Główny specjalista

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Warszawa
specjalista (mid)
praca stacjonarna
7 dni temu
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 144956

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań


Pracownik wykonuje czynności o charakterze:


- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,


- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.


Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Praca na stanowisku wiąże się z krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi, częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz, dyspozycyjnością. Na stanowisku występuje zagrożenie korupcją.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem: https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami


 

Zakres zadań

  • Będzie pracować w zespole zajmującym się finansowym wymiarem polityk unijnych i negocjacjami wieloletniego budżetu unijnego.
  • Wykonuje złożone analizy ilościowe samodzielnie tworząc nowe rozwiązania, wymagające posiadania pełnej wiedzy z zakresu właściwego dla stanowiska oraz bardzo dobrej znajomości dziedzin pokrewnych.
  • Opiniuje propozycje rozwiązań problemów oraz rozstrzygnięć, decyzji i ustaleń w odniesieniu do rządowych projektów aktów prawnych i dokumentów pozalegislacyjnych przedkładanych pod obrady RM i Komitetu do Spraw Europejskich z zakresu analiz ilościowych, a także przygotowuje materiały i wystąpienia na posiedzenia Komitetu do Spraw Europejskich.
  • Uczestniczy w negocjacjach z przedstawicielami państw członkowskich i instytucji UE, w tym w pracach grup roboczych Rady UE oraz grup międzyresortowych, samodzielnie podejmując decyzje o najlepszym sposobie osiągnięcia celu; przygotowuje instrukcje dla przedstawiciela RP, opiniuje, zgłasza uwagi, uczestniczy w spotkaniach bilateralnych i multilateralnych.
  • Bierze udział w spotkaniach, konferencjach, konsultacjach z interesariuszami, a także prowadzi monitoring dokumentów i informacji pochodzących z krajowych i zagranicznych źródeł.
  • Realizuje inne polecenia przełożonych pozostające w kompetencji Wydziału.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe z zakresu ekonomii lub politologii lub stosunków międzynarodowych lub integracji europejskiej lub matematyki lub informatyki
  • Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w obszarze problematyki integracji europejskiej lub problematyki ekonomicznej lub stosunków międzynarodowych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie C1
  • Posiadanie wiedzy z zakresu: integracji europejskiej, ze szczególnym uwzględnieniem problematyki ekonomicznej, znajomości zagadnień dotyczących funkcjonowania administracji państwowej (w tym służby cywilnej) oraz instytucji unijnych
  • Posiadanie umiejętności: analizowania, wnioskowania i konstruowania samodzielnych ocen, opracowywania strategii negocjacyjnej, sporządzania analiz ilościowych, przekazywania informacji na piśmie w jasnej i zwięzłej formie
  • Posiadanie kompetencji miękkich: negocjowanie, kreatywność, komunikacja, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, myślenie analityczne, współpraca
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Ukończone szkolenia z zakresu: obsługi Excel lub analizy danych lub funduszy UE
  • Znajomość języka francuskiego lub niemieckiego na poziomie B2
  • Dostęp do informacji niejawnych o klauzuli "POUFNE" lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (np. w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie C1
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie z zakresu: obsługi Excel lub analizy danych lub funduszy UEKopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka francuskiego lub niemieckiego na poziomie B2Kopię dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "POUFNE" lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającejOświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-02 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
1. Wysyłając na adres:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego
Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa
2. Składając osobiście:
Dziennik Podawczy, al. Szucha 14, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15).
3. Aplikując przez ePUAP
lub na adres: rekrutacja@kprm.gov.pl

Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.

Na kopercie/w tytule maila dopisz: BIP: 144956/DEUE/23

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

 


Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie: https://www.gov.pl/web/premier/dane-osobowe---klauzula-informacyjna

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Inspektor / Starszy inspektor / Specjalista w Wydziale Analiz Kosztów i Korzyści, w Departamencie Analiz Transportowych

    Centrum Unijnych Projektów Transportowych   Warszawa    praca hybrydowa
    starszy specjalista (senior) / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Podstawowe obowiązki: Udział w weryfikacji wniosków o dofinansowanie projektów transportowych. Weryfikacja założeń, metodyki i wyników analiz finansowych i społeczno-ekonomicznych. Wymagania niezbędne (wynikające z Rozporządzenia płacowego CUPT): Wykształcenie średnia (na stanowisku...
  • Pracownik działu rozliczeń

    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    weryfikacja i wprowadzanie faktur od dostawców; merytoryczna weryfikacja dokumentów finansowych z zapisami umowy i obowiązującymi przepisami; wystawianie faktur na podstawie zapisów umowy i specyfikacji; wyliczanie zaliczek produkcyjnych; rozliczenia z klientami; obsługa kasy fiskalnej;...
  • Ekonomista Kontraktu

    ALTOR Sp. z o. o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Współpraca przy bieżącej koordynacji i administracji projektem w zakresie rzeczowo-finansowym, kontrola dokumentów pod kątem formalnym, merytorycznym i rachunkowym oraz poprawności i zgodności z umowami, Weryfikacja realizacji umów i zleceń pod względem finansowym, Zarządzanie...
  • Analityk Finansowy / Analityczka Finansowa w zespole Kontrolingu i Analiz

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk, blisko SKM i ZTM    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Twoje zadania: wyszukiwanie i ewidencjonowanie informacji istotnych dla przeprowadzanej analizy z wewnętrznych i zewnętrznych źródeł danych, sporządzanie cyklicznych raportów, analiz typu „ad-hoc” oraz prezentacji zarządowych, współpraca z zespołami biznesowymi, m.in.: Sprzedaż,...
  • Młodszy Specjalista / Specjalista ds. Projektów

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: aktywny udział w promocji programów wsparcia badań naukowych dostępnych dla naukowców GUMed (w szczególności Narodowego Centrum Nauki): przygotowywanie szkoleń, informacji mailingowych, informacji na strony internetowe,...
  • Specjalista w Dziale Rozliczeń Projektów

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: koordynacja finansowania i rozliczania zadań w projektach zgodnie z wymogami podmiotów finansujących i obowiązującymi przepisami, opracowywanie wniosków o wprowadzenie zmian w projektach, dbanie o terminowość płatności oraz...
  • F&A Process Consultant (Bank Processing and AR Subledger Closing)

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Your main area of responsibility in this position will include: Acting as a consultant for given AR processes – Bank Processing and AR Subledger Closing. This includes posting & uploading of bank statements, Autobank and EBS processing, Subledger AR vs GL reconciliation & accruals and provisions....
  • Inspektor ds. Finansowo-Ekonomicznych

    MOSTOSTAL WARSZAWA S.A.   Katowice    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska Wsparcie w prowadzeniu spraw ekonomiczno-finansowych kontraktu a w szczególności: wystawianie faktur sprzedaży oraz monitorowanie terminów płatności, ewidencjonowanie wszystkich dokumentów finansowych w systemie finansowo-księgowym oraz właściwych rejestrach, prowadzenie...