Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 144850
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa.
- Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
- Zagrożenie korupcją.
- Budynek przy ul. Brackiej 4 jest częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Z uwagi na konstrukcję budynku utrudnione jest poruszanie się w nim osób niepełnosprawnych. W budynku brak jest windy umożliwiającej wjazd osobie na wózku inwalidzkim. W budynku znajduje się łazienka dostosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Wdraża program FERS w zakresie zapewnienia zgodności projektów z założeniami i przepisami programu oraz obsługuje projekty konkurencyjne i niekonkurencyjne, w tym: przygotowuje i aktualizuje dokumenty (np. Roczne Plany Działania, założenia i regulaminy naboru, kwalifikowania wydatków, kontroli, sprawozdawczości etc.); przeprowadza konsultacje i uzgodnienia; monitoruje postęp rzeczowy i finansowy w realizacji projektów (w tym: weryfikuje wnioski o płatność); rozpatruje wnioski o zatwierdzenie zmian w projekcie; współpracuje podczas kontroli i audytów Departamentu z uprawnionymi podmiotami.
- Bierze udział w przygotowywaniu Regulaminów wyboru projektów konkurencyjnych i niekonkurencyjnych, a także w ogłaszaniu i prowadzeniu naborów wniosków o dofinansowanie projektów FERS, w tym: współpracuje przy przygotowywaniu regulaminów wyboru; nadzoruje procedury wyboru projektów; prowadzi negocjacje, rekomenduje wnioski o dofinansowanie realizacji projektów; przygotowuje do podpisania umowy/decyzje/porozumienia o dofinansowanie realizacji projektów.
- Ocenia projekty konkurencyjne i niekonkurencyjne FERS, w tym: merytorycznie ocenia projekty.
- Prowadzi analizy dotyczące monitorowanych projektów, w tym: gromadzi dane; analizuje zgromadzone dane.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze funduszy strukturalnych
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego (co najmniej na poziomie B1)
- Znajomość FERS oraz Szczegółowego Opisu Priorytetów FERS
- Znajomość Europejskiego Funduszu Społecznego plus
- Wiedza z zakresu polityki spójności Unii Europejskiej
- Znajomość zagadnień z obszaru dialogu społecznego, polityki społecznej i rynku pracy
- Znajomość ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 z dnia 4 lutego 2011 r.
- Znajomość ustawy o finansach publicznych z dnia 27 sierpnia 2009 r.
- Znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
- umiejętność analizy i syntezy informacji
- umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
- umiejętność współpracy
- komunikatywność
- umiejętność obsługi komputera: MS Office
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe