Najnowsze oferty pracy

  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
Zobacz więcej ofert pracy

Helpdesk/ Informatyk (Linux)

Recruitment Solutions
Warszawa
praca stacjonarna
2982 dni temu
Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez „Recruitment Solutions” Krystyna Hołoga moich danych osobowych, zawartych w CV lub/i w innych przekazanych przeze mnie dokumentach dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji, zgodnie z art. 6.1.a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Administratorem danych osobowych jest „Recruitment Solutions” Krystyna Hołoga z siedzibą przy ul. Stanisława Leszczyńskiego 4 lok. 29, 50-078 we Wrocławiu. Przedmiotowe dane osobowe są zbierane w celu realizacji procesu rekrutacyjnego, ich podanie jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji niniejszego celu. Każda osoba ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania. Dane osobowe mogą być udostępnione na rzecz potencjalnych pracodawców oraz mogą być przekazane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Przedmiotowe dane osobowe będą przechowywane przez okres 5 lat od daty ich wprowadzenia do bazy lub od daty ostatniego kontaktu z kandydatem, w zależności od tego, która data jest późniejsza. Wyrażona zgoda może być wycofana w dowolnym momencie.

Certyfikaty:
2505 agencja doradztwa personalnego

Dla naszego Klienta - firmy zajmującej się projektowaniem, instalacją oraz serwisowaniem zaawansowanych technologicznie systemów dedykowanych dla transportu publicznego, do pracy na stałe pilnie poszukujemy zmotywowanych i odpowiedzialnych osób na stanowisko:

Helpdesk/ Informatyk (Linux)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: KH26/16PP

Kluczowe zadania to:

  • zdalne rozwiązywanie problemów technicznych związanych z wyspecjalizowanym oprogramowaniem (systemy na routerze VPN)
  • bieżące wsparcie klientów i pracowników w zakresie obsługi urządzeń i aplikacji IT oraz systemów parkingowych
  • przyjmowanie, rejestrowanie i obsługa zgłoszeń od klientów
  • helpdesk, konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania, zakupy sprzętu IT itp.
  • bezpośrednia współpraca z klientami firmy, wyjazdy serwisowe/ instalacyjne na terenie Polski

Oczekiwania wobec Kandydatów:

  • ok. 1-2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziana branża techniczna)
  • wykształcenie min. średnie, kierunkowe (informatyka, elektronika)
  • dobra znajomość systemów Linux (warunek konieczny), Windows
  • znajomość relacyjnych baz danych PostgreSQL, MSSQL
  • znajomość protokołu TCP/IP, podstawowe konfiguracje VPN, VOIP, Routing, Switching, Firewall
  • umiejętności manualno - techniczne pozwalające swobodnie pracować z instalacjami okablowania oraz sprzętu IT
  • umiejętność obsługi technicznej sprzętu komputerowego, sieciowego oraz urządzeń biurowych
  • umiejętność szybkiego uczenia się, łatwość w przyswajaniu wiedzy technicznej
  • chęć poznawania nowych obszarów związanych z IT
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (zwłaszcza język techniczny)
  • komunikatywność, umiejętność pracy zarówno zespołowej, jak i samodzielnej
  • dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność realizacji kilku zadań równolegle przy trafnym ustalaniu priorytetów
  • prawo jazdy kat. B (czynne) oraz gotowość do sporadycznych wyjazdów do klientów

Nasz Klient oferuje:

  • stałą, ciekawą i stabilną pracę (pełen etat, umowa o pracę)
  • odpowiednie do stanowiska warunki oraz narzędzia pracy
  • możliwość uczestniczenia w realizacji ciekawych projektów informatycznych i zdobywanie doświadczenia w gronie pasjonatów

Jeśli jesteś Informatykiem z dobrą znajomością Linuxa, szybko przyswajasz nową wiedzę i chcesz dołączyć do grona pasjonatów swojej pracy - nie zwlekaj, prześlij nam swoje CV już dziś!

Prosimy o dopisanie numeru referencyjnego KH26/16PP w tytule e-maila.

 

Podobne oferty

  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...