Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
- opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie urzędu https://www.gov.pl/web/uzp/deklaracja-dostepnosci
Zakres zadań
- Przeprowadza analizy, wywiady i warsztaty projektowe z interesariuszami istniejących strumieni wartości i identyfikuje obszary do optymalizacji w procesach wewnętrznych oraz usługach publicznych. Tworzy mapy procesów i wytycznych do ich optymalizacji, w tym wykorzystuje metody Value Stream Mapping, w celu zwiększania efektywności operacyjnej urzędu.
- Planuje oraz prowadzi eksperymenty mające na celu weryfikację hipotez wynikających z analiz, wywiadów i warsztatów. Definiuje kryteria sukcesu dla nowych rozwiązań i eksperymentów. Nadzoruje ich realizację oraz prowadzi analizy wyników w celu wyciągania wniosków i rekomendacji.
- Przygotowuje wkład do dokumentacji wymaganej do realizacji projektów.
- Szkoli pracowników z zakresu metodyki Service Design.
- Współtworzy rozwiązania związane z informatyzacją systemu zamówień publicznych.
- Uczestniczy w przygotowywaniu istotnych postanowień umowy, nadzoruje umowy.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- doświadczenie: powyżej 2 lat w roli analityka biznesowego lub managera produktu (w tym product owner) lub managera projektu, tym praca nad projektami związanymi z optymalizacją procesów lub projektowaniem usług
- przeszkolenie: w zakresie metodologii Service Design
- znajomość języków obcych: język angielski – na poziomie wystarczającym do czytania i rozumienia dokumentacji technicznych oraz posługiwania się anglojęzycznymi stronami internetowymi
- wiedza w zakresie: metodologii service design oraz technik takich jak Value Stream Mapping
- wiedza w zakresie: narzędzi usprawniających pracę zdalną-kreatywną (np. Microsoft Whiteboard, Miro)
- wiedza w zakresie: analiz / badania produktów cyfrowych – metod weryfikacji hipotez
- umiejętności: budowania motywacji i zaangażowania uczestników w trakcie warsztatów zdalnych
- kompetencje miękkie: umiejętność pracy w zespole, komunikatywność i umiejętność budowania relacji, organizacja pracy i orientacja na osiąganie rezultatów
- niepracowanie lub niepełnienie służby zawodowej w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U z 2023 r. poz. 342, 497 i 1195), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- doświadczenie: powyżej 4 lat w samodzielnym prowadzeniu eksperymentów (np. z wykorzystaniem narzędzi klasy low-code)
- doświadczenie: powyżej 4 lat w sektorze publicznym
- przeszkolenie: z narzędzi klasy low-code umożliwiające szybkie tworzenie eksperymentów
- przeszkolenie: posiadanie certyfikatu z zakresu analizy biznesowej (np. CBAP, BPMN)
- wiedza w zakresie: narzędzi klasy low-code, notacji BPMN, cyklu życia produktu
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane powyżej 2 lat w roli analityka biznesowego lub managera produktu (w tym product owner) lub managera projektu, tym praca nad projektami związanymi z optymalizacją procesów lub projektowaniem usług (zaświadczenia, zakresy obowiązków lub inne, z których wynika doświadczenie w wymaganym obszarze i czas jego trwania),
- kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie w zakresie metodologii Service Design,
- dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r. - oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów,
- najpóźniej w dniu rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci, którzy złożyli wymagane oświadczenia elektronicznie w formie skanów/zdjęć przekazują wszystkie oświadczenia w oryginale (skorzystaj z przygotowanego wzoru https://www.gov.pl/web/uzp/pracuj-z-nami3 )
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówkopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie powyżej 4 lat doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu eksperymentów (np. z wykorzystaniem narzędzi klasy low-code),kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie powyżej 4 lat doświadczenia w sektorze publicznym,kopię certyfikatu z zakresu analizy biznesowej (np. CBAP, BPMN),kopię dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia z narzędzi klasy low-code umożliwiającego szybkie tworzenie eksperymentów,Termin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-31 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:URZĄD ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, ul. Postępu 17A, 02-676 Warszawa - osobiście lub pocztą (z dopiskiem na aplikacji stanowiska i nr ogłoszenia)
- w formie elektronicznej - za pośrednictwem platformy ePUAP: https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/opis-uslugi/skargi-wnioski- -do-urzedu/UZP
Uwaga: załączniki udostępnione w internecie w przestrzeni dyskowej nie będą pobierane.
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator: Administratorem danych osobowych jest Prezes Urzędu Zamówień Publicznych,
ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa.
Inspektor ochrony danych: w sprawach danych osobowych można się kontaktować z inspektorem ochrony danych: Urząd Zamówień Publicznych, ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa; e-mail: IOD@uzp.gov.pl
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.
Informacje o odbiorcach danych: podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa.
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.
Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych: żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
- prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych: podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane.