Head of Cashier
Miejsce pracy: Szczecin
W trakcie wykonywania pracy do obowiązków pracownika należy w szczególności:
- Realizuje i wspiera cele biznesowe Spółki i Kierownika Sklepu
- Aktywnie angażuje Kierownictwo Sklepu w zadania związane z poziomem dochodowości sklepu oraz wynikami i morale zespołu
- Współpracuje bezpośrednio z Kasjerami jako ich lider i motywator
- Nadzoruje wszystkie limity w zakresie wydatków i wynagrodzeń i wspiera cele sprzedażowe
- Współpracuje z innymi Głównymi Kasjerami w celu maksymalizacji wyników personelu
- Szkoli wszystkich Kasjerów w zakresie wytycznych i polityki spółki
- Zapewnia, że Kasjerzy są dokładni, wydajni i przyjaźni
- Zabezpiecza fundusze w kasie i dzienne utargi
- Przestrzega protokołów obrotu gotówkowego i kontroluje niedobory
- Zapewnia gotówkę na wydatki w zakresie utrzymania
- Kontroluje sprzęt i zapewnia jego gotowość
- Zachowuje zamknięty obszar dla uprawnionego personelu
- Kształtuje atmosferę radości i satysfakcji z pracy w sklepie
- Informuje o aktualizacjach w zakresie obsługi kasowej i polityk zwrotów/ wymiany
- Stosuje się do wszystkich zaplanowanych grafików zmian, przerw i przerw na posiłek
- Zapewnia realizację polityk i procedur spółki
- Przestrzega federalnych, stanowych oraz lokalnych przepisów pracy
- Realizuje dodatkowo zlecone obowiązki
- Chroni i zabezpiecza powierzony majątek spółki
- Wspiera programy testowe spółki
- Wspiera otwieranie, zamykanie i zmianę wystroju sklepu, zgodnie z potrzebami
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę
Czas pracy: pełny / niepełny