Aromatyczna kawa, niepowtarzalny design, świeżo przygotowywane jedzenie i Bariści, którzy są sercem i duszą kawiarni. To filozofia i jednocześnie definicja naszego Klienta - Green Caffè Nero – sieci wyjątkowych kawiarni, które dla wielu z nas stały się ulubionym miejscem spotkań.
Obecnie dla Green Caffè Nero poszukujemy osoby na stanowisko Head of Marketing & Brand, która dzięki swojej wiedzy i doświadczeniu, połączonej z pasją i zaangażowaniem, będzie stać na straży wartości oraz będzie umacniać i rozwijać markę na wielu płaszczyznach.
Head of Marketing & Brand
Miejsce pracy: Warszawa
ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI
- Budowanie unikalnego doświadczenia klienta z Green Caffè Nero poprzez kompleksowe zarządzanie marką;
- Tworzenie i realizacja strategii komunikacji marki Green Caffè Nero we wszystkich kanałach;
- Zarządzanie obecnością marki w mediach, w tym współpraca z zewnętrznymi agencjami i centralą w Londynie przy budowie i wdrożeniu komunikacji PR marki;
- Zarządzanie budżetem marketingowym i całościowa odpowiedzialność za wydatki marketingowe w Polsce;
- Współtworzenie strategii cenowej i produktowej zgodnej z pozycjonowaniem marki premium;
- Planowanie i wdrażanie działań zwiększających zasięgi w mediach społecznościowych;
- Zapewnienie odpowiedniego wyglądu i estetyki istniejących oraz nowo otwieranych kawiarni oraz współtworzenie aktywności marketingu lokalnego;
- Analiza trendów rynkowych oraz wyników prowadzonych działań;
- Bezpośrednia współpraca i raportowanie do CEO.
OCZEKIWANIA:
- Wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: marketing, zarządzanie, PR, dziennikarstwo;
- Min. 5-letnie doświadczenie w obszarze marketingu i komunikacji;
- Doświadczenie w pracy z marką premium oraz skutecznym budowaniu pożądanego „customer experience";
- Wysokie zdolności koncepcyjne z zakresu marketingu, połączone z umiejętnością przełożenia strategii na konkretne projekty i aktywności;
- Umiejętności budowania długofalowych strategii komunikacji w kanałach offline i online, w tym kanałach social mediach;
- Zdolności analitycznego i logicznego myślenia oraz łatwość budowania relacji z innymi;
- Płynna znajomość języka polskiego oraz angielskiego w mowie i piśmie;
- Znajomość trendów rynku kawowego i F&B będzie dodatkowym atutem.