ze znajomością j. francuskiego
Twoje zadanie będzie polegać na odbieraniu zgłoszeń, usterek i awarii w biurach naszego klienta
w Europie. Będziesz rejestrować zgłoszenia mailowo lub telefonicznie, monitorować ich status oraz współpracować z zespołami z różnych krajów, które te usterki usuną.
Co ważne, nasz projekt to wsparcie wewnętrzne, a zatem będą kontaktować się z Tobą jedynie pracownicy naszego Klienta, a nie indywidualne osoby. Każdy, kto zetknął się z tradycyjnym call center, wie jak duży to komfort.
Głównym językiem, jakiego od Ciebie wymagamy będzie francuski, ale do części obowiązków potrzebna będzie również znajomość angielskiego.
Projekt jest w trakcie rozwoju, będziesz mieć zatem szansę aktywnie wpływać na jego kształt. Będziesz mieć wpływ na rzeczy dookoła Ciebie. Twoim Szefem będzie manager doświadczony
w tworzeniu i budowaniu obszarów helpdesk.
Liczymy na Ciebie! Pomóż nam stworzyć kolejny świetny zespół w naszej firmie!
- Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników wewnętrznych na temat awarii, usterek technicznych w biurze (lokalne oddziały firmy w Europie)
- Rejestracja zgłoszeń oraz monitorowanie ich statusu
- Udzielanie informacji użytkownikom o statusie zgłoszeń i etapach realizacji
- Procesowanie maili oraz odbieranie telefonów od użytkowników
- Tworzenie raportów monitorujących realizację zgłoszeń
- Umowę o pracę na pełen etat w renomowanej międzynarodowej firmie
- Wysoce atrakcyjne wynagrodzenie
- Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w środowisku międzynarodowych zespołów
- Dodatki na dojazdy do pracy
- Znajomość języka francuskiego na poziomie min. C1,
znajomość języka angielskiego na poziomie B2 - Bardzo dobra obsługa komputera
- Doświadczenie w pracy na helpdesku lub w pracy
w obsłudze klienta mile widziane - Dostępność do pracy w dni powszednie w systemie
2 zmianowym, po 8 godzin dziennie, w godzinach 7:30 – 17:30
Poznaj
ISS Facility Services Sp. z o.o.
ISS FACILITY SERVICES POLSKA wchodzi w skład międzynarodowej Grupy ISS założonej w 1901 r., jednego z największych na świecie usługodawców w zakresie Facility Services.
W Polsce firma działa od 1995 r. i zatrudnia około 2 000 pracowników. Podstawową działalnością ISS w Polsce jest kompleksowa obsługa obiektów.