Główny specjalista

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
2 dni temu
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 145002

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin
na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Praca na stanowisku wiąże się z częsty reprezentowaniem urzędu na zewnątrz oraz z upoważnieniem  do informacji  niejawnych oznaczonych klauzulą zastrzeżone. 


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami

Zakres zadań

  • Współpracuje z Najwyższą Izbą Kontroli, w szczególności analizuje i opiniuje materiały NIK przekazane do Prezesa Rady Ministrów i Szefa Kancelarii oraz monitoruje realizację wniosków skierowanych do administracji publicznej.
  • Wykonuje zadania nadzorcze związane z nadzorem Prezesa Rady Ministrów nad jednostkami nadzorowanymi przez Prezesa Rady Ministrów.
  • Opracowuje zbiorcze sprawozdania, analizy i informacje przekazywane Prezesowi Rady Ministrów lub Kierownictwu KPRM.
  • Wykonuje zadania związane z wdrażaniem standardów antykorupcyjnych skierowanych do osób pełniących wysokie stanowiska państwowe.
  • Koordynuje, rozpatruje i monitoruje sprawy wynikające z interpelacji i zapytań poselskich oraz wniosków o dostęp do informacji publicznej, odpowiedzi dla sądów i prokuratury będących we właściwości Departamentu.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne lub ekonomiczne
  • Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych w co najmniej jednym z następujących obszarów: opiniowania i projektowania regulacji prawnych lub nadzoru lub audytu lub kontroli, w tym kontroli zarządczej lub zarządzania projektami
  • Posiadanie wiedzy w zakresie administracji publicznej, w tym rozwiązań prawnych przewidzianych dla jednostek nadzorowanych przez PRM i innych jednostek, np. tych, których dotyczą sprawozdania składane PRM i Informacje o wynikach kontroli NIK, systemowych regulacji prawnych, w tym: ustawa o Radzie Ministrów, ustawa o działach administracji rządowej, ustawa o finansach publicznych, ustawa o Najwyższej Izbie Kontroli, ustawa o wykonywaniu mandatu posła i senatora, ustawa o służbie cywilnej, organizacji i zarządzania w administracji publicznej, w tym metody zarządzania projektami, organizacji funkcjonowania urzędów, zasad funkcjonowania UE, zasad przygotowywania analizy SWOT i analizy ryzyka.
  • Posiadanie umiejętności z zakresu obsługi programów programu pakietu Office oraz zaawansowanego wyszukiwania informacji, w tym za pomocą Internetu
  • Posiadanie kompetencji miękkich: współpraca, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, rzetelności, komunikacja ( w tym wystąpienia publiczne), radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, myślenie analityczne, kreatywność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B2
  • powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w zakresie prowadzenia spraw zaliczonych do co najmniej jednego z działów administracji: finanse publiczne, energia , klimat, środowisko, gospodarka wodna , gospodarka morska , rynki rolne, rozwój wsi, rybołówstwo

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia obszaru doświadczenia zawodowego: podpisane ręcznie lub elektronicznie opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B2Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-11-28 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Miejsce składania dokumentów:
1. Wysyłając na adres:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego
Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa
2. Składając osobiście:
Dziennik Podawczy, al. Szucha 14, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15).
3. Aplikując przez ePUAP lub na adres: rekrutacja@kprm.gov.pl
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.
Na kopercie/w tytule maila dopisz: BIP: 145002, DNK/19

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie: https://www.gov.pl/web/premier/dane-osobowe---klauzula-informacyjna

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Mobility Expert

    JTI GBS Poland sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    As the Mobility Expert, you will be responsible for: Providing expert advisory services and support to business units, assignees, employees, and foreign candidates on Polish immigration law and related procedures. Counselling through immigration processes for global assignees, permanent...
  • Asystent Sędziego

    SĄD OKRĘGOWY W WARSZAWIE   Warszawa    praca stacjonarna
    asystent
    3 dni
    Wymagania: zgodnie z art. 155 § 2 powołanej wyżej ustawy na stanowisku asystenta sędziego może być zatrudniona osoba, która: jest obywatelem Rzeczypospolitej Polskiej i korzysta z pełni praw cywilnych i obywatelskich, jest nieskazitelnego charakteru, ukończyła wyższe studia prawnicze w...
  • Specjalista / Specjalistka ds. obsługi prawnej – Radca Prawny

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Biuro Prawne Główne obowiązki: przygotowanie oraz opiniowanie umów w projektach krajowych i międzynarodowych, wsparcie negocjacji warunków umów z partnerami / kontrahentami zewnętrznymi (krajowymi i zagranicznymi) od strony prawnej, konstruowanie umów na realizacje badań naukowych (z...
  • Specjalista ds. Umów Prawnych / Prawnik

    Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Opracowanie i opiniowanie umów w projektach krajowych i międzynarodowych. Wsparcie prawne w negocjacjach z partnerami/zewnętrznymi kontrahentami. Konstruowanie umów badawczych i cywilno-prawnych. Doradztwo prawne w zakresie zatrudnienia i praw szkolnictwa wyższego. Analiza...
  • Radca prawny / Adwokat / Aplikant / Doradca Obywatelski / Mediator - do punktów NPP i NPO

    Stowarzyszenie SURSUM CORDA   mazowieckie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie / kontrakt B2B  tymczasowa/dodatkowa / część etatu   4 500 - 4 700 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    8 dni
    Pełnienie w 2025 r. stałych dyżurów w punkcie Nieodpłatnej Pomocy Prawnej (NPP) lub Nieodpłatnego Poradnictwa Obywatelskiego (NPO) w wybranym powiecie/mieście i udzielanie świadczeń zgodnie z ww. ustawą. MIEJSCE PRACY wybrany powiat/miasto (lokalizacje punktów dostępne na...
  • Specjalista /pion eksploatacji/ w Dziale Wspólnot Mieszkaniowych

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    GŁÓWNE ZADANIA NA STANOWISKU prowadzenie ewidencji nieruchomości wspólnot mieszkaniowych, współpraca z pełnomocnikami w zakresie spraw wynikających ze współwłasności nieruchomości, sprawowanie nadzoru właścicielskiego nad udziałami Miasta Stołecznego Warszawy, analizowanie...
  • Specjalista ds. mifid na produktach skarbowych

    PKO Bank Polski   Warszawa, Puławska 15    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole:analizujesz i wdrażasz wymogi wynikające z regulacji zewnętrznych tj. EMIR, MIFID2, SFTR, PRIIPS dla produktów skarbowych instrumentów finansowych,wykonujesz zadania wynikające z regulacji zewnętrznych dla transakcji skarbowych, m.in. systematyczna...
  • Specjalista/ekspert ds. zgodności i kontroli ict

    PKO Bank Polski   Warszawa, Chmielna 89    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Na co dzień w naszym zespole:bierzesz udział w projektach regulacyjnych zakładających wdrożenie w banku wymagań prawnych oraz regulacji nadzorczych, w szczególności: DORA, Ustawy KSC oraz NIS2,wspierasz oraz rekomendujesz zmiany i doskonalisz procesy dotyczące, min: zarządzania ryzykiem...
  • Starszy Specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Rozwoju Startupów​

    Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska: Realizacja zadań w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki 2021-2027 (w tym działania 2.28 Startup Booster Poland) w szczególności: opracowywanie i aktualizacja dokumentów programowych oraz procedur w zakresie naboru, oceny projektów i zawierania umów;...
  • Prawnik (In-house)

    CCPORTER Sp. z o.o.   Warszawa    praca zdalna
    specjalista mid / senior  kontrakt B2B  pełny etat
    3 dni
    Twoje zadania na co dzień: Wsparcie prawne - bieżąca obsługa prawna poszczególnych spółek zagranicznych w zakresie przygotowywania projektów umów, dokumentów korporacyjnych, opinii prawnych, regulaminów oraz komunikacji urzędowej Analiza tematów prawnych pojawiających się w codziennej...