okazji Dnia Dziecka;
- Zabawa: spotkania integracyjne, program Fun Management - comiesięczne eventy w każdym dziale;
- Rozwój: programy rozwojowe – 95% naszej kadry managerskiej pochodzi z awansu wewnętrznego
Poznaj
Foundever
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.