Główny specjalista

Ministerstwo Aktywów Państwowych w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3 dni temu
Ministerstwo Aktywów Państwowych w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 146469

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Praca przy komputerze. Praca pod presją czasu.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • praca w budynku przy ul. Krucza 36/Wspólna 6,
  • miejsce pracy: II p.
  • budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście do budynku jest utwardzone z wkładem antypoślizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwne, pochylnię i transporter
    przyschodowy. Windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadające przyciski sterujące umożliwiające odczyt w alfabecie Braille’a, sygnalizację dźwiękową oraz niektóre - syntezator mowy. Budynek
    może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami, niektóre toalety przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • Prowadzi sprawy z zakresu nawiązania, trwania oraz ustania stosunku pracy pracowników, w tym osób oddelegowanych lub przeniesionych do wykonywania zadań w Ministerstwie i przygotowuje niezbędną dokumentację.
  • Wprowadza do systemu ewidencji kadrowej oraz kontroluje poprawność danych dotyczących nawiązania, trwania oraz ustania stosunku pracy pracowników.
  • Zapewnia prawidłowy obieg danych personalnych w ramach wykonywanej pracy i współpracuje w tym zakresie z właściwymi komórkami organizacyjnymi Ministerstwa, pracownikiem służby BHP oraz Inspektorem Ochrony Danych.
  • Sporządza raporty, zestawienia, analizy z zakresu realizowanych zadań.
  • Zakłada i prowadzi akta osobowe oraz dokumentację w sprawach związanych ze stosunkiem pracy pracowników, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie regulacjami.
  • Prowadzi sprawy związane z zapewnieniem pracownikom badań profilaktycznych z zakresu medycyny pracy, w szczególności przygotowuje skierowania na wstępne, okresowe, kontrolne lub profilaktyczne badania lekarskie. Kontroluje ważność badań i współpracuje w tym zakresie z przychodnią lekarską.
  • Przygotowuje zaświadczenia o zatrudnieniu, zestawienia i inne dokumenty z zakresu spraw pracowniczych oraz udziela informacji uprawnionym instytucjom zewnętrznym w sprawach związanych z zatrudnieniem pracowników Ministerstwa.
  • Prowadzi, monitoruje i analizuje strukturę zatrudnienia i fundusz wynagrodzeń oraz proponuje rozwiązania w tym zakresie.
  • Opracowuje projekty odpowiedzi na interpelacje, zapytania posłów, interwencje poselskie i senatorskie, oświadczenia senatorów, wnioski o udostępnienie informacji publicznej i ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego, zapytania dziennikarskie oraz inne wystąpienia kierowane do Wydziału.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi kadrowej
  • Posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgoda na poddanie się procedurze sprawdzającej.
  • Znajomość ustawy – Kodeks pracy wraz z aktami wykonawczymi.
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonawczymi.
  • Znajomość ustawy o pracownikach urzędów państwowych wraz z aktami wykonawczymi.
  • Znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych.
  • Znajomość zasad wynagradzania osób zajmujących kierownicze stanowiska państwowe.
  • Znajomość przepisów z zakresu ochrony danych osobowych.
  • Znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych.
  • Znajomość przepisów z zakresu wyłączenia od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny.
  • Umiejętność obsługi pakietu MS Office, w tym MS Word i MS Excel.
  • Umiejętność obsługi programu Płatnik.
  • Umiejętność obsługi Platformy Usług Elektronicznych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
  • Umiejętność obsługi systemu informacji prawnej, np. LEX, Legalis.
  • Umiejętności interpersonalne: komunikatywność, pracy w zespole, analitycznego myślenia, wysoka kultura osobista, asertywność, rzetelność.
  • [Nie dotyczy osób urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później] W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie z zakresu prawa pracy.
  • Studia podyplomowe z zakresu kadr.
  • Umiejętność obsługi programu kadrowo-płacowego Quorum.

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia.
  • W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii dyplomu ukończenia studiów wraz z tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego oraz pisemną informację z Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej o dyplomie wydanym przez zagraniczną uczelnię.
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów obowiązków lub kopie innych zaświadczeń). Należy potwierdzić zamknięty okres i obszar tematyczny doświadczenia zawodowego.
  • Kopię poświadczenia bezpieczeństwa w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub zgodę na poddanie się procedurze sprawdzającej.
  • [Nie dotyczy osób urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później] Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów obowiązków lub kopie innych zaświadczeń). Należy potwierdzić zamknięty okres i obszar tematyczny doświadczenia zawodowego.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia z obszaru prawa pracy.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie ukończenia studiów podyplomowych z zakresu kadr.

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2025-01-14 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Aktywów Państwowych
ul. Krucza 36/Wspólna 6
00-522 Warszawa
Aplikacje można również przesyłać za pośrednictwem ePUAP lub składać osobiście w Kancelarii Ogólnej MAP:
Warszawa, ul. Krucza 36/Wspólna 6

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz.
UE L Nr 119, str. 1), zwanego dalej „RODO”, Ministerstwo Aktywów Państwowych przekazuje informacje dotyczące
przetwarzania danych osobowych kandydatów do celów przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy:



  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Aktywów Państwowych, z siedzibą w Warszawie (00-522), ul. Krucza 36/Wspólna 6.
  • W sprawach związanych z ochroną danych osobowych należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych: iodo@map.gov.pl.
  • Dane osobowe przekazane w toku naboru są przetwarzane w celu przeprowadzenia postepowania rekrutacyjnego, a w przypadku decyzji o zatrudnieniu również w powyższym celu o czym zostanie Pani/Pan
    poinformowana/y odrębnie.
  • Dane osobowe przekazane w toku naboru są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w zw. z przepisami ustaw: z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465, ze zm.) oraz ustawy
    z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej (Dz. U. z 2024 r. poz. 409), a także w zakresie przekraczającym art. 221 Kodeksu pracy – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO, tj. wyrażonej zgody.
    Dane osobowe przekazane w toku naboru nie będą przetwarzane w innym celu niż określony w pkt 3.
  • Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom do tego uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów oraz podmiotom z którymi Ministerstwo Aktywów Państwowych zawarło umowę powierzenia w zakresie świadczonych przez nie na rzecz Ministerstwa usług.
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  • Dane osobowe przekazane w toku naboru będą przechowywane przez okres jego trwania oraz wynikający z obowiązującego w Ministerstwie Aktywów Państwowych Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt. W przypadku braku zatrudnienia przez okres 3 miesięcy po jego zakończeniu nastąpi ich usunięcie.
  • Kandydat ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia ich przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania i prawo do przenoszenia danych
    w sytuacjach przewidzianych prawem. Wymienione prawa mogą być ograniczone, w sytuacji, gdy administrator jest zobowiązany prawnie do przetwarzania danych, w celu realizacji obowiązku ustawowego,
    np. prawo do usunięcia danych przysługuje w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej.
  • W zakresie danych przetwarzanych na podstawie zgody – przysługuje Pani/Panu prawo do jej wycofania w każdym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • Kandydatowi przysługuje prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2,
    00-193 Warszawa.
  • Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne.
  • Dane osobowe przekazane w toku naboru nie będą poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji,
    w tym profilowaniu.


Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Inspektor ds. pracowniczych

    Miejskie Zakłady Autobusowe Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Włościańska 52    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Osoba zatrudniona na stanowisku będzie odpowiadała m.in. za: prowadzenie spraw związanych z dokumentacją pracowniczą; przygotowywanie i wydawanie pracownikom niezbędnych zaświadczeń, świadectw pracy i innych dokumentów związanych z rozpoczęciem, przebiegiem i zakończeniem pracy zgodnie...
  • Specjalista ds. Administracji Personalnej i Płacowej

    Verona Products Professional Sp. z o.o.   Andrzejów Duranowski, k. Sochaczewa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Obowiązki: Przygotowywanie dokumentacji kadrowej, w tym umowy o pracę, aneksy, wypowiedzenia oraz świadectwa pracy. Zarządzanie aktami osobowymi obecnych i byłych pracowników. Tworzenie raportów statystycznych związanych z zatrudnieniem i organizacją czasu pracy. Monitorowanie ważności...
  • Specjalista / Specjalistka ds. kadr i płac

    FUNDACJA IDYLLA   Warszawa, Żoliborz, Blisko stacji metra Marymont    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Opis stanowiska Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców. Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem stosunku pracy, oraz umów cywilno-prawnych. Samodzielne sporządzanie i naliczanie list płac....
  • HR Generalist

    BRAINROCKET POLAND   Warszawa    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    We are looking for HR Generalist to support the organization’s HR functions by managing essential processes such as onboarding, payroll, employee relations, HRIS and compliance to ensure a productive work environment. This is on-site position to work from Warsaw office. Your Responsibilities:...
  • Specjalista ds. kadr i płac

    BIURO POLSKIEJ KOMISJI AKREDYTACYJNEJ   Warszawa, Śródmieście, ul. Żurawia 32/34    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy obejmuje w szczególności: Terminowe, zgodne z obowiązującymi przepisami sporządzanie list wypłat z tytułu listy płac, umów zlecenia i umów o dzieło, Sporządzanie przelewów wynagrodzeń do właściwych banków i przelewów potrąceń...
  • P&C ELC Specialist

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    1 dni
    Main areas of responsibility: Maintenance of the organizational Management data and employee lifecycle events maintenance according to corporate guidelines in SAP HR and local systems & handling of non-standard requests; Preparation of contractual agreements and letters in accordance with...
  • Talent Management & Learning Development Process Specialist

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Position Purpose: To ensure efficient delivery of services to all stakeholders (entities, regions, employees) in line with agreed Service Level Targets. Talent and Learning Specialist is responsible for providing quality and timely end-to-end service addressing employee needs across all P&C areas...
  • Referent ds. kadrowo-płacowych

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa kadrowo-płacowa pracowników oraz zleceniobiorców. Zarządzanie dokumentacją employee od rekrutacji po zakończenie współpracy. Wyliczanie wynagrodzeń oraz przygotowywanie list płac. Praca z programem „Enova 365”. Przygotowywanie dokumentacji do instytucji...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Płac

    Contract Administration Sp. z o.o.   Warszawa, Rondo Daszyńskiego    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Opis stanowiska: Samodzielne obsługiwanie niestandardowych i bardziej skomplikowanych usług płacowych i procesów dla klientów, Naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy; Sporządzanie oraz przesyłanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US,...
  • P&C ELC Specialist

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    About the position: P&C ELC Specialist must ensure the efficient delivery of Employee LifeCycle services for the in-scope zones (1 large-sized market or 2 medium-sized markets minimum) to all stakeholders (entites, regions, employees) in line with agreed Service Level Agreements. Main areas of...