Spółka Auto Partner S.A. jest dynamicznie rozwijającym się importerem i dystrybutorem części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych i motocykli.Istniejąc na rynku od 1993 roku, firma dostarcza swoim klientom specjalistyczne usługi z zakresu dostaw towarów, magazynowania, marketingu oraz rozwoju sprzedaży.Dzisiaj Auto Partner to ogromne centrum logistyczno-dystrybucyjne z centralą w Bieruniu, posiadające ponad 80 filii na terenie całego kraju, a także liczne przedstawicielstwa za granicą, m.in. w Czechach, Niemczech, Austrii, na Słowacji, Litwie, Łotwie i Ukrainie.
„Firma to ludzie” – takie motto przyświeca nam na co dzień. Zdajemy sobie sprawę, że to właśnie pracownik jest najcenniejszym zasobem, bez którego firma nie osiągnęłaby swojego sukcesu. Zatrudniamy ponad 1200 pracowników, a nasz zespół składa się z wyspecjalizowanych doradców klienta, wyszkolonych przedstawicieli i dyrektorów, a także specjalistów z różnych dziedzin.
- ludzi chętnych do intensywnej i rozwojowej pracy, wykazujących się kreatywnością i otwartością,
- mile widziane osoby ze znajomością branży motoryzacyjnej.
- przygotowywanie materiałów reklamowych POS (ulotki, plakaty, banery, materiały eventowe i informacyjne),
- projektowanie i skład katalogów,
- dbanie o spójny wizerunek firmy poprzez projektowanie wizualizacji oddziałów firmy oraz floty firmowej,
- tworzenie layoutów promocji,
- tworzenie logotypów na potrzeby nowych marek,
- projektowanie na potrzeby social media,
- projektowanie kreacji reklamowych online,
- tworzenie layoutów prasowych.
- znajomość pakietu ADOBE (Photoshop, Ilustrator, InDesign),
- znajomość programu Corel,
- mile widziana znajomość środowiska HTML,
- dobra organizacja czasu pracy i terminowość w wykonywaniu zadań,
- kreatywność i zmysł estetyczny,
- umiejętność szybkiej adaptacji do zmian,
- wykształcenie min. średnie.
- pracę w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- stabilne warunki zatrudnienia,
- atrakcyjny system wynagrodzenia,
- możliwość rozwoju,
- profesjonalne narzędzia pracy.