Główny specjalista

Ministerstwo Zdrowia w Warszawie
Warszawa
specjalista (mid)
praca stacjonarna
1 dzień temu
Ministerstwo Zdrowia w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 144483

Warunki pracy


  • Praca biurowa wykonywana jest w pozycji siedzącej przy komputerze, co najmniej 4 godziny dziennie;
  • Praca pod presją czasu;
  • Zagrożenie korupcją;
  • Spiętrzenie zadań z różnych obszarów działania;
  • Budynek jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich;
  • W budynku jest winda i toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych;
  • Przed budynkiem są podjazdy dla wózków inwalidzkich;

Zakres zadań

  • Współpracuje z mediami w zakresie bieżącej informacji, w porozumieniu z rzecznikiem prasowym oraz współpracuje z komórkami organizacyjnymi Ministerstwa Zdrowia i podmiotami zewnętrznymi w zakresie pozyskiwania informacji dla mediów; analizuje monitoring mediów pod kątem potencjalnych kryzysów i potrzeb komunikacyjnych;
  • Prowadzi strony internetowe Ministerstwa Zdrowia oraz weryfikuje i przebudowuje struktury serwisu w celu zapewnienia sprawnego przepływu informacji pomiędzy urzędem a społeczeństwem;
  • Samodzielne kreuje i przygotowuje projekty informacji dla mediów w ramach planowych działań (konferencje prasowe, briefingi, kampanie informacyjne) realizowanych przez Biuro Komunikacji we współpracy z rzecznikiem prasowym urzędu, w celu realizacji zadań wynikających z polityki informacyjnej urzędu oraz kształtowania jego wizerunku, w tym również obsługa dziennikarzy, samodzielne przygotowuj e projekty odpowiedzi na podpis rzecznika prasowego lub dyrektora Biura Komunikacji. Współpracuje z mediami w zakresie bieżącej informacji, w porozumieniu z rzecznikiem prasowym oraz współpracuje z komórkami organizacyjnymi Ministerstwa Zdrowia i podmiotami zewnętrznymi w zakresie pozyskiwania informacji dla mediów;
  • Samodzielnie opiniuje projekty odpowiedzi na zapytania w trybie dostępu do informacji publicznej oraz prowadzenie rejestru tych zapytań;
  • Przegląda, analizuje i archiwizuje na polecenie Dyrektora Biura materiały prasowe, w celu monitoringu wizerunku urzędu i Ministra oraz efektów medialnych działań informacyjnych prowadzonych przez Biuro i rzecznika prasowego oraz współpracuje przy tworzeniu baz danych prowadzonych przez Biuro: bazy danych dziennikarzy współpracujących z Biurem oraz „bank odpowiedzi” na pytania dziennikarzy;
  • Organizuje i obsługuje we współpracy z innymi pracownikami Biura konferencje prasowe i briefingi w celu realizacji polityki informacyjnej urzędu;
  • Zarządza Biuletynem Informacji Publicznej Ministerstwa Zdrowia i udostępnianie w nim dokumentów określonych ustawą z dnia 7 lipca 2005 r. o działalności lobbingowej w procesie stanowienia prawa (Dz. U. z 2017 r. poz. 248) oraz informacji publicznej na zasadach określonych w ustawie z dnia 6 września2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429);
  • We współpracy z Dyrektorem Biura oraz zastępcą dyrektora biura przygotowuje strategię komunikacyjną urzędu oraz kierownictwa.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego pracy na stanowisku związanym z obsługą mediów lub doświadczenie dziennikarskie.
  • Umiejętność redagowania informacji dla mediów;
  • Wiedza o public relations;
  • Znajomość rynku mediów w tym elektronicznych;
  • Znajomość prawa prasowego, ustawy o dostępie do informacji publicznej;
  • Znajomość podstawowych zagadnień związanych z ochroną zdrowia;
  • Orientacja w życiu społeczno-politycznym;
  • Komunikatywność;
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i w piśmie;
  • Kreatywność;
  • Znajomość obsługi komputera;
  • Umiejętność podejmowania decyzji;
  • Nastawienie na rozwiązanie (nie problem);
  • Proaktywność.

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Dokumentami potwierdzającymi spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy są m.in. opis stanowiska pracy, zakres czynności, zaświadczenie o zatrudnieniu.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-11-11 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Ministerstwo Zdrowia, Biuro Administracyjne, ul. Miodowa 15, 00–952 Warszawa z dopiskiem: "KO 2825 "

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego:
  • Kontakt do inspektora ochrony danych:
  • Cel przetwarzania danych:
    przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych:
  • Okres przechowywania danych:
    czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
    1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
    2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
    3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    4. prawo do usunięcia danych osobowych;
      - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
    5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
    1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
    2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
    3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
  • Informacje o wymogu podania danych:
    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.

    Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.

    Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. PR i mediów społecznościowych

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Chorzów    praca hybrydowa   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    1 dni
    Osoba na tym stanowisku odpowiada za wdrażanie strategii PR oraz za komunikację zewnętrzną. Na co dzień zajmuje się współpracą z dziennikarzami i lokowaniem ekspertów w mediach oraz prowadzi profile uczelni w mediach społecznościowych (działanie organiczne), tworzy treści (artykuły,...