Ogłoszenie numer: 54302, z dnia 2008-12-26
InfoMonitor Biuro Informacji Gospodarczej S.A.
Instytucja zaufania publicznego tworząca bezpieczeństwo obrotu gospodarczego, kształtująca przyjazny rynek i wpływająca na odpowiedzialność społeczną poszukuje osób na stanowisko:
Handlowiec (call center)
Miejsce pracy: mazowieckie
Opis stanowiska
Od kandydatów oczekujemy:- Pozyskiwanie klientów i pośredników oraz prowadzenie negocjacji w zakresie warunków współpracy;
- Przygotowywanie ofert współpracy z klientami;
- Utrzymywanie relacji z klientami w celu monitorowania jakości usług InfoMonitora;
- Udzielania wyjaśnień klientom w sprawach handlowych;
- Gromadzenia informacji o rynku i konkurencji;
- Przygotowywanie baz potencjalnych klientów i pośredników;
- Opracowywanie i wdrażanie nowych produktów.
- Pozyskiwanie klientów za pośrednictwem telefonu tzw. call center;
- Analiza rynku w zakresie potencjalnych klientów;
- Aktywne poszukiwanie klientów w celu sprzedaży usług i produktów InfoMonitora.
Wymagania
- Wykształcenie średnie bądź wyższe;
- Bardzo dobrej organizacji pracy;
- Dużej motywacji do realizacji założonego celu;
- Doskonałych zdolności komunikacyjnych;
- Umiejętność radzenia sobie ze stresem;
- Praktycznej znajomości MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook) i urządzeń biurowych;
- Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w handlu i telemarketingu.
Oferujemy
- Pracę, w której połączysz pasję z obowiązkami;
- Współpracę z ludźmi, którzy wierzą w to, co robią;
- Wynagrodzenie odpowiednie do posiadanych kwalifikacji i talentów;
- Możliwość korzystania z pakietu medycznego;
- Odpowiedzialne stanowisko pracy;
- Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.