- Analiza potrzeb i wymagań klientów B2B w kraju i zagranicą
- Analiza dostępności produktów
- Identyfikacja nowych, tańszych i rzetelnych źródeł zakupu
- Nawiązywanie i rozwijanie długotrwałych relacji handlowych w tym zawieranie umów ramowych o współpracy
- Przygotowywanie ofert sprzedaży i zapytań ofertowych dla partnerów B2B
- Analiza rentowności w oparciu o koszty i cele biznesowe firmy
- Negocjacje warunków handlowych z dostawcami i odbiorcami produktów
- Organizacja terminowych dostaw do klientów B2B we współpracy z działem logistyki
- Realizacja celów sprzedażowych B2B
- Analiza wyników, raportowanie (KPI – marża, sprzedaż) wraz z podejmowaniem odpowiednich działań korygujących
- Ciągła współpraca z działami analiz, marketingu, logistyką
- Znajomość zagadnień technicznych, mile widziana znajomość branży narzędziowej
- Min. 2-letnie doświadczenie w branży jako kupiec, sprzedażowiec lub key account specialist
- Rozwinięte zdolności negocjacyjne (znajomość technik sprzedażowych)
- Umiejętność pracy pod presją czasu i w sytuacjach stresu
- Umiejętności analityczne poparte dobrą znajomością obsługi MS Excel
- Umiejętność czytania i analizy umów handlowych
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność współpracy z innymi działami
- Dokładność, sumienność i obowiązkowość
- Znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w stopniu komunikatywnym
- Prawo jazdy kat. B
- Gotowość do sporadycznych wyjazdów służbowych w kraju i zagranicą
- Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia i wyników pracy
- System prowizyjny oparty na osiągniętych wynikach (marży)
- Umowę o pracę
- Możliwość pracy hybrydowej lub zdalnej po zakończeniu okresu wdrożenia w Bydgoszczy
- Możliwość rozwoju i zdobycia doświadczenia zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji
- Pracę w nowoczesnym otoczeniu oraz przyjaznej atmosferze
- Udział w tworzeniu sukcesów firmy
- Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
- Pakiet prywatnej opieki medycznej
Poznaj
Flame Employment Polska Sp. z o.o.
Flame Employment Polska Sp. z o.o. istnieje od 2005 roku. Posiadamy certyfikat Agencji Zatrudnienia nr 2376 od 2006 roku i od tego czasu dla naszych klientów zrekrutowaliśmy ponad 13 000 pracowników różnego szczebla w wielu branżach. Kilku tysiącom ludzi pomogliśmy znaleźć pracę w Anglii.
W Polsce dla naszych klientów oprócz rekrutacji pracowników z Polski ,sprowadzamy także pracowników z Ukrainy i Białorusi. Możemy pomóc w zatrudnieniu osób także z innych krajów. Staliśmy się Partnerem Biznesowym dla wielu naszych klientów, którzy darzą nas zaufaniem i wystawiają nam pozytywne referencje na temat naszego profesjonalizmu i skuteczności. Od naszych kandydatów nie pobieramy opłat za znalezienie pracy i wypłacamy wynagrodze
nie zawsze w terminie. Nasz zespół to grupa doświadczonych rekruterów i konsultantów zajmujących się obsługą klientów. Posiadamy duże doświadczenie w realizacji projektów typu praca tymczasowa – polegająca na wynajmie pracowników, jak i w realizacji projektów rekrutacyjnych na stanowiska specjalistyczne, średniego oraz wyższego szczebla.
Zrekrutowaliśmy z sukcesem osoby na stanowiska produkcyjne jak i managerskie i dyrektorskie. Więcej informacji o naszych projektach znajduje się w zakładce ‘Dla pracodawcy’. Cechuje nas szybkość i efektywność działania oraz atrakcyjna cena świadczonych usług. Stosujemy wysoce efektywne, a przy tym niestandardowe metody dotarcia do kandydatów, co pozwala nam budować markę Flame w Polsce, jako rzetelnego i wiarygodnego partnera biznesowego.