Sitel Polska Sp. z o.o.
Help Desk Specialist z językiem polskim
Miejsce pracy: Warszawa, Warsaw
Nr ref.: 364532
Sitel Group jest jednym z wiodących przedsiębiorstw w branży dostarczającej rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń i zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu i analityki. Rozwijamy się w Polsce nieprzerwanie już od 2004 roku, dlatego jest nas prawie 1500 osób!
Oferując naszym klientom wyróżniający się jakością i wielokrotnie nagradzany Help Desk poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko:
Help Desk Specialist
Miejsce pracy: Warszawa (możliwość późniejszej pracy zdalnej)
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny, za zapewnienie wsparcia technicznego dla klientów jednej z największych światowych firm komputerowych. Pracownik wsparcia technicznego odpowiada na przychodzące telefony, e-maile oraz prośby o pomoc w sprawach związanych z IT.
Zapewniamy Ci:
- Rozwój w obszarze technicznego wsparcia klienta;
- Świetną atmosferę w zgranym zespole;
- Pracę od Pon. - Pt., w godzinach 08:00-18:00 (wolne weekendy);
- Pracę z nowoczesnego biura w Warszawie na Mokotowie;
- Możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia.
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- Wsparcie techniczne klienta biznesowego oraz prywatnego;
- Udzielanie porad technicznych poprzez rozmowy telefoniczne oraz system email;
- Zlecanie serwisów oraz przedstawianie rozwiązań problemów software oraz hardware;
- Kształcenie i szkolenie klientów w zakresie znanych Ci technologii.
Zgłoś się do nas jeśli:
- Interesujesz się technologią i komputerami;
- Potrafisz pracować zarówno samodzielnie, jak i w grupie;
- Jesteś otwarty i pozytywnie nastawiony na ludzi
- Znasz język angielski na poziomie A2/B1, żeby być w stanie zrozumieć podstawową dokumentację w języku angielskim
Dodatkowo możesz liczyć na:
- Premie finansowe i konkursy zespołowe;
- Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy;
- Ciągłe wsparcie doświadczonych kolegów;
- Dofinansowanie karty multisport oraz prywatnej opieki medycznej Medicover;
- Dodatkowe atrakcje w pracy i po pracy podczas licznych interaktywnych konkursów i imprez integracyjnych;
- Dofinansowanie do okularów i wczasów, program poleceń pracowniczych, bony na różne okazje (Święta, Dzień Dziecka itp.);
- Pracę w różnorodnym zespole w wielokulturowym środowisku;
- Rozwój zawodowy dzięki szkoleniom i współpracy między lokalizacjami na poziomie międzynarodowym.
Brzmi dobrze? Nie wahaj się. Czekamy na Ciebie!!! :)
Odwiedź nasze social media:
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Złożenie aplikacji oznacza zgodę kandydata na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z polityką prywatności Sitel Global Corporation (dostępną na stronie www.sitel.com).
Poznaj
Foundever
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.