Ogłoszenie numer: 669943, z dnia 2015-04-17
Screen Network, lider w komunikacji Out of Home Digital Signage
Help Desk IT Specialist
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Wsparcie techniczne klientów zdalnych on-line za pośrednictwem telefonu jak i pulpitu zdalnego
- Monitoring, rejestracja, diagnozowanie otrzymywanych zgłoszeń oraz usuwanie awarii
- Instalacje, konfiguracje oraz utrzymanie stacji roboczych w systemach Windows
- Podstawowa naprawa sprzętu komputerowego
Wymagania
- Bardzo wysokie zdolności komunikacyjne
- Umiejętność prowadzenia samodzielnych projektów
- Chęć rozwoju i ciągłego podnoszenia kwalifikacji
- Swoboda w posługiwaniu się narzędziami informatycznymi
- Umiejętność wnikliwej analizy danych
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem
Oferujemy
- Szansę na rozwój zawodowy
- Możliwość wdrażania własnych pomysłów
- Interesującą, pełną wyzwań pracę w młodym i dynamicznym zespole
- Umowę o pracę
- Niezbędne do pracy narzędzia (laptop/komórka)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.