Najnowsze oferty pracy

  • Back office specialist with Italian and English

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical and non-technical end...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem włoskim i angielskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Dogłębne poznanie platformy klienta, Wsparcie klientów (e-mail, czat, telefon), Rozwiązywanie problemów technicznych i nietechnicznych, Diagnoza i zarządzanie reklamacjami, Pomoc w pytaniach marketingowych i sprzedażowych, Dokumentowanie rozwiązań problemów.
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
Zobacz więcej ofert pracy

Help Desk Specialist

IAI Sp. z o.o.
Szczecin
praca stacjonarna
1362 dni temu



Jeżeli interesuje Cię praca w Dziale Wsparcia Technicznego i posiadasz wiedzę związaną z e-commerce lub technologiami webowymi, mamy propozycję która powinna Ciebie zainteresować

 

Podstawowym zadaniem, jakie będziesz wykonywał na stanowisku Help Desk jest obsługa zgłoszeń obecnych oraz potencjalnych klientów IAI. Pracujemy w oparciu o cztery kanały komunikacji: telefon/infolinię webową, e-mail, chat oraz system komunikatów.

Help Desk Specialist
Miejsce pracy: Szczecin

 

Na tym stanowisku będziesz łączyć umiejętności miękkie z wiedzą techniczną. Powinieneś/aś być w stanie zarówno przeprowadzić osobę nietechniczną przez meandry naszego systemu, jak i porozmawiać z developerem o tym, dlaczego powinien korzystać z technologii Ajax do ładowania informacji na stronie. Jest to doskonałe stanowisko dla osób znających technologie webowe, ale niekoniecznie zainteresowanych pracą typowego developera.

 

Czego oczekujemy od kandydatów?
  • Znajomości zagadnień związanych z Internetem i technologiami webowymi
  • Biegłej obsługi komputera
  • Umiejętności analizowania faktów i logicznego myślenia
  • Gotowość do pracy z 'zimnym leadem'
  • Umiejętności jasnego prezentowania idei i pisania tekstów (np. opisów danych funkcji)
  • Otwartości na nowe wyzwania i chęć stałego poznawania różnych aspektów oferowanych przez nas produktów
  • Umiejętności miękkich pozwalających na prawidłową obsługę klientów o różnym poziomie wiedzy technicznej
  • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży oraz znajomość zagadnień związanych rynkiem e-commerce i prowadzeniem firmy
  • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie umożliwiająca komunikację z partnerami biznesowymi i klientami IAI będzie dodatkowym atutem
  • Gotowość do okazjonalnych wyjazdów służbowych
  • Co najmniej zdanej matury
Co oferujemy?
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Możliwość elastycznych godzin rozpoczynania pracy
  • Dowolną formę współpracy (umowa o pracę/B2B)
  • Jasno określoną ścieżkę rozwoju i awansów
  • Najlepszy sprzęt i biuro w Piastów Office Center - najnowocześniejszym biurowcu w Szczecinie
  • Pełne prywatne ubezpieczenie medyczne Medicover
  • Młody i bardzo kompetentny zespół, brak formalnej atmosfery
  • Możliwość pracy w Home Office
  • Wewnętrzne szkolenia dzięki którym zdobędziesz wiedzę z zakresu technologii webowych, e-commerce i obsługi klienta
  • Dlaczego warto u nas pracować? Zapraszamy na stronę www.iai-sa.com
Wynagrodzenie

 

Wynagrodzenie jest przyznawane na start na podstawie dotychczasowego doświadczenia. Podane wynagrodzenia są dla średniej ilości godzin pracy w miesiącu (168h). Wynagrodzenie dla:

  • Junior to od 6678 zł + VAT (umowa o pracę: około 4416zł brutto),
  • Regular od 7541 zł + VAT (umowa o pracę: 5159 zł brutto),
  • Senior 8934 zł + VAT (umowa o pracę: 6391 zł brutto),
  • A dla jeszcze lepszych mamy stanowiska Lead (9752 zł + VAT) i Master (11844 zł + VAT).

Studenci do 26 roku życia mogą pracować na umowę zlecenie, mając jeszcze atrakcyjniejsze zarobki bez potrzeby otwierania działalności gospodarczej i większą elastyczność godzinową umożliwiającą studiowanie i pracę.

 

Po trzecim miesiącu pracy każdy otrzymuje pełną opiekę medyczną Medicover, a po okresie sześciu miesięcy opieką objęta jest również rodzina. Po każdym roku pracy do wynagrodzenia doliczany jest stały dodatek stażowy w wysokości 150 zł miesięcznie.

 

Uprzejmie informujemy, że pozostawiamy sobie prawo do kontaktowania się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Back office specialist with Italian and English

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical and non-technical end...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem włoskim i angielskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Dogłębne poznanie platformy klienta, Wsparcie klientów (e-mail, czat, telefon), Rozwiązywanie problemów technicznych i nietechnicznych, Diagnoza i zarządzanie reklamacjami, Pomoc w pytaniach marketingowych i sprzedażowych, Dokumentowanie rozwiązań problemów.
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    13 godz.
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...