WARSAW MARKETPLACE
You are someone UNIQUE
You share our PASSION for hospitality
You make your expertise GROW
You DARE to go further
You have the Spirit of CONQUEST
You are Innovative
YOU HAVE THE SOCIAL MEDIA PROFILE
TRUST and Respect are your WAY OF LIFE
Join us and Feel WELCOME!
- Training and development opportunities
- Independent and creative work environment
- Excellent teamwork opportunities at successful hotel brands
- Develop and increase traffic through online channels that will improve the overall revenue for the properties and other key financial indicators.
- Increase guests satisfaction and improve social media presence.
- Managing Trip Advisor, Google+ and OTAs’
- Managing hotels’ social media channels. Analysis of online comments and opinions, reporting and alerting, developing action plans and supporting their implementation
- Content creator - attracting guests with regular animation, content generation - planning and management (on direct and indirect channels)
- Ongoing cooperation with the Distribution Department to increase positive online impact
- We are looking for a GEM who lives and breathes social media and truly understands Happy Guest Come Back spirit.
- 2 years’ working experience in a similar role
- University degree (preferably in related field)
- Proficiency in English
- Demonstrable experience leading and managing social media channels, travel sites, booking websites
- Customer service attitude & strong analytical skills and data-driven thinking
Poznaj
Accor
Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.
Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.
Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.