Główny specjalista

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Sanoku
Sanok
specjalista (mid)
praca stacjonarna
2 dni temu
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Sanoku
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Sanok
Ogłoszenie o naborze Nr 144401

Warunki pracy

Siedziba urzędu ulokowana jest na parterze. Klatka schodowa oraz toaleta nie są dostosowane do poruszania się na wózkach inwalidzkich. Praca przy monitorze komputerowym. Narażenie na stres. Praca pod presją czasu. Wysiłek umysłowy.

Zakres zadań

  • Prowadzenie rachunkowości jednostki oraz pełnej księgowości zgodnie z obowiązującą ustawa o finansach publicznych i ustawą o rachunkowości,
  • Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących tych operacji,
  • Dokonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
  • Prowadzenie gospodarki finansowej, w tym opracowywanie planów finansowych,
  • Sporządzanie wymaganej sprawozdawczości budżetowej,
  • Prowadzenie spraw w zakresie prawa pracy oraz obsługi kadrowo-płacowej,
  • Prawidłowe i terminowe rozliczanie należności i zobowiązań pieniężnych,
  • Bieżąca obsługa sekretariatu,
  • Obsługa korespondencji Inspektoratu.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego Staż pracy co najmniej 2 lata w księgowości, w tym co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w jednostce sektora finansów publicznych,
  • Bardzo dobra znajomość ustaw: o rachunkowości, o finansach publicznych, o zamówieniach publicznych, o służbie cywilnej, kodeksu pracy, o podatku dochodowym od osób fizycznych wraz z rozporządzeniami wykonawczymi,
  • Bardzo dobra znajomość zagadnień związanych z prowadzeniem kadr, płac, sprawozdawczości budżetowej i statystycznej oraz spraw związanych z ubezpieczeniami społecznymi,
  • Bardzo dobra obsługa komputera w zakresie edytora tekstu, arkusza kalkulacyjnego (pakiet Office lub pokrewne),
  • Znajomość systemów informatycznych kadrowych, płacowych oraz finansowo-księgowych m.in. Płatnik, Finanse, SJO Bestia itp.,
  • Umiejętność pracy pod presją czasu i w warunkach narażenia na stres,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • Korzystanie z pełni praw publicznych,
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyśle przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • umiejętność pracy w zespole
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyOświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-11-08 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Sanoku
Aleje Wojska Polskiego 74
38-500 Sanok

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

 Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).


Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego w Sanoku, al. Wojska Polskiego 74, 38-500 Sanok
Kontakt do inspektora ochrony danych: Gabriela Misiorowska, tel. 665208173
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
Informacje o odbiorcach danych: Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Sanoku. Dane kandydatów nie będą przekazywane innym podmiotom.
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;


2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;


3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;


4. prawo do usunięcia danych osobowych;


- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy Administratora danych, podany powyżej;


5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,00-193 Warszawa).


Podstawa prawna przetwarzania danych:
1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;


2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;


3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.


Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.


Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Księgowości

    PION Sp. z o. o.   Rzeszów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   5 500 - 6 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    aktywny udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych, dekretowanie i księgowanie dokumentów, przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych, przygotowywanie deklaracji podatkowych(CIT, VAT), prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi...
  • Specjalista w Zespole Rozliczeń z OSD i Wytwórcami

    PGE Obrót S.A.   Rzeszów, ul. 8-go Marca 6,    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    22 godz.
    Twój zakres obowiązków: Prowadzenie rozliczeń (w tym ewidencja w SAP) oraz analityki związanej z zakupem: energii elektrycznej, paliw gazowych praw majątkowych, gwarancji pochodzenia, usług dystrybucyjnych, usług przesyłowych, usług bilansowania handlowego, Współpraca z innymi Komórkami...
  • Lider / Liderka ds. Księgowości

    Value Finance Books Sp. z o.o.   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B
    1 dni
    Główne zadania: Nadzorowanie księgowania i analizy ksiąg rachunkowych. Zapewnienie zgodności dokumentacji z ustawą o rachunkowości i przepisami podatkowymi. Analiza kont księgowych i weryfikacja rozliczeń. Obliczanie podatków i przygotowywanie deklaracji (CIT, VAT). Raportowanie do GUS,...
  • Lider / Liderka ds. Księgowości w Zespole Zewnętrznego Dyrektora Finansowego

    Value Finance Books Sp. z o.o.   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    kierownik/koordynator  kontrakt B2B
    2 dni
    Ze względu na intensywny rozwój firmy, prowadzimy stałą rekrutację na stanowiska księgowe. Dołącz do nas i wspieraj nas w obsłudze rosnącej liczby zadowolonych klientów! Chcesz, aby przy pomocy Twojej pracy powstawały jakościowe i znaczące dla biznesu analizy finansowe? Szukamy osób,...
  • Windykator Terenowy

    BEST S.A.   podkarpackie    praca mobilna
    specjalista mid / senior  umowa zlecenie / kontrakt B2B
    3 dni
    windykacja należności poprzez aktywne poszukiwanie i utrzymywanie kontaktu z Klientami, analiza sytuacji zadłużenia, dobór najlepszych produktów i rozwiązań prowadzących do spłaty, wsparcie sprzedaży zabezpieczenia wierzytelności, raportowanie dotyczące wykonanej pracy.
  • Samodzielny Księgowy / Samodzielna Księgowa

    Value Finance Books Sp. z o.o.   podkarpackie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    starszy specjalista (senior) / kierownik/koordynator  kontrakt B2B
    5 dni
    praca 100% zdalna Zakres obowiązków: Obsługa systemów Enova365 lub Symfonia - wymagana zaawansowana znajomość. Nadzór nad procesami księgowania i analiza ksiąg rachunkowych. Monitorowanie zgodności dokumentacji i procedur z przepisami prawa. Analiza kont księgowych i weryfikacja...
  • Samodzielny Księgowy

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista senior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Opis stanowiska Dekretowanie i księgowanie faktur zakupowych oraz innych dokumentów kosztowych. Rozliczanie zaliczek, delegacji, kart VISA. Księgowanie wyciągów bankowych. Ewidencjonowanie i analizowanie rozrachunków z dostawcami i odbiorcami. Analizowanie sald wybranych kont księgowych....
  • Młodszy Specjalista ds. Fakturowania i Rozliczeń

    SIXT Rent a Car   Warszawa    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Zakres obowiązków: Wystawianie dokumentów sprzedaży w systemie księgowym po wcześniejszej weryfikacji danych; Bieżący kontakt z kontrahentami – telefoniczny i emailowy, udział w wyjaśnianiu ewentualnych niezgodności; Obsługa administracyjna w zakresie faktur VAT (obsługa dedykowanej...
  • Specjalista ds. Finansowo-Ekonomicznych

    MOSTOSTAL WARSZAWA S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska wystawianie faktur sprzedaży oraz monitorowanie terminów płatności, ewidencjonowanie wszystkich dokumentów finansowych w systemie finansowo-księgowym oraz właściwych rejestrach, bieżące kontrolowanie stanu rozrachunków z dostawcami i podwykonawcami, prowadzenie rozliczeń...
  • Specjalista ds. Finansowo-Ekonomicznych

    MOSTOSTAL WARSZAWA S.A.   Międzybrodzie Bialskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska wystawianie faktur sprzedaży oraz monitorowanie terminów płatności, ewidencjonowanie wszystkich dokumentów finansowych w systemie finansowo-księgowym oraz właściwych rejestrach, bieżące kontrolowanie stanu rozrachunków z dostawcami i podwykonawcami, prowadzenie rozliczeń...