Najnowsze oferty pracy

  • Inspektor ds. komunikacji społecznej

    Polski Związek Działkowców   Warszawa, ul. Bobrowiecka 1    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków Inicjowanie i prowadzenie działań mających na celu budowanie pozytywnego wizerunku PZD Prowadzenie i obsługa strony internetowej PZD, w tym opracowywanie i zamieszczanie materiałów dotyczących działalności Związku Opracowywanie artykułów i informacji do wydawnictw...
  • Specjalista ds. Marketingu Internetowego

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Branickiego 17    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę
    2 dni
    Twoje zadania: analizowanie prowadzonych działań digital oraz ich raportowanie, wdrażanie pomysłów zwiększających efektywność działań, szczególnie koncentrując się na generowaniu leadów i konwersji, optymalizacji prowadzonych kampanii PPC, organic, external media oraz działań...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu

    TOYOTA & LEXUS ROMANOWSKI   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Twój zakres obowiązków Realizacja celów marketingowych zgodnie ze strategią firmy; Współtworzenie komunikacji w Social Media (FB, Instagram) Zlecanie kampanii w mediach lokalnych; Tworzenie, analiza i modyfikacja strony pod kątem pozycjonowania; Współpraca z zewnętrznymi agencjami i...
  • Grafik kreatywny / Specjalista ds. marketingu

    Dr. Green Sp. z o.o.   Chrzanów    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Miejsce pracy: Chrzanów (praca stacjonarna) Do Twoich zadań będzie należeć: Tworzenie materiałów graficznych do kampanii online i offline (reklamy, banery, materiały promocyjne, treści na social media). Współpraca przy tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych. Projektowanie...
Zobacz więcej ofert pracy

Główny specjalista

Ministerstwo Finansów w Warszawie
Warszawa
specjalista (mid)
praca stacjonarna
36 dni temu
Ministerstwo Finansów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 145210

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca administracyjno-biurowa
  • obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie
  • krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe – np. w związku z organizacją
    wydarzeń, wizytami w Izbach Administracji Skarbowej
  • współpraca z rzecznikami prasowymi i komórkami właściwymi do spraw
    komunikacji jednostek organizacyjnych KAS

Zakres zadań

  • Koordynuje współpracę z rzecznikami prasowymi i komórkami właściwymi do spraw komunikacji jednostek organizacyjnych Krajowej Administracji Skarbowej (KAS)
  • Koordynuje i monitoruje informacje z jednostek organizacyjnych KAS do sporządzenia bieżących raportów, zestawień i innych podsumowań między innymi z obszaru aktywności medialnej i promocyjnej w regionie w ramach prowadzonej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej przez te jednostki
  • Koordynuje działania projektowe zmierzające do rozpowszechniania wiedzy o działaniach KAS i Ministerstwa Finansów, w szczególności poprzez współpracę z jednostkami KAS
  • Inicjuje i realizuje zadania związane z komunikacją wewnętrzną w KAS poprzez udostępnianie strony intranetowej KAS, w tym przygotowywanie i publikowanie materiałów informacyjnych oraz aktualizowanie treści w zakresie merytorycznym należącym do właściwości zespołu
  • Analizuje, przekazywane przez komórki organizacyjne Ministerstwa Finansów, informacje dotyczące finansów publicznych i działalności KAS w zakresie popularyzowania i upowszechniania wiedzy związanej z finansami publicznymi i działalnością KAS
  • Współpracuje z Zespołem Komunikacji Wewnętrznej w Ministerstwie Finansów, jednostkami organizacyjnymi KAS i komórkami organizacyjnymi KAS w Ministerstwie Finansów w zakresie prowadzenia spójnej komunikacji wewnętrznej w KAS
  • Koordynuje opracowywanie analiz i raportów z zakresu komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej jednostek organizacyjnych KAS w ramach realizowanych działań i projektów
  • Koordynuje i prowadzi obsługę organizacyjną spotkań i warsztatów komunikacyjnych z udziałem kierownictwa i przedstawicieli jednostek organizacyjnych Ministerstwa Finansów i KAS

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe magisterskie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze promocji lub public relations
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym formułowanie standardowych wypowiedzi oraz czytanie i rozumienie tekstów z obszaru właściwości zespołu
  • Znajomość funkcjonowania administracji publicznej
  • Znajomość przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej
  • Znajomość przepisów ustawy o Krajowej Administracji Skarbowej
  • Znajomość organizacji Ministerstwa Finansów i Krajowej Administracji Skarbowej
  • Wiedza z obszaru działań wizerunkowych
  • Umiejętność analizowania informacji
  • Umiejętność wyciągania wniosków i proponowanych rozwiązań
  • Umiejętność argumentowania
  • Umiejętność precyzyjnego formułowania pisemnych i ustnych wypowiedzi
  • Umiejętność współpracy w zespole
  • Umiejętność redagowania tekstów
  • Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 273), ani niebycie ich współpracownikiem – dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

 

Podobne oferty

  • Inspektor ds. komunikacji społecznej

    Polski Związek Działkowców   Warszawa, ul. Bobrowiecka 1    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków Inicjowanie i prowadzenie działań mających na celu budowanie pozytywnego wizerunku PZD Prowadzenie i obsługa strony internetowej PZD, w tym opracowywanie i zamieszczanie materiałów dotyczących działalności Związku Opracowywanie artykułów i informacji do wydawnictw...
  • Specjalista ds. Marketingu Internetowego

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Branickiego 17    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę
    2 dni
    Twoje zadania: analizowanie prowadzonych działań digital oraz ich raportowanie, wdrażanie pomysłów zwiększających efektywność działań, szczególnie koncentrując się na generowaniu leadów i konwersji, optymalizacji prowadzonych kampanii PPC, organic, external media oraz działań...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Marketingu

    TOYOTA & LEXUS ROMANOWSKI   Radom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Twój zakres obowiązków Realizacja celów marketingowych zgodnie ze strategią firmy; Współtworzenie komunikacji w Social Media (FB, Instagram) Zlecanie kampanii w mediach lokalnych; Tworzenie, analiza i modyfikacja strony pod kątem pozycjonowania; Współpraca z zewnętrznymi agencjami i...
  • Grafik kreatywny / Specjalista ds. marketingu

    Dr. Green Sp. z o.o.   Chrzanów    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Miejsce pracy: Chrzanów (praca stacjonarna) Do Twoich zadań będzie należeć: Tworzenie materiałów graficznych do kampanii online i offline (reklamy, banery, materiały promocyjne, treści na social media). Współpraca przy tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych. Projektowanie...