Najnowsze oferty pracy

  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Wielkopolskie Poznań Pracownik Helpdesk Poznań
Help Desk Specialist (with russian)

Help Desk Specialist (with russian)

Alphanumeric Systems Europe S.L
Poznań
praca stacjonarna
3444 dni temu


OPEN HOUSE

 

For

 

Russian speakers

 

30th JUNE 2015


17.00 to 19.00


Sheraton Poznan Hotel



Bukowska 3/9 · Poznan, , 60-809 · Poland


+48616552000

 

 

Who We Are

 

From its foundation in 1979, Alphanumeric Systems, Inc. has grown and evolved with the business landscape, supporting the varied and complex needs of small to large customers in an array of public and private sector fields.


Today, Alphanumeric employs more than 500 full-time employees worldwide and provides a range of services designed to help customers enhance productivity and maximize resources. In its three decades, Alphanumeric has positioned itself as a symbol of stability in a rapidly-changing marketplace.


The company has built its reputation as an industry leader by consistently innovating solutions to meet and exceed customers' goals and expectations. Alphanumeric Corporate Headquarters is located in Raleigh, NC, also maintains branch facilities in Philadelphia, Montreal, Barcelona and London.

 

 

Benefits
  • E-Learning certificate trainings
  • Recognition awards
  • Private Health Insurance
  • Bonus for referred CVs
  • Special Bank rates.
  • Team Building activities
  • One of the most Competitive salaries in the IT market
  • Work from home program
  • All employees work with a laptop and softphone (most advanced in the industry)

 

VISION

 

We will remain the trusted partner for technology
solutions by consistently enabling our clients to exceed
their business goals. We will grow by maintaining our
culture of excellence, benefitting our clients, our
employees, and the communities in which we serve.

 

 

Podobne oferty

  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 godz.
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...