Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Praca na stanowisku łączy się z krajowymi lub zagranicznymi wyjazdami służbowymi, częstym reprezentowaniem urzędu na zewnątrz. Na stanowisku występuje zagrożenie korupcją.
Praca wiąże się z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli „zastrzeżone”.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska opisane jest pod adresem: https://www.gov.pl/web/premier/Informacja-o-dostepnosci-KPRM-dla-osob-z-niepelnosprawnosciami
Zakres zadań
- Prowadzi prace dotyczące planowania budżetowego środków finansowych dla resortów i instytucji centralnych, w tym z wykorzystaniem systemu TREZOR, a także monitoruje oraz przygotowuje łączne sprawozdania z wykorzystania środków na przygotowanie i przeprowadzenie prezydencji
- Realizuje zadania związane z planowaniem, przekazywaniem do dysponentów i rozliczaniem środków systemu motywacyjno-lojalnościowego oraz monitoruje i przygotowuje łączne sprawozdania w tym zakresie
- Bierze udział w opracowaniu planów, projektów analiz, ocen, wniosków, sprawozdań i innych dokumentów dotyczących Przewodnictwa RP w Radzie Unii Europejskiej w zakresie finansowym
- Uczestniczy w opracowaniu projektu aktualizacji Programu przygotowań Przewodnictwa, a także projektu sprawozdania z jego wykonania, w obszarze finansowym
- Przygotowuje plany oraz analizy budżetowe dotyczące środków finansowych przeznaczonych na przygotowanie i sprawowanie Przewodnictwa w ramach całej administracji rządowej
- Opracowuje analizy i dokumenty na potrzeby Zespołu roboczego do spraw przygotowania i sprawowania przewodnictwa w Radzie Unii Europejskiej w I połowie 2025 r. ds. budżetowo-finansowych, powołanego przez Przewodniczącego Komitetu do Spraw Europejskich, oraz zapewnia obsługę techniczno-organizacyjną oraz biurową ww. Zespołu
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe- Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
- Znajomość: zasad planowania i sprawozdawczości budżetowej, zasad gospodarowania środkami finansowymi w jednostce budżetowej, ustawy o finansach publicznych
- Umiejętność obsługi programu MS Excel
- Posiadanie kompetencji miękkich: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, myślenie analityczne, współpraca, komunikacja
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe lub studia podyplomowe z zakresu rachunkowości lub finansów lub ekonomii
- Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w zakresie planowania budżetowego lub rozliczeń finansowych lub księgowości
- Znajomość języka angielskiego na poziomie odpowiadającym B1
- Znajomość: obsługi systemu TREZOR, zasad funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej, procesu decyzyjnego i organizacji polskiej administracji publicznej, w szczególności w zakresie zarządzania budżetem państwa, zasad rozliczania dowodów księgowych na podstawie klasyfikacji budżetowej
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego (na przykład w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruTermin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2024-11-20 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:1. Wysyłając na adres:
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego
Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa
2. Składając osobiście:
Dziennik Podawczy, al. Szucha 14, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15).
3. Aplikując przez ePUAP lub na adres: rekrutacja@kprm.gov.pl
Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.
Na kopercie/w tytule maila dopisz: BIP: 144742/DPREZ/36
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie:
https://www.gov.pl/web/premier/dane-osobowe---klauzula-informacyjna