Najnowsze oferty pracy

  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Pracownik Helpdesk Warszawa
Help Desk Specialist z językiem polskim

Help Desk Specialist z językiem polskim

Foundever
Warszawa, Warsaw
specjalista (mid)
praca stacjonarna
645 dni temu

Sitel Polska Sp. z o.o.

Help Desk Specialist z językiem polskim
Miejsce pracy: Warszawa, Warsaw
Nr ref.: 364532
 

Sitel Group jest jednym z wiodących przedsiębiorstw w branży dostarczającej rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń i zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu i analityki. Rozwijamy się w Polsce nieprzerwanie już od 2004 roku, dlatego jest nas prawie 1500 osób! 
 
Oferując naszym klientom wyróżniający się jakością i wielokrotnie nagradzany Help Desk poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko: 
 
Help Desk Specialist
Miejsce pracy: Warszawa (możliwość późniejszej pracy zdalnej)
 
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny, za zapewnienie wsparcia technicznego dla klientów jednej z największych światowych firm komputerowych. Pracownik wsparcia technicznego odpowiada na przychodzące telefony, e-maile oraz prośby o pomoc w sprawach związanych z IT.
 
Zapewniamy Ci:
  • Rozwój w obszarze technicznego wsparcia klienta;
  • Świetną atmosferę w zgranym zespole;
  • Pracę od Pon. - Pt., w godzinach 08:00-18:00 (wolne weekendy);
  • Pracę z nowoczesnego biura w Warszawie na Mokotowie;
  • Możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia.

Do Twoich obowiązków będzie należało:
  • Wsparcie techniczne klienta biznesowego oraz prywatnego;
  • Udzielanie porad technicznych poprzez rozmowy telefoniczne oraz system email;
  • Zlecanie serwisów oraz przedstawianie rozwiązań problemów software oraz hardware;
  • Kształcenie i szkolenie klientów w zakresie znanych Ci technologii.

Zgłoś się do nas jeśli:
  • Interesujesz się technologią i komputerami;
  • Potrafisz pracować zarówno samodzielnie, jak i w grupie;
  • Jesteś otwarty i pozytywnie nastawiony na ludzi
  • Znasz język angielski na poziomie A2/B1, żeby być w stanie zrozumieć podstawową dokumentację w języku angielskim

Dodatkowo możesz liczyć na:
  • Premie finansowe i konkursy zespołowe;
  • Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy;
  • Ciągłe wsparcie doświadczonych kolegów;
  • Dofinansowanie karty multisport oraz prywatnej opieki medycznej Medicover;
  • Dodatkowe atrakcje w pracy i po pracy podczas licznych interaktywnych konkursów i imprez integracyjnych;
  • Dofinansowanie do okularów i wczasów, program poleceń pracowniczych, bony na różne okazje (Święta, Dzień Dziecka itp.);
  • Pracę w różnorodnym zespole w wielokulturowym środowisku;
  • Rozwój zawodowy dzięki szkoleniom i współpracy między lokalizacjami na poziomie międzynarodowym.

Brzmi dobrze? Nie wahaj się. Czekamy na Ciebie!!! :)
Odwiedź nasze social media:
Instagram
Linkedin  
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Złożenie aplikacji oznacza zgodę kandydata na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z polityką prywatności Sitel Global Corporation (dostępną na stronie www.sitel.com).
W dokumentach prosimy o zamieszczenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182), prowadzonych przez Sitel Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wołoska 7. Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. " Złożenie aplikacji oznacza zgodę aplikującego na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesów rekrutacji zgonie z globalną polityką prywatności Sitel Worlwide Corporation (dostępnej na stronie www.sitel.com).
 

Poznaj

Foundever

Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.

Podobne oferty

  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...