Jesteś administratorem systemów który świetnie porusza się w świecie zaawansowanej technologii poszukujesz nowego miejsca i nowych wyzwań? Chcesz pracować w sercu dużej usługi e-commerce? Aplikuj na stanowisko System Administrators i dołącz do najbardziej kompetentnego zespołu tworzącego sklepy, których używa Polska i świat, mając jednocześnie kontakt z najbardziej rozpoznawanymi markami w polskim i światowym e-commerce.
Złóż swoją aplikację już teraz.
NASZE OCZEKIWANIA:
- Znajomości zasad działania reklam Google (PLA, Search, Display),
- Umiejętności optymalizacji kampanii i efektywnego zwiększania przychodu z reklam,
- Umiejętność doskonałej organizacji pracy i nadawania priorytetów,
- Kreatywne podejście do rozwiązywania problemów i trudności,
- Umiejętności analizowania dużych zbiorów danych statystycznych i trafnego wyciągania wniosków,
- Umiejętność pracy z liczbami, kwotami, wskaźnikami, współczynnikami,
- Podstawowa znajomość matematyki i umiejętność jej zastosowania w praktyce,
- Znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie umożliwiająca komunikację z pracownikami Google i klientami anglojęzycznymi,
- Łatwości kontaktu 1 : 1 z klientem - komunikatywności, otwartości, uprzejmości,
- Umiejętności jasnego prezentowania idei i zasad działania naszych produktów i usług,
- Obsługi zgłoszeń i zapytań klientów,
- Pomocy klientowi w podjęciu decyzji, doborze korzystnych biznesowo rozwiązań, usług i produktów do rzeczywistych potrzeb,
- Współpraca z zespołem sprzedaży i project managerami,
- Zdolności analitycznych, łączenia faktów, reagowania na sygnały klienta,
- Nawiązywania relacji długoterminowych z klientami, budowania z klientem partnerskich relacji
Czego będziemy jeszcze oczekiwać:
- Certyfikatów Google Ads. Jeśli ich nie masz lub zdezaktualizowały się - nie ma problemu, możesz je zrobić po rozpoczęciu współpracy.
- Obsługi komputera na sprawnym poziomie (edytory tekstu i arkusze kalkulacyjne, dziedzinowe systemy wewnętrzne, inne narzędzie wspomagające pracę).
- Na etapie rekrutacji może Cię czekać test weryfikacyjny
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Możliwość elastycznych godzin rozpoczynania pracy,
- Dowolną formę współpracy (umowa o pracę/B2B),
- Jasno określoną ścieżkę rozwoju i awansów,
- Najlepszy sprzęt i biuro w Piastów Office Center - najnowocześniejszym biurowcu w Szczecinie,
- Pełne prywatne ubezpieczenie medyczne Medicover,
- Młody i bardzo kompetentny zespół w jednej z największych firm w Szczecinie, brak formalnej atmosfery,
- Możliwość pracy w Home Office (3/5 dni)
- Wewnętrzne szkolenia, dzięki którym zdobędziesz wiedzę z zakresu technologii webowych, ecommerce i obsługi klienta,
- Jeśli jeszcze Ciebie nie przekonaliśmy zajrzyj na naszą stronę https://www.iai-sa.com/pl
Wynagrodzenie jest przyznawane na start na podstawie dotychczasowego doświadczenia. Podane wynagrodzenia są dla średniej ilości godzin pracy w miesiącu (168h).
- początkowe wynagrodzenie dla Junior to od 6680 zł + VAT (umowa o pracę: około 4400 zł brutto),
- Regular od 7540 zł + VAT (umowa o pracę: 5160 zł brutto),
- Senior 8930 zł + VAT (umowa o pracę: 6390 zł brutto).
- a dla jeszcze lepszych mamy stanowiska Lead (9750 zł + VAT) i Master (11840 zł + VAT).
Dodatkowym wynagrodzeniem jest premia miesięczna za realizację celów sprzedażowych.
Po trzecim miesiącu pracy każdy otrzymuje pełną opiekę medyczną Medicover, a po okresie sześciu miesięcy opieką objęta jest również rodzina. Po każdym roku pracy do wynagrodzenia doliczany jest stały dodatek stażowy w wysokości 150 zł miesięcznie.