Główny specjalista

Ministerstwo Aktywów Państwowych w Warszawie
Warszawa
specjalista (mid)
praca stacjonarna
5 godz. temu
Ministerstwo Aktywów Państwowych w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 145218

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • Praca przy komputerze.
  • Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
  • Zagrożenie korupcją.
  • Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych
    urzędach.
  • Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
  • Praca pod presją czasu.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • praca w budynku przy ul. Krucza 36/Wspólna 6,
  • miejsce pracy: III p,
  • budynek częściowo przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych: wejście do budynku jest utwardzone z wkładem antypoślizgowym, wyposażone w automatyczne drzwi rozsuwne, pochylnię i transporter przyschodowy. Windy przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, posiadające przyciski sterujące umożliwiające odczyt w alfabecie Braille’a, sygnalizację dźwiękową oraz niektóre - syntezator mowy. Budynek może stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo: korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami,
    niektóre toalety przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Zakres zadań

  • Planuje, prowadzi oraz dokumentuje kontrole wykonania oraz kontrole weryfikacji w ramach realizacji inwestycji, za które Ministerstwo jest odpowiedzialne w ramach Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) w zakresie komponentu G3.1.5 Budowa morskich farm wiatrowych (Fundusz na rzecz Morskiej Energetyki Wiatrowej) z zastosowaniem Procedury: Planowanie i realizacja kontroli przez Departament Kontroli i Audytu oraz Procedury: Korzystanie z systemu Arachne, w celu realizacji zadań Ministra i zapewnienia zgodności z wewnętrznymi procedurami. Na każdym etapie prowadzenia i nadzorowania ww. kontroli (niezależnie od ich rodzaju i przedmiotu) obsługuje i wykorzystuje system Arachne.
  • Planuje, prowadzi oraz dokumentuje kontrole systemowe w ramach KPO w zakresie komponentu G3.1.5 Budowa morskich farm wiatrowych (Fundusz na rzecz Morskiej Energetyki Wiatrowej) w celu uzyskania zapewnienia, że powierzone funkcje Bankowi Gospodarstwa Krajowego (BGK), realizowane są zgodnie z zawartą umową oraz że system zarządzania i kontroli funkcjonuje prawidłowo, skutecznie, zgodnie z obowiązującymi procedurami i przepisami. Na każdym etapie prowadzenia i nadzorowania ww. kontroli (niezależnie od ich rodzaju i przedmiotu) obsługuje i wykorzystuje system Arachne.
  • Uczestniczy w przygotowaniu Harmonogramu kontroli w ramach KPO w zakresie komponentu G3.1.5 Budowa morskich farm wiatrowych (Fundusz na rzecz Morskiej Energetyki Wiatrowej) na dany rok kalendarzowy na podstawie przeprowadzonej analizy ryzyka.
  • Zamieszcza w Centralnym Systemie Teleinformatycznym (CST2021) wyniki kontroli przeprowadzonych przez BGK, a także wyniki kontroli i audytów przeprowadzonych w BGK przez instytucje audytujące, tj. Komisję Europejską, OLAF (European Anti-Fraud Office – Europejski Urząd ds. Zwalczania Nadużyć Finansowych), ETO (Europejski Trybunał Obrachunkowy), EPPO (Europejska Prokuratura) oraz inne właściwe organy krajowe, w zakresie realizacji inwestycji, za które Ministerstwo jest odpowiedzialne w ramach KPO dotyczących komponentu G3.1.5 Budowa morskich farm wiatrowych (Fundusz na rzecz Morskiej Energetyki Wiatrowej), zgodnie z zasadami określonymi w Procedurze: Planowanie i realizacja kontroli w ramach KPO przez Departament Kontroli i Audytu.
  • Przygotowuje raporty o nieprawidłowościach ujawnionych w wyniku przeprowadzonych kontroli w ramach KPO w zakresie komponentu G3.1.5 Budowa morskich farm wiatrowych (Fundusz na rzecz Morskiej Energetyki Wiatrowej) oraz projekty pism i zawiadomień w związku z ujawnionymi w trakcie trwania czynności kontrolnych w zakresie ww. komponentu okolicznościami wskazującymi na popełnienie przestępstwa, wykroczenia, przestępstwa skarbowego, wykroczenia skarbowego lub naruszenia dyscypliny finansów publicznych.
  • Bierze udział w opiniowaniu projektów aktów prawnych/umów i innych dokumentów dotyczących KPO w zakresie komponentu G3.1.5 Budowa morskich farm wiatrowych (Fundusz na rzecz Morskiej Energetyki Wiatrowej) oraz opracowuje regulacje wewnętrzne i dokonuje przeglądu obowiązujących regulacji odnośnie do ww. komponentu.
  • Udostępnia instytucjom audytującym realizację inwestycji, za które Ministerstwo jest odpowiedzialne w ramach KPO w zakresie komponentu G3.1.5 Budowa morskich farm wiatrowych (Fundusz na rzecz Morskiej Energetyki Wiatrowej), tj. Komisji Europejskiej, OLAF (European Anti-Fraud Office – Europejski Urząd ds. Zwalczania Nadużyć Finansowych), ETO (Europejski Trybunał Obrachunkowy), EPPO (Europejska Prokuratura) oraz innym właściwym organom krajowym, informacje wymagane w art. 22 ust. 2 lit. d i e rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/241 z dnia 12 lutego 2021 r. ustanawiającego Instrument na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności do celów prowadzonych audytów i kontroli.
  • Wykonuje inne zadania zlecone przez przełożonego.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z przeprowadzaniem kontroli
lub realizacją zadań dotyczących KPO lub funduszy europejskich/programów UE
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
  • Znajomość zasad funkcjonowania UE.
  • Znajomość zagadnień z zakresu funduszy strukturalnych.
  • Znajomość ustawy o zasadach prowadzenia polityki rozwoju.
  • Znajomość rozporządzeń Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1303/2013, 1301/2013, 1300/2013, 2021/1060, 2021/1058, 2021/241,651/2014.
  • Znajomość zagadnień z zakresu Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności.
  • Znajomość przepisów w zakresie ochrony informacji niejawnych/danych osobowych.
  • Znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej.
  • Umiejętność sporządzania dokumentów przedkontrolnych i pokontrolnych, w tym formułowania wniosków pokontrolnych.
  • Umiejętność redagowania zrozumiałych i konkretnych pism.
  • Umiejętności: obiektywnej oceny analizowanych faktów oraz rzetelnego dokumentowania ustaleń, analitycznego i logicznego myślenia, pracy w zespole, pracy pod presją czasu, dobrej organizacji pracy, podejmowania decyzji i przewidywania ich skutków, kreatywność, komunikatywność, rzetelność.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie w zakresie pomocy publicznej, kontroli projektów inwestycyjnych, ewidencji finansowo-księgowej.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie C1.

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • W przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii dyplomu ukończenia studiów wraz z tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego oraz pisemną informację z Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej o dyplomie wydanym przez zagraniczną uczelnię.
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (kopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów obowiązków lub kopie innych zaświadczeń). Należy potwierdzić zamknięty okres i obszar tematyczny doświadczenia zawodowego.
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaW przypadku ukończenia studiów wyższych na uczelni zagranicznej prosimy o przesłanie kopii dyplomu ukończenia studiów wraz z tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego oraz pisemną informację z Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej o dyplomie wydanym przez zagraniczną uczelnię.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie przeszkolenia.Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie znajomości języka angielskiego na poziomie C1.

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-04 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Aktywów Państwowych
ul. Krucza 36/Wspólna 6
00-522 Warszawa
z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: „ogłoszenie nr 145218".

Aplikacje można również przesyłać za pośrednictwem ePUAP lub składać osobiście w Kancelarii Głównej MAP:
Warszawa, ul. Krucza 36/Wspólna 6

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego
przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L Nr 119, str. 1), zwanego dalej „RODO”, Ministerstwo Aktywów Państwowych przekazuje informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych kandydatów do celów przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko pracy:



  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Aktywów Państwowych, z siedzibą w Warszawie (00-522), ul. Krucza 36/Wspólna 6.
  • W sprawach związanych z ochroną danych osobowych należy kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych: iodo@map.gov.pl.
  • Dane osobowe przekazane w toku naboru są przetwarzane w celu przeprowadzenia postepowania rekrutacyjnego, a w przypadku decyzji o zatrudnieniu również w powyższym celu o czym zostanie Pani/Pan poinformowana/y odrębnie.
  • Dane osobowe przekazane w toku naboru są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w zw. z przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465, ze zm.)
    oraz ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1917), a także w zakresie przekraczającym art. 221 Kodeksu pracy – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit a RODO, tj. wyrażonej zgody. Dane osobowe przekazane w toku naboru nie będą przetwarzane w innym celu niż określony w pkt 3.
  • Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom do tego uprawnionym na podstawie odrębnych przepisów oraz podmiotom z którymi Ministerstwo Aktywów Państwowych zawarło umowę powierzenia w zakresie świadczonych przez nie na rzecz Ministerstwa usług.
  • Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  • Dane osobowe przekazane w toku naboru będą przechowywane przez okres jego trwania oraz wynikający z obowiązującego w Ministerstwie Aktywów Państwowych Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt. W przypadku braku zatrudnienia przez okres 3 miesięcy po jego zakończeniu nastąpi ich usunięcie.
  • Kandydat ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia ich przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania i prawo do przenoszenia
    danych w sytuacjach przewidzianych prawem. Wymienione prawa mogą być ograniczone, w sytuacji, gdy administrator jest zobowiązany prawnie do przetwarzania danych w celu realizacji obowiązku
    ustawowego, np. prawo do usunięcia danych przysługuje w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej.
  • W zakresie danych przetwarzanych na podstawie zgody – przysługuje Pani/Panu prawo do jej wycofania w każdym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • Kandydatowi przysługuje prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  • Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne.
  • Dane osobowe przekazane w toku naboru nie będą poddane zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Kierownik w Departamencie Koordynacji Wdrażania

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Główne obowiązki: Zarządzanie zespołem podległych pracowników Sekcji w zakresie: sporządzania prognoz, sprawozdań i deklaracji wydatków w ramach programów operacyjnych; monitoringu kontraktacji i certyfikowanych wydatków w ramach programów operacyjnych; sporządzania informacji na...
  • Specjalista ds. Pisania Projektów

    FUNDACJA IDYLLA   Warszawa, Blisko stacji metra Marymont    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 6 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis Opracowywanie i pisanie projektów, wniosków o dotacje oraz dokumentacji projektowej. Analiza wymagań i wytycznych dotyczących składania projektów i aplikacji o fundusze. Ścisła współpraca z zespołem w celu zrozumienia potrzeb i celów projektowych. Monitorowanie ogłoszeń o grantach...
  • Inspektor / Starszy inspektor / Specjalista w Wydziale Analiz Kosztów i Korzyści, w Departamencie Analiz Transportowych

    Centrum Unijnych Projektów Transportowych   Warszawa    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Podstawowe obowiązki: Udział w weryfikacji wniosków o dofinansowanie projektów transportowych. Weryfikacja założeń, metodyki i wyników analiz finansowych i społeczno-ekonomicznych. Wymagania niezbędne (wynikające z Rozporządzenia płacowego CUPT): Wykształcenie średnia (na stanowisku...
  • Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Rozwoju Startupów​

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Opis stanowiska: Realizacja zadań w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki 2021-2027 (w tym działania 2.28 Startup Booster Poland) w szczególności: opracowywanie i aktualizacja dokumentów programowych oraz procedur w zakresie naboru, oceny projektów i zawierania umów;...
  • Kierownik Działu Pozyskiwania Funduszy

    JT S.A.   Warszawa    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Miejsce pracy: Warszawa DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: Nadzór nad pracami działu, w szczególności w zakresie: Przygotowywania wniosków o dofinansowanie projektów B+R+I; Rozpoznawania i monitorowania możliwości pozyskiwania funduszy pomocowych na cele rozwojowe dla spółki z różnych...
  • Specjalista ds. Compilance i Dotacji

    BADAJ.TO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Świętochłowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Opis stanowiska: Wyszukiwanie, aplikowanie oraz rozliczanie projektów dofinansowanych z Funduszy Europejskich. Prowadzenie dokumentacji formalnej w zakresie dotacji. Współdziałanie z pracownikami Spółki w celu skutecznego zarządzania zgodnością oraz prowadzenia projektów dofinansowanych z...
  • Specjalista ds. projektów unijnych i dotacji

    NES Global Talent   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: monitoring dostępnych funduszy krajowych i europejskich, wyszukiwanie źródeł finansowania i weryfikacja możliwości pozyskania dofinansowania, przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej do wybranych konkursów oraz grantów, współpraca z działami merytorycznymi przy tworzeniu...
  • Specjalista ds. projektów unijnych i dotacji

    NES Global Talent   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: monitoring dostępnych funduszy krajowych i europejskich, wyszukiwanie źródeł finansowania i weryfikacja możliwości pozyskania dofinansowania, przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej do wybranych konkursów oraz grantów, współpraca z działami merytorycznymi przy tworzeniu...
  • Specjalista ds. projektów unijnych i dotacji

    NES Global Talent   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: monitoring dostępnych funduszy krajowych i europejskich, wyszukiwanie źródeł finansowania i weryfikacja możliwości pozyskania dofinansowania, przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej do wybranych konkursów oraz grantów, współpraca z działami merytorycznymi przy tworzeniu...
  • Specjalista / Specjalistka ds. projektów unijnych

    FUNDACJA CENTRUM ROZWIĄZAŃ BIZNESOWYCH   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Jako specjalista/ka ds. projektów będziesz odpowiedzialny za: Całościowy nadzór nad działaniami związanymi z realizacją projektów EFS+ i/lub PFRON; Liderowanie zespołowi projektowemu; Kontakt z Instytucją Pośredniczącą oraz Kontrahentami, Partnerami; Opracowanie wszelkich wewnętrznych...