POSZUKUJEMY OSÓB DO PRACY W BYTOMIU NA STANOWISKO:
Wymagania:
- Preferowane wykształcenie wyższe,
- Doświadczenie w pracy w dziale związanym ze sprzedażą i/lub obsługą klienta,
- Mile widziane doświadczenie w pracy z klientami unijnymi,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym,
- Umiejętności negocjacyjne,
- Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy,
- Zaangażowanie i motywacja do osiągania jak najwyższych standardów w pracy,
- Dyspozycyjność,
- Znajomość obsługi komputera ( pakiet MS OFFICE),
Oferujemy:
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
- Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe,
- Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego.
Aplikacje z dopiskiem w tytule maila/ kopercie: „PRZEDSTAWICIEL_BYTOM”.
Poznaj
Transgourmet Polska
Transgourmet Polska jest właścicielem marek handlowych Transgourmet i Selgros. Transgourmet to dystrybucja do gastronomii i punktów zbiorowego żywienia. Mamy własną profesjonalną flotę samochodów oraz nowoczesne centra logistyczno-magazynowe w Ożarowie Mazowieckim i Gliwicach. Selgros to ogólnopolska sieć samoobsługowych hal handlowych. Oferujemy pełne zaopatrzenie dla klientów indywidualnych i osób prowadzących działalność gospodarczą. Działamy w 20 oddziałach, w największych miastach w Polsce, zatrudniając ponad 4 500 pracowników.