Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa
Główny specjalista

Główny specjalista

Ministerstwo Edukacji Narodowej w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
10 godz. temu
Ministerstwo Edukacji Narodowej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 144076

Warunki pracy

Czynniki szczególnie utrudniające wykonywanie zadań:


- praca w terenie


- nietypowe godziny pracy (w tym dyżury)


- krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:


- praca biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie


- budynek wyposażony w windy, toaleta dostosowana dla osób niepełnosprawnych, do wykorzystania schodołaz


Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Ministerstwa: https://www.gov.pl/web/edukacja/informacja-dla-osob-majacych-trudnosci-w-poruszaniu-sie

Zakres zadań

  • Przygotowuje, redaguje i publikuje informacje na stronach internetowych oraz w mediach społecznościowych.
  • Monitoruje obecność problematyki oświaty i wychowania oraz innych tematów z zakresu działalności Ministerstwa w środkach masowego przekazu.
  • Redaguje treści na stronie internetowej ministerstwa.
  • Prowadzi działania w zakresie planowania działań informacyjnych ze szczególnym uwzględnieniem prowadzenia takich działań w środowisku internetowym z wykorzystaniem narzędzi internetowych.
  • Przygotowuje projekty tekstów informacyjnych dla mediów, do broszur, ulotek. Prowadzi sprawy dotyczące wystąpień kierowanych do ministerstwa.
  • Przygotowuje projekty graficzne do publikacji w mediach społecznościowych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze komunikacji społecznej
  • Znajomość przepisów prawa z zakresu oświaty
  • Znajomość ustawy Prawo prasowe
  • Znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
  • Znajomość przepisów rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej
  • Znajomość przepisów ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
  • Zajomość ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • Radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
  • Rzetelność
  • Współpraca
  • Komunikacja
  • Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Umiejętność przygotowywania przeglądu prasy, analizy tekstów prasowych, materiałów rtv
  • Znajomość specyfiki mediów społecznościowych i publikacji w nich treści
  • Umiejętność przygotowania wydarzeń z udziałem mediów
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie z komunikacji społecznej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (B2)

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówOświadczenie lub kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (B2)Kopia dokumentu potwierdzającego przeszkolenie z komunikacji społecznej

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-10-29 Decyduje data:wpływu oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Polecamy aplikowanie online. Akceptujemy także składanie aplikacji w formie papierowej w zamkniętej kopercie.
Dokumenty można wówczas przynieść lub wysłać na adres:
Ministerstwo Edukacji Narodowej
Biuro Dyrektora Generalnego
Al. Szucha 25
00-918 Warszawa
(KONIECZNIE z dopiskiem na kopercie "ogłoszenie - główny specjalista DK/WIP/GS/3-5)
Aplikować można też przez ePUAP (elektroniczną Platformę Usług Administracji Publicznej).

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).


Administrator danych i kontakt do niego:


Minister Edukacji ul. Al. J.Ch. Szucha 25 00-918 Warszawa


Kontakt do inspektora ochrony danych:


Z inspektorem możesz się skontaktować przesyłając informacje na adres mailowy: inspektor@men.gov.pl


Cel przetwarzania danych:


Przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru.


Informacje o odbiorcach danych:


Podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa oraz zapewniające obsługę informatyczną administratora.


Okres przechowywania danych:


Czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy (w tym na stanowisko pracy w służbie cywilnej – z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji.


Uprawnienia:


Masz prawo do:


1) dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;


2) sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;


3) ograniczenia przetwarzania danych osobowych;


4) do usunięcia danych osobowych;


– w zakresie określonym przepisami prawa.


Żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;


5) w zakresie danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody, przysługuje prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed jej cofnięciem;


6) wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).


Podstawa prawna przetwarzania danych:


1) art. 6 ust. 1 lit. b RODO,


2) art. 22[1] Kodeksu pracy, art. 26 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej,


art. 1 ust. 2 pkt 2 i art. 3 b ustawy z dnia 16 września 1982 r. o pracownikach urzędów państwowych, ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;


3) art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO;


Informacje o wymogu podania danych:


Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22[1] Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej jest


niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.


Podanie danych osobowych, w zakresie szerszym, niż jest to wymagane przepisami prawa, zostanie potraktowane jako wyrażenie zgody na ich przetwarzanie.


Podanie danych osobowych obejmujących szczególne kategorie danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, będzie wiązało się z koniecznością wyrażenia wyraźnej zgody na ich przetwarzanie, w formie oświadczenia.


Inne informacje:


Podane dane osobowe nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też stosowane profilowanie.

Aplikuj teraz